У розділі матеріалів: 1051
Показано матеріалів: 671-680
Сторінки: «« 1 2 ... 66 67 68 69 70 ... 105 106 »»

Урок 6. Привчайтесь працювати із словником

Матеріал до уроку: Д. Білоус «Буває, що слово відоме давно», «Привчайтесь працювати із словниками».

Мета: удосконалювати вміння правильного свідомого читання; розширити знання учнів про словники, походження слів, розвивати пам’ять, дослідницькі уміння.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1949 | Додав: SYLER

Урок 5. Уроки дива калинового

Матеріал до уроку: вірші Д. Білоуса про чари рідної мови.

Мета: розширити знання дітей про творчість поета; розвивати інтерес до мовних явищ; збагачувати словник новими словами, фразеологічними висловами.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2053 | Додав: SYLER

Урок 4. Найцінніший скарб - рідна мова

Матеріал до уроку: І. Січовик «Мова».

Мета: виховувати культуру мовлення; розвивати вміння правильно читати, аналізувати слова (із коренем -мов-), робити висновки; висловлювати враження щодо прочитаного.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1865 | Додав: SYLER

Урок 3. Птицю впізнають по пір’ю, а людину - по мові

Матеріал до уроку: В. Гринько «Мова», В. Лучук «Найрідніші слова».

Мета: виховувати культуру мовлення, любов до української мови; збагачувати мовлення новими словами; вчити порівнювати вірші.

3 Клас | Читання | Переглядів: 1673 | Додав: SYLER

Урок 2. Є мова - є народ

Матеріал до уроку: «Наша мова» (за А. Коваль).

Мета: удосконалювати навички читання, навчати та озаглавлювати частини; стисло переказувати прочитане; ознайомити із значенням терміна «науково-популярне оповідання».

3 Клас | Читання | Переглядів: 1844 | Додав: SYLER

Урок 1. Від слова - до книги

Матеріал до уроку: «Здрастуй, нова «Читанко»!». Введення у новий розділ «Від слова — до книги» і «Мова — дивний скарб».

Мета: ознайомити дітей з новим підручником; викликати інтерес до його читання; удосконалювати навички читання; вчити дітей виділяти у тексті нове.

3 Клас | Читання | Переглядів: 2361 | Додав: SYLER

Урок №25

Тема: Ознайомлення з інструментом «Лінія» і алгоритмом його використання. Побудова найпростіших малюнків.

Практична робота  №  24.  «Геометричний світ». Відпрацьовування навичок роботи з інструментом «Лінія».

Мета:

  • ознайомити учнів з інструментом «Лінія» і його властивостями;
  • вчити учнів користуватися інструментом «Лінія»;
  • навчити редагувати і зберігати малюнки;
  • розвивати алгоритмічне мислення;
  • виховувати охайність при створенні малюнків.

Урок №24

Тема: Ознайомлення з інтерфейсом графічного редактора «Paint». Огляд можливостей програми. Ознайомлення з інструментами «Олівець», «Пензель».

Практична робота № 23. «Чарівний олівець». Відпрацьовування навичок роботи з інструментами «Олівець» і «Пензель».

Мета:

  • ознайомити учнів з інтерфейсом графічного редактора «Paint», з інструментами;
  • навчити користуватися інструментами «олівець», «пензлик», «заливка» і «ластик»;
  • розвивати уяву;
  • виховувати цікавість до предмета.

Урок №23

Тема: Підсумковий урок з теми "Логіка й інформація".

Практична робота № 22. «Істинні та хибні висловлювання 4». Перевірка навичок визначення істинних та хибних висловлювань

Мета:

  • перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу;
  • розвивати вміння працювати у командах;
  • виховувати дбайливе ставлення до обладнання.

Урок №22

Тема: Розв'язування логічних задач.

Практична робота №21. «Істинні та хибні висловлювання 3». Відпрацьовування навичок визначення істинних та хибних висловлювань.

Мета:

  • закріпити вивчене;
  • підготувати учнів до підсумкового уроку;
  • навчити грамотно формулювати запитання й робити висновки з отриманої інформації.