Урок 18-19. У подорож до матінки-землі Матеріал до уроку: Н. Забіла «Чотири пори року», «У дитячому театрі». Мета: формувати уміння учнів визначати особливості кожної пори року, помічати сезонну красу природи; удосконалювати навички орієнтуватися в змісті твору; уміння добирати необхідний текст до малюнків, виразно його читати; розвивати творчу уяву, образне мислення. Обладнання: картки зі словами, загадки. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Учитель Засміялось сонечко привітне, Все кругом цвіте і квітне — То буяє зеленню рясною, То іскриться з снігу, — I дивується щоднини, Як же все це донести дитині. • лід на річках, сніг на полях, Віхола гуляє. Коли це буває? • Голі поля, мокне земля, Дощ поливає. Коли це буває? • Сонце пече, липа цвіте, Жито доспіває. Коли це буває? • Тільки сонечко пригріло — I розтанув килим білий, Клен радіє, певно, зна — В гості йде до нас... (весна). IІ. Розминка перед читанням читання складів на таблиці, об’єднання їх у слова. земкра ра ття чибут дість роз лю садоб ди сталпова робов ля IІІ. Повідомлення теми й мети уроку — Приваблює, милує, чарує, кличе у подорож матінка-земля. Співає, дзвенить, бринить, квітує, звеселяє, пригощає. Дарує поетам можливість описати її словами. А кожен бачить її по-різному, чарівну й привабну. Ми сьогодні можемо у цьому переконатись самі. Ось послухайте. VI. Опрацювання вірша н. Забіли «чотири пори року» 1. Читання вірша вчителем. Відповіді на запитання. — Які пори року описує поетеса у своєму вірші? — Що ж то за молодиця вийшла в поле залюбки? — З якими словами звернулася бабуся до діток? 2. Самостійне читання. — Прочитайте вірш і зверніть увагу на основні ознаки кожної пори. 3. Розвиток мовлення. Поетична хвилинка. Продовжити останні рядки вірша (за власним спостереженням, за власними симпатіями). I все спочине... . I зраділо... . Зустріне дівчину-Весну... (яку?) А потім гляне: та це літо, I раді ми його зустріти... (яке?) 4.Словникова робота. Слідкуєплантацій додому цукроварні буйноплещуться турботизалюбки спочинейде на лад шурхотом по усіх усюдах — Знайдіть і зачитайте слова, які описують кожну пору року в дії, у праці. Весналітоосіньзима Біжить збираєхилить бродить сміється слідкує виходить вкриває сієгрієзбирає ховає пробуджуєплещуться гуділи ллється • Як поховаєм у комори щедрі дари, тоді зима прийде до дітвори. • Як тільки заколоситься золота пшениця — завітає щедра осінь-трудів-ниця. V. Опрацювання вірша Н. Забіли «У дитячому театрі» 1. Читання вірша вчителем. — Чи знайомі вам почуття глядачів театру, про які йдеться у вірші? — Що саме дивились глядачі у театрі? 2. Словникова робота. Читання слів «хвилькою». Гомін | чуття | завіса | глядачі | помислом | образ 3. Виразне читання вірша. VI. Підсумок уроку — Плідно сьогодні всі ви працювали! Чи сподобались вам твори? Чим вони вас зацікавили? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1222 | |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри ... |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів |
Всього коментарів: 0 | |