У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 661-670
Сторінки: «« 1 2 ... 65 66 67 68 69 ... 105 106 »»

Урок 16. Осінні мотиви в поезії ліни костенко

Матеріал до уроку: Ліна Костенко «Вже брами літа замикає осінь», «Соловейко застудився», «Шипшина важко віддає плоди».

Мета: розширювати знання учнів про творчість поетів; розвивати образне мислення, уяву дітей; збагачувати мовлення образними висловами; виховувати ставлення до природи як до найважливішої цінності.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2446 | Додав: SYLER

Урок 15. Поетичні картини ранньої і пізньої осені. Введення в тему «Цікава книга природи»

Матеріал уроку: В. Сухомлинський «Скільки барв кругом розмито», К. Перелісна «Золота Осінь».

Мета: розвивати образне мислення й мовлення; вчити визначати тему і настрій твору; передавати під час читання настрій твору і почуття мовця; удосконалювати вміння порівнювати вірші.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1715 | Додав: SYLER

Урок 14. Подружіться з книжкою!

Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Спляча книга»; «Бібліотека — затишний дім для зустрічі читачів з книгою»; «Чи уважно ти читав?»

Мета: розширити знання про бібліотеку, збагачувати мовлення дітей «бібліотечними словами», орієнтуватися в структурі тексту; розвивати пам’ять, уміння розповідати за малюнками.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2085 | Додав: SYLER

Урок 13. Хто більше читає, той більше знає

Матеріал до уроку: В. Лучук «Книголюба»; С. Жупанин «Я — бібліотекар».

Мета: виховувати бажання читати; розширювати читацький кругозір; знання про письменників; розвивати уміння виразно читати; порівнювати, уявляти образи дійових осіб.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1729 | Додав: SYLER

Урок 12. Людина без книги, як криниця без води

Матеріал до уроку: О. Пархоменко «Як краплин у Дніпрі»; Д. Павличко «Соняшник»; О. Вишня «Любіть книгу» (для самостійного читання вдома).

Мета: виховувати бажання самостійно читати книжки, удосконалювати вміння виразно читати, знаходити й пояснювати образні вирази; розвивати уміння складати план оповідання.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2426 | Додав: SYLER

Урок 11. «Друкар книг, перед тим не бачених»

Матеріал до уроку: «Друкар книг, перед тим не бачених» (за О. Єфімо-вим); «Школа Володимира Великого» (за А. Лотоцьким).

Мета: виховувати шанобливе ставлення до книг, інтерес до нашої історії; розвивати уміння обговорювати прочитане, складати розповідь за малюнком; виділяти головні думки та їх відтворювати.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2982 | Додав: SYLER

Урок 10. Книги в київській русі

Матеріал до уроку: «Як жила книга за часів Київської Русі» (за О. Єфі-мовим).

Мета: продовжити знайомити учнів з історією створення книг, навчити дітей аналізувати думки твору, формувати уміння працювати з науково-популярними текстами; збагачувати словниковий запас; удосконалювати навички читання.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2175 | Додав: SYLER

Урок 9. Як з’явилась книга

Матеріал до уроку: Я. Щоголів «Вчіться, діти», «З історії книг», «Як з’явилась друкована книга».

Мета: виховувати інтерес до книги; збагачувати знаннями про найважливіше з історії книги; удосконалювати навичку читання; розвивати вміння стисло переказувати прочитане, ставити питання до тексту, вчити переказувати текст.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2344 | Додав: SYLER

Урок 7. Знайомі незнайомці

Матеріал до уроку: А. Коваль «У школі все таке знайоме».

Мета: розвивати в учнів прагнення до нових знань, до пошуку відповідей на запитання в довідниковій літературі; удосконалювати читацькі навички; вчити складати загадки.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2463 | Додав: SYLER

Урок 8. Урок-узагальнення. Чому мова - дивний скарб народу?

Матеріал до уроку: Д. Білоус «Дивне розмаїття», Н. Умеров «Диктант», «Чи уважно ти читав?».

Мета: виховувати інтерес до походження української мови й повагу до інших мов; розширювати словник дітей і розвивати дослідницькі уміння; вдосконалювати виразність читання; виділяти основні думки, що дають відповідь на запитання теми уроку.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2493 | Додав: SYLER