Урок 25. Наука приймати гостей Матеріал уроку: А. Костецький «У гостях». Мета: розглянути гумористичний характер вірша, його повчальний зміст; з’ясувати, що таке справжня гостинність та її етичні норми; формувати етику поведінки господаря та гостей; розвивати навички виразного читання гумористичних творів, уміння відстоювати свою думку та погляди. Обладнання: картки зі словами. ХІД УРОКУ I. Організація класу Учитель Сонце ранком розбудило, Підняло і звеселило. Потім чемненько сказало: — Швидше поспішай, Не лінуйсь, не позіхай. Сонячний заряд візьми, З ним в країну Знань іди! — Кожен день ми крокуємо впевнено й радісно країною Знань, відкриваємо все нові й нові таємниці, цікавинки, знайомимось із поетами, творчість яких навчає нас жити чесно, правдиво. II. Вправи на вдосконалення навичок читання 1. Читання слів у колонках. Чемністьбайдужість вихованість грубість скромністьлукавість гостинність скупість щедрістьжорстокість 2. Гра «Так чи ні». • Я зустріну гостей привітно. • Запропоную зайти в дім. • Буду робити їм зауваження. • Не запропоную сісти. • Буду повчати. • Буду щедрим, із задоволенням покажу свої іграшки. • Не буду звертати на них увагу. • Проведу гостей. • Нагадаю, що гостям вже час іти додому. 3. Утвори слова з розсипаних літер. я н о е н ж ь д н р а е (День народження) III. Опрацювання вірша А. Костецького «У гостях» 1. Читання вірша учнями (мовчки). — Куди запросили дітей? — Хто їх зустрів? 2. Словникова робота. Читання колонок слів у різному темпі. Запрошені не мацайте бруднитипомчали кришталевущодуху відповідальна вітальні 3. Колективне читання вірша. Гра «День — ніч». Аналіз змісту прочитаного. — О котрій годині прийшли гості? — Як їх зустріли? — Про що запитала сестричка? — Які поради давала дівчинка? — Чому гості помчалися «геть щодуху»? 4. Вправи на розвиток читання. Читання колонок слів повільно, а потім — швидко. Народженняскиньте запрошені давайте бруднитимеблі ходитисправжня слухати гості 5. Вибіркове читання. — Що, на думку дівчинки, означає ходити в гості? — Чому гості не слухали дівчинку? IV. Підсумок уроку — Чи задоволені ви поведінкою дівчинки? Якщо ні, то поясніть чому? — А чи вмієте ви зустрічати гостей? — Як ви поводитесь, коли до вас приходять гості? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1060 | |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Продовжуємо вивчати клавіатуру |
Свійські тварини рідного краю |
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Всього коментарів: 0 | |