💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Хто танцює й грає восени?

Урок 17. Хто танцює й грає восени?

Матеріал до уроку: К. Перелісна «Осінні танці»; М. Сингаївський «Осінні танці».

Мета: розвивати образне мислення; удосконалювати уміння виразно читати, розповідати за малюнками; виховувати почуття любові до рідної природи.

Обладнання: скоромовка, загадки, малюнок білочки.

ХІД УРОКУ

I. Вправи для розвитку, читацьких навичок

На дошці записано вірш. За командою вчителя учні чергують темпи читання: повільно, швидше, ще швидше, скоромовкою.

 Осінь мила, осінь люба,

 Ти усе нам розмалюй!

 Залишайся в нашім саді,

 Погуляй і потанцюй.

II. Підготовка до вивчення нового матеріалу.

Повідомлення теми й мети уроку

— Відгадайте загадку.

Рукавом махнув —

Дерево зігнув. (Вітер)

— А тепер ми з вами вирушимо у подорож до осіннього саду й лісу. Перша зупинка — сад. А хто тут головний гість? Про це ми дізнаємось,

прочитавши вірш Катерини Перелісної «Осінні танці».

Робота над змістом прочитаного.

III. Робота над темою уроку

 1.Питання до класу.

— Хто головний герой вірша? Чому?

— Чи доводилося вам спостерігати осінні танці листопаду?

— Яким ви уявили вітер?

— Розгляньте малюнок. Який настрій він передає?

2. Робота над виразністю.

Фізкультхвилинка

Вирушаємо у сад.

Руки вгору піднімаєм,

Наче яблука зриваєм.

Назбираємо багато,

Щоб узимку ласувати!

— Друга зупинка — ліс.

Відгадайте загадку.

Хоч сама мала на зріст,

Та великий має хвіст,

Як намисто, оченята....

Хто це? Спробуйте вгадати! (Білка)

— Отже, діти, наступна наша зустріч — з білочкою.

3. Читання оповідання М. Сингаївського «Осіння гра» вчителем.

4. Робота над змістом.

— Які клопоти у білки восени?

— Як змінюється її вигляд і поведінка взимку?

— Як грається білка?

5. Самостійне читання твору.

6. Вибіркове читання.

— Знайти в тексті уривок, зображений на малюнку. Прочитати, передаючи темп руху білки.

IV. Підсумок уроку

— Що цікавого й нового дізналися на уроці?

— Які картини постають у вашій уяві після ознайомлення з творами, опрацьованими на уроці? (Словесне малювання)



Джерело: noindex
Категорія: Читання | Додав: SYLER (13.10.2014)
Переглядів: 1742 | Рейтинг: 0.0/0
Як людина пізнає світ. Органами чуття (язик, шкіра)
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н...
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я
Коли щось робиш, думай про наслідки. Болгарська народна казка «Виноград і змі...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]