Показано матеріалів: 661-670
|
Урок 16. Осінні мотиви в поезії ліни костенко Матеріал до уроку: Ліна Костенко «Вже брами літа замикає осінь», «Соловейко застудився», «Шипшина важко віддає плоди». Мета: розширювати знання учнів про творчість поетів; розвивати образне мислення, уяву дітей; збагачувати мовлення образними висловами; виховувати ставлення до природи як до найважливішої цінності. |
|
Урок 15. Поетичні картини ранньої і пізньої осені. Введення в тему «Цікава книга природи» Матеріал уроку: В. Сухомлинський «Скільки барв кругом розмито», К. Перелісна «Золота Осінь». Мета: розвивати образне мислення й мовлення; вчити визначати тему і настрій твору; передавати під час читання настрій твору і почуття мовця; удосконалювати вміння порівнювати вірші. |
|
Урок 14. Подружіться з книжкою! Матеріал до уроку: В. Сухомлинський «Спляча книга»; «Бібліотека — затишний дім для зустрічі читачів з книгою»; «Чи уважно ти читав?» Мета: розширити знання про бібліотеку, збагачувати мовлення дітей «бібліотечними словами», орієнтуватися в структурі тексту; розвивати пам’ять, уміння розповідати за малюнками. |
|
Урок 13. Хто більше читає, той більше знає Матеріал до уроку: В. Лучук «Книголюба»; С. Жупанин «Я — бібліотекар». Мета: виховувати бажання читати; розширювати читацький кругозір; знання про письменників; розвивати уміння виразно читати; порівнювати, уявляти образи дійових осіб. |
|
Урок 12. Людина без книги, як криниця без води Матеріал до уроку: О. Пархоменко «Як краплин у Дніпрі»; Д. Павличко «Соняшник»; О. Вишня «Любіть книгу» (для самостійного читання вдома). Мета: виховувати бажання самостійно читати книжки, удосконалювати вміння виразно читати, знаходити й пояснювати образні вирази; розвивати уміння складати план оповідання. |
|
Урок 11. «Друкар книг, перед тим не бачених» Матеріал до уроку: «Друкар книг, перед тим не бачених» (за О. Єфімо-вим); «Школа Володимира Великого» (за А. Лотоцьким). Мета: виховувати шанобливе ставлення до книг, інтерес до нашої історії; розвивати уміння обговорювати прочитане, складати розповідь за малюнком; виділяти головні думки та їх відтворювати. |
|
Урок 10. Книги в київській русі Матеріал до уроку: «Як жила книга за часів Київської Русі» (за О. Єфі-мовим). Мета: продовжити знайомити учнів з історією створення книг, навчити дітей аналізувати думки твору, формувати уміння працювати з науково-популярними текстами; збагачувати словниковий запас; удосконалювати навички читання. |
|
Урок 9. Як з’явилась книга Матеріал до уроку: Я. Щоголів «Вчіться, діти», «З історії книг», «Як з’явилась друкована книга». Мета: виховувати інтерес до книги; збагачувати знаннями про найважливіше з історії книги; удосконалювати навичку читання; розвивати вміння стисло переказувати прочитане, ставити питання до тексту, вчити переказувати текст. |
|
Урок 7. Знайомі незнайомці Матеріал до уроку: А. Коваль «У школі все таке знайоме». Мета: розвивати в учнів прагнення до нових знань, до пошуку відповідей на запитання в довідниковій літературі; удосконалювати читацькі навички; вчити складати загадки. |
|
Урок 8. Урок-узагальнення. Чому мова - дивний скарб народу? Матеріал до уроку: Д. Білоус «Дивне розмаїття», Н. Умеров «Диктант», «Чи уважно ти читав?». Мета: виховувати інтерес до походження української мови й повагу до інших мов; розширювати словник дітей і розвивати дослідницькі уміння; вдосконалювати виразність читання; виділяти основні думки, що дають відповідь на запитання теми уроку. |