Урок 34. Людинд за все відповідальна. Вона славиться працею Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Гвинтик». Мета: домогтися, щоб учні усвідомили зміст та головну думку оповідання; формувати уміння висловлювати власне оцінне міркування про розуміння морально-етичних проблем; виховувати почуття відповідальності, любові до праці. ХІД УРОКУ І. Організація класу Учитель Любі друзі, час настав, Кличе нас до нових справ. Отож часу не гаймо, Добрі справи починаймо. ІІ. Мовно-лексична розминка 1. Заучування скоромовки зі слів вчителя. У бобра добра багато: І на дворі, і в оборі, і в коморі, Бо охоче дні і ночі він робив; Він і сіяв, він і віяв, І косив, і молотив. 2. Гра «Утвори слово». Учитель прикріплює на дошці картки зі складами у вигляді трикутників. Учні утворюють слова. 1) Складіть з цих слів речення. Поширте його іншими словами. 2) Назвіть протилежне за значенням слово до слова будує. — Коли буває так, що людина руйнує свої справи, а інколи й шкодить іншим? — Часом недбале ставлення призводить до тяжких втрат. А все починається з маленького. Про це й розповість нам оповідання В. О. Сухомлинського «Гвинтик». ІІІ. Робота над оповіданням 1. Самостійне читання оповідання. — Чому Юрко не закінчив роботу? — Як поставився до цього тато Юрка? 2. Словникова робота. Гвинт — стрижень, що має різьбу. Аеродром — місце стоянки, зльоту і посадки літаків. Віраж — поворот. Рейс — шлях за маршрутом. є на є є 3. Повторне читання оповідання. читання «ланцюжком». 4. Аналіз змісту прочитаного з елементами вибіркового читання. — Коли батько перевірив зошити? — Яку відповідь дав Юрко на батькове запитання? — чому така відповідь захвилювала батька? — Зачитайте, яку історію розказав батько синові. 5. Вправи на розвиток техніки читання. 1) Прочитайте колонки слів мовчки повільно, потім — вголос і швидко. Готував завдання поспішавм’яча переписавгаразд помітив зошит згорнув літак побіггвинтик не закінчивкрилом упав люди розбивсяаеродром 2) Гра «Земля — небо». — Прочитайте речення, роз’єднавши його. Назаводізбудуваливеликийлітак. 3) Ідучи за цифровими підказками, прочитайте прислів’я. Поясніть його значення. 3 великого5 почати 6 з4 треба2 досягти 7 малого 1 щоб IV. Підсумок уроку — чого навчає нас це оповідання, від чого застерігає? читання вірша. Хто про інших добре дбає, Той ніколи не вмирає. Намагайтесь так рости, Щоб добро у світ нести. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1021 | |
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація роб... |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Всього коментарів: 0 | |