УРОК 10 Тема. Перетворення води. Кругообіг води в природі Мета: формувати уявлення про умови перетворення води з одного стану в інший, про властивості снігу, льоду, про кругообіг води в природі; вміння застосовувати засвоєні знання в подібній і новій ситуаціях; удосконалювати вміння спостерігати за об’єктами і явищами природи, робити висновки, бачити і милуватись красою навколишнього світу; виховувати прагнення вивчати і берегти природу. |
УРОК 9 Тема. Без води немає життя. Властивості води — рідини. Вода — розчинник Мета: закріпити і розширити уявлення про значення води в природі, про три стани води і її властивості; формувати елементарні поняття: розчинна у воді речовина, розчинник, розчин, нерозчинна у воді речовина; формувати вміння робити розчини, самостійно виконувати досліди, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес, самостійність, організованість і відповідальність за виконану роботу. |
УРОК 8 Тема. Повітря. Збережемо чистим повітря Мета: формувати уміння чітко, правильно, точно висловлювати свої думки; формувати уявлення про джерела забруднення повітря та шляхи збереження його чистоти; продовжити формувати вміння порівнювати, робити висновки, застосовувати знання у новій ситуації; виховувати прагнення охороняти чистоту повітря з метою збереження власного здоров’я і навколишньої природи. |
УРОК 7 Тема. Повітря навколо нас. Властивості повітря. З чого складається повітря Мета: розширити і поглибити уявлення дітей про значення і місцезнаходження повітря на Землі, про властивості повітря, його склад, джерела забруднення; формувати вміння виконувати досліди, спостерігати за ходом і результатами досліду, робити висновки, міркувати за аналогією; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природи, здатність спілкуватись у процесі спільної діяльності. |
УРОК 6 Тема уроку. Термометр. Як користуватися термометром? Мета уроку: сформулювати поняття термометр, уявлення про властивості рідин розширюватись під час нагрівання та стискуватись під час охолодження; формувати вміння користуватись термометром; цілеспрямовано сприймати перебіг і результати дослідів, доводити власну думку; виховувати зосередженість і уважність під час виконання практичної роботи. |
УРОК 5 Тема уроку. Сонячне світло і тепло Мета уроку: розширити уявлення про сонячні промені, особливості їх падіння на поверхню Землі, про висоту Сонця на небосхилі, про значення світла і тепла в природі; формувати вміння вимірювати довжину тіні від гномона, встановлювати залежність між висотою Сонця на небосхилі й довжиною тіні від гномона, між висотою Сонця і кількістю тепла, яке воно посилає на Землю; формувати уміння порівнювати, спостерігати і встановлювати причиново-наслідкові зв’язки в природі; виховувати бажання пізнавати природу, бачити її красу та охороняти й примножувати природні багатства. |
УРОК 4 Тема уроку. Тіла. Речовини. Молекули Мета уроку: формувати поняття тіла, речовини, молекули; вміння розрізняти тіла і речовини в природі; формувати вміння виконувати досліди за інструкцією; виховувати зосередженість та охайність під час виконання дослідів; виховувати почуття любові до краси природи; розвивати вміння спостерігати, узагальнювати і робити висновки із спостереження. |
УРОК 3 Тема уроку. Якою буває природа. Спостереження за предметами і явищами природи Мета уроку: уміти розрізняти предмети живої і неживої природи; розширити уявлення про те, що загрожує природі, про шляхи збереження природних багатств і правила поведінки в природі; формувати вміння спостерігати за неживою і живою природою; виховувати в учнів прагнення берегти, примножувати, охороняти природу; виховувати почуття прекрасного, уміння бачити і відчувати красу навколишньої природи. |
УРОК 2 Тема уроку. Що таке природа. Якою буває природа. Охорона природи Мета уроку: закріпити розуміння понять природа, нежива природа, жива природа; формувати уявлення про моральну, естетичну цінність природи для людей; уміння розрізняти предмети живої і неживої природи та предмети, зроблені людьми; розширити уявлення про те, що загрожує природі, про шляхи збереження природних багатств і правила поведінки в природі; виховувати почуття відповідальності за природою рідного краю, країни, прагнення берегти, примножувати, охороняти природу; розвивати пізнавальний інтерес до вивчення природи. |
УРОК 1 Тема уроку. Введення в курс предмету природознавства. Готуємось вести спостереження Мета уроку: ознайомити дітей з тим, що вивчає природознавство, для чого треба вивчати цей предмет; зацікавити дітей планом спостереження за погодою, природою; формувати у дітей уміння бачити, порівнювати, узагальнювати; розвивати навички зв’язного мовлення, охайного виконання будь-якої справи; виховувати почуття відповідальності за свої дії, любові до всього живого. |