Урок 17. Хто танцює й грає восени? Матеріал до уроку: К. Перелісна «Осінні танці»; М. Сингаївський «Осінні танці». Мета: розвивати образне мислення; удосконалювати уміння виразно читати, розповідати за малюнками; виховувати почуття любові до рідної природи. Обладнання: скоромовка, загадки, малюнок білочки. ХІД УРОКУ I. Вправи для розвитку, читацьких навичок На дошці записано вірш. За командою вчителя учні чергують темпи читання: повільно, швидше, ще швидше, скоромовкою. Осінь мила, осінь люба, Ти усе нам розмалюй! Залишайся в нашім саді, Погуляй і потанцюй. II. Підготовка до вивчення нового матеріалу. Повідомлення теми й мети уроку — Відгадайте загадку. Рукавом махнув — Дерево зігнув. (Вітер) — А тепер ми з вами вирушимо у подорож до осіннього саду й лісу. Перша зупинка — сад. А хто тут головний гість? Про це ми дізнаємось, прочитавши вірш Катерини Перелісної «Осінні танці». Робота над змістом прочитаного. III. Робота над темою уроку 1.Питання до класу. — Хто головний герой вірша? Чому? — Чи доводилося вам спостерігати осінні танці листопаду? — Яким ви уявили вітер? — Розгляньте малюнок. Який настрій він передає? 2. Робота над виразністю. Фізкультхвилинка Вирушаємо у сад. Руки вгору піднімаєм, Наче яблука зриваєм. Назбираємо багато, Щоб узимку ласувати! — Друга зупинка — ліс. Відгадайте загадку. Хоч сама мала на зріст, Та великий має хвіст, Як намисто, оченята.... Хто це? Спробуйте вгадати! (Білка) — Отже, діти, наступна наша зустріч — з білочкою. 3. Читання оповідання М. Сингаївського «Осіння гра» вчителем. 4. Робота над змістом. — Які клопоти у білки восени? — Як змінюється її вигляд і поведінка взимку? — Як грається білка? 5. Самостійне читання твору. 6. Вибіркове читання. — Знайти в тексті уривок, зображений на малюнку. Прочитати, передаючи темп руху білки. IV. Підсумок уроку — Що цікавого й нового дізналися на уроці? — Які картини постають у вашій уяві після ознайомлення з творами, опрацьованими на уроці? (Словесне малювання) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1742 | |
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра) |
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я |
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі... |
Всього коментарів: 0 | |