Урок 9. Хто багато читає, той багато знає Матеріал до уроку: О. Савченко «чи любиш ти читати журнали». Мета: ознайомити учнів з дитячими журналами, викликати інтерес до них та бажання читати їх; розвивати читацькі смаки учнів, прагнення самостійно читати; сприяти вихованню любові до книги як джерела знань. Обладнання: виставка дитячих журналів, картки зі словами. ХІД УРОКУ I. Організація класу Учитель Дитинства щаслива країна Відкрила веселі шляхи. По них так бадьоро крокуємо ми! читаємо, спілкуємось З веселими книжками, Бо добре усі знаємо, Що життя дано нам на добрі справи. Отож, облишмо всі забави й серйозно візьмемось до справи! II. Мовна розминка 1. читання чистомовки. Уг-уг-уг — книга вірний друг. Ить-ить-ить — читати навчить. Же-же-же — таємниці всі розкаже. Де-де-де — мудрим у світ поведе. 2. Вправа на розвиток швидкості читання. кна кни дрі дро стра нижур бло дял зда жір лка бді про рис нма рва шіп хов сто — Прочитайте прислів’я на одному диханні. Книга вчить, як на світі жить. 3. Читання анаграм. Лжруна азгеат 4. Словникова робота. — Які значення може мати слово журнал? (Класний журнал, журнал обліку відвідування, періодичне видання) Пояснення значення слів: періодичне видання, періодика, журналіст, дописувач, редактор, редколегія, тираж, примірник. III. Повідомлення теми і мети уроку — Назвіть журнали, які є у нас на виставці. — Які журнали ви читали? — чим зацікавили вас журнали? — Які журнали випускають для вас у вашій родині? — З яким журналом ви познайомились у нас у бібліотеці? IV. Опрацювання твору О. Савченко «Чи любиш ти читати журнали? » 1. Словникова робота. Гра «Веселі сторінки» Читання слів у колонках (одне слово зверху — у першій колонці, а з другої колонки нижнє, і так — до кінця, поки не будуть прочитані усі слова). Читаєш Iнопланетними розважаєшнайцікавіші друкує енциклопедія відрізняєтьсяконкурси розповідає допитливих Колективна робота над твором. 2. Читання по частинах (абзацах). 3. Аналіз змісту прочитаного з елементами вибіркового читання. — Які журнали видаються для дітвори? — Чим відрізняються журнали від книжок? — Скільки років Барвінку? — Чим відрізняється журнал «Джміль» від інших журналів? — Зачитайте суперечку дітей. 4. Вправа «Доповни речення». Сторінки...На сторінках...В одному... 5. читання оповідання «ланцюжком». 6. читання за особами частин твору. V. Підсумок уроку — Що нового ви дізналися на уроці? — Який з журналів вам подобається найбільше? чому? Друже мій, читай «Барвінок», Передплачуй без вагань, Двадцять вісім лиш сторінок — А цікавинок, а знань! «Барвінок» — друг усім, Він входить в кожен дім! Його читають геть усі; Батьки, і діти, й бабусі, I люблять наші дідусі! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2237 | |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Свійські тварини рідного краю |
Тарас Шевченко. Урок позакласного читання |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Конструювання із сірникових коробок. Човник |
Всього коментарів: 0 | |