Урок 13 Тема. Таблиці додавання й віднімання числа 3. Ламані лінії. Задачі на збільшення числа на кілька одиницьМета: розвивати в учнів уміння додавати й віднімати число частинами; формувати поняття ламана лінія; вправляти в складанні задач за малюнком і числовими даними, розвивати пам’ять, увагу. Обладнання: лічильний матеріал, предметні малюнки, геометричні фігури. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Діти з кожного ряду зачитують задачі, складені за схемами № 87. Один учень зачитує розв’язання задачі № 88. 2. Усна лічба 1) Доданок 3 4 2 6 1 2 3 8 5 7 Доданок 7 5 7 2 5 Сума 10 9 10 8 9 2) Знайти закономірність у двох перших трикутниках. Як пов’язані між собою числа? Замість знаків питання записати потрібні числа. 3) Розташуйте числа спочатку в порядку збільшення, а потім — зменшення. 5 1 2 3 4 6 8 7 12 14. 4) Перевірка роботи. У цирковій виставі брали участь лев, слон і мавпа. В якому порядку вони виходили на арену, якщо слон був не останнім, а лев виступав раніше, ніж слон? II. Р обота над новим матеріалом 1. Підготовчі вправи 1) Повторення складу числа 3. 3 2 ? 3 1 ? 2) Додавання й віднімання частинами. 8 + 2 + 1 9 + 1 + 1 7 + 3 + 2 11 – 1 – 1 11 – 1 – 2 12 – 2 – 1 3) Виконання завдання № 89. Діти самостійно читають приклади на додавання й віднімання числа 3. За бажанням розповідають таблиці напам’ять. 2. Пояснення нового матеріалу 1) — Які нові приклади зустрілися вам у таблиці? — Сьогодні ми навчимося додавати й віднімати число 3, виходячи за межі десятка. 9 + 3 = 9 + 1 + 2 = 10 + 2 = 12 1 1 2) Бесіда про різні способи віднімання. 11 – 3 = 11 – 1 – 2 = 10 – 2 = 8 1 2 11 – 3 = ; 10 – 3 = 7; 7 + 1 = 8 1 2 11 — це 8 і 3; від 11 відняти 3, буде 8. 3. Первинне закріплення Виконання завдання № 90 з коментуванням. 4. Фізкультхвилинка III. Р озвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Самостійна робота (№ 91, № 92). 1 варіант виконує задачу № 91; 2 варіант виконує задачу № 92. 2) Перевірка роботи. 3) Творча робота над задачами (№ 95). Діти складають задачі. Знаходять відповідні схеми. Записують в зошити тільки розв’язання. 2. Робота з геометричним матеріалом 1) Виконання завдання № 93. Діти розглядають малюнки. Роблять висновки, що відрізок складається з однієї лінії, а ламана лінія складається з декількох окремих відрізків. 2) Практична робота. Побудувати в зошиті ламану лінію. — Зі скількох відрізків ви побудували ламану лінію? 3) Виконання завдання № 94 (усно). 3. Назвіть всі геометричні фігури. Сконструюйте з них робота. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 20 № 96. | |
| |
Переглядів: 2321 | |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Л. Забашта «Рідна мова», М. Сингаївський «Колискова пісня, колискова...» |
Всього коментарів: 0 | |