💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

У подорож до матінки-землі

Урок 18-19. У подорож до матінки-землі

Матеріал до уроку: Н. Забіла «Чотири пори року», «У дитячому театрі».

Мета: формувати уміння учнів визначати особливості кожної пори року, помічати сезонну красу природи; удосконалювати навички орієнтуватися в змісті твору; уміння добирати необхідний текст до малюнків, виразно його читати; розвивати творчу уяву, образне мислення.

Обладнання: картки зі словами, загадки.

ХІД УРОКУ

 I. Організаційний момент

 Учитель

Засміялось сонечко привітне,

Все кругом цвіте і квітне —

То буяє зеленню рясною,

То іскриться з снігу, —

I дивується щоднини,

Як же все це донести дитині.

• лід на річках, сніг на полях,

Віхола гуляє. Коли це буває?

• Голі поля, мокне земля,

Дощ поливає. Коли це буває?

• Сонце пече, липа цвіте,

Жито доспіває. Коли це буває?

• Тільки сонечко пригріло —

I розтанув килим білий,

Клен радіє, певно, зна —

В гості йде до нас... (весна).

IІ. Розминка перед читанням

читання складів на таблиці, об’єднання їх у слова.

 земкра ра ття чибут

дість роз лю садоб ди

сталпова робов ля

IІІ. Повідомлення теми й мети уроку

— Приваблює, милує, чарує, кличе у подорож матінка-земля. Співає, дзвенить, бринить, квітує, звеселяє, пригощає. Дарує поетам можливість описати її словами. А кожен бачить її по-різному, чарівну й привабну.

Ми сьогодні можемо у цьому переконатись самі.

Ось послухайте.

VI. Опрацювання вірша н. Забіли «чотири пори року»

1. Читання вірша вчителем.

Відповіді на запитання.

— Які пори року описує поетеса у своєму вірші?

— Що ж то за молодиця вийшла в поле залюбки?

— З якими словами звернулася бабуся до діток?

2. Самостійне читання.

— Прочитайте вірш і зверніть увагу на основні ознаки кожної пори.

3. Розвиток мовлення. Поетична хвилинка.

Продовжити останні рядки вірша (за власним спостереженням, за власними симпатіями).

I все спочине... .

I зраділо... .

Зустріне дівчину-Весну... (яку?)

А потім гляне: та це літо,

I раді ми його зустріти... (яке?)

4.Словникова робота.

Слідкуєплантацій

додому цукроварні

буйноплещуться

турботизалюбки

спочинейде на лад

шурхотом по усіх усюдах

— Знайдіть і зачитайте слова, які описують кожну пору року в дії, у праці. Весналітоосіньзима

Біжить збираєхилить бродить

сміється слідкує виходить вкриває

сієгрієзбирає ховає

пробуджуєплещуться гуділи ллється

• Як поховаєм у комори щедрі дари, тоді зима прийде до дітвори.

• Як тільки заколоситься золота пшениця — завітає щедра осінь-трудів-ниця.

V. Опрацювання вірша Н. Забіли «У дитячому театрі»

1. Читання вірша вчителем.

— Чи знайомі вам почуття глядачів театру, про які йдеться у вірші?

— Що саме дивились глядачі у театрі?

2. Словникова робота. Читання слів «хвилькою».

 Гомін | чуття

 | завіса

 | глядачі

 | помислом

| образ

3. Виразне читання вірша.

VI. Підсумок уроку

— Плідно сьогодні всі ви працювали! Чи сподобались вам твори? Чим вони вас зацікавили?



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (13.10.2014)
Переглядів: 1342 | Рейтинг: 0.0/0
Контрольна робота № 3
Іменна книжка тварин
Про доброту і милосердя. Ніхто не має права ображати людину
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір...
Робочий рядок, його складові частини. Письмо коротких та довгих похилих ліній...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]