Урок 92 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць множення й ділення числа 2. Складання виразів на дві дії за текстовими формулюваннямиМета: розвивати вміння розв’язувати задачі на дві дії, які містять дію ділення; вправляти учнів у складанні виразів за текстовим формулюванням. Обладнання: таблиці усних обчислень, предметні малюнки, схеми задач. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Зачитати відповіді прикладів, які містять дію ділення (№ 688). 2) Зачитати розв’язання задачі № 689. 2. Завдання для опитування 1) Назвати числа при діленні. 2) У поданих прикладах назвати ділене, частку. 12 : 2 = 6 18 : 2 = 9 3) Серед виразів, записаних на дошці, вибрати той, в якому а є діленим. Обчислити значення виразу, якщо а = 16. a – 3 a · 6 a : 2 16 : a 3. Усні обчислення 1) Обчислити приклади. Серед них знайти ті, які мають відповідь 4. З’єднати приклади з відповіддю. (28 – 16) : 2 14 : 2 – 3 63 – 48 – 12 (48 – 40) : 2 2 · 8 – 12 2) Гра «Допоможи хлопчику злагоджено виконати ранкову зарядку». — Для цього вам треба розв’язати приклади й назвати відповіді в порядку зменшення. 16 : 2 – 7 2 · 2 + 6 12 : 2 + 49 (32 – 30) · 2 2 · 7 + 30 6 : 2 + 8 3) Виконання завдання № 690. II. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачею № 691 Діти читають задачу, розв’язують її, користуючись планом. 2. Перевірка роботи 3. Фізкультхвилинка 4. Самостійне розв’язання задачі № 692 5. Перевірка роботи 6. Робота над задачею № 693 Діти складають задачу за малюнком і числовими даними. 7. Самостійне розв’язання прикладів № 694 8. Перевірка роботи 9. Колективне складання виразів № 695 10. Цікаві задачі • 6 козликів б’ються ріжками. Скільки ріжків у цих забіяк? • Скільки жуків мають 18 вусиків? • 10 вушок лисенят слухають маму. Скільки дітей у лисиці? • Скільки разом ніг у 7 страусів та одного кенгуру? III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 118 № 696, № 697.
| |
| |
Переглядів: 2447 | |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Дикі та свійські тварини |
Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практи... |
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка... |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
Всього коментарів: 0 | |