💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Людинд за все відповідальна. Вона славиться працею

Урок 34. Людинд за все відповідальна. Вона славиться працею

Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Гвинтик».

Мета: домогтися, щоб учні усвідомили зміст та головну думку оповідання; формувати уміння висловлювати власне оцінне міркування про розуміння морально-етичних проблем; виховувати почуття відповідальності, любові до праці.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Учитель

Любі друзі, час настав, Кличе нас до нових справ. Отож часу не гаймо,

Добрі справи починаймо.

ІІ. Мовно-лексична розминка

1. Заучування скоромовки зі слів вчителя.

У бобра добра багато:

І на дворі, і в оборі, і в коморі, Бо охоче дні і ночі він робив; Він і сіяв, він і віяв,

І косив, і молотив.

 2. Гра «Утвори слово».

Учитель прикріплює на дошці картки зі складами у вигляді трикутників. Учні утворюють слова.

1) Складіть з цих слів речення. Поширте його іншими словами.

2) Назвіть протилежне за значенням слово до слова будує.

— Коли буває так, що людина руйнує свої справи, а інколи й шкодить іншим?

— Часом недбале ставлення призводить до тяжких втрат.

А все починається з маленького.

Про це й розповість нам оповідання В. О. Сухомлинського «Гвинтик». ІІІ. Робота над оповіданням

 1. Самостійне читання оповідання.

— Чому Юрко не закінчив роботу?

— Як поставився до цього тато Юрка?

 2. Словникова робота.

Гвинт — стрижень, що має різьбу.

Аеродром — місце стоянки, зльоту і посадки літаків.

Віраж — поворот.

Рейс — шлях за маршрутом.

є

на

є

є

 3. Повторне читання оповідання. читання «ланцюжком».

 4. Аналіз змісту прочитаного з елементами вибіркового читання.

— Коли батько перевірив зошити?

— Яку відповідь дав Юрко на батькове запитання?

— чому така відповідь захвилювала батька?

— Зачитайте, яку історію розказав батько синові.

 5. Вправи на розвиток техніки читання.

1) Прочитайте колонки слів мовчки повільно, потім — вголос і швидко. Готував завдання

поспішавм’яча

переписавгаразд

помітив зошит

згорнув літак

побіггвинтик

не закінчивкрилом

упав люди

розбивсяаеродром

2) Гра «Земля — небо».

— Прочитайте речення, роз’єднавши його. Назаводізбудуваливеликийлітак.

3) Ідучи за цифровими підказками, прочитайте прислів’я. Поясніть його значення.

3 великого5 почати

6 з4 треба2 досягти

7 малого 1 щоб

IV. Підсумок уроку

— чого навчає нас це оповідання, від чого застерігає? читання вірша.

 Хто про інших добре дбає,

 Той ніколи не вмирає.

 Намагайтесь так рости,

 Щоб добро у світ нести.



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (13.10.2014)
Переглядів: 1021 | Рейтинг: 0.0/0
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правиль­на організація роб...
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур
Білоруська народна казка «Легкий хліб»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]