Показано матеріалів: 91-100
УРОК 20 Тема уроку. Розмноження квіткових рослин. Як виростити нову рослину з насінини. Як виростити нову рослину без насіння Мета уроку: формувати уявлення про розмноження квіткових рослин, умови проростання насіння, умови росту і розвитку рослин, способи розмноження рослин іншими органами — листком, частинами стебла, кореневими паростками; формувати вміння пророщувати насіння, розмножувати кімнатні рослини різними способами; бачити проблему і формулювати її у формі запитання, цілеспрямовано сприймати об’єкт або його частину, узагальнювати сприйняте; виховувати спостережливість, самостійність мислення, само- і взаємоповагу під час спільної діяльності. |
УРОК 19 Тема уроку. Різноманітність рослин у природі Мета уроку: сформувати уявлення про різноманітність рослинного світу, про водорості, мохи, хвощі, папороті, хвойні рослини, квіткові рослини; формувати вміння розрізняти окремі рослини цих груп, розуміти цінність їх у природі; удосконалювати вміння узагальнювати, робити висновки, оцінювати результати діяльності (самооцінювання і взаємооцінювання); виховувати взаємоповагу у спільній діяльності, здатність до самовираження кожного учня, прагнення пізнавати і шанувати природу. |
УРОК 18 Тема. Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини Мета: закріпити поняття дерево, кущ, трав’яниста рослина, розширити поняття листяні дерева і кущі, хвойні дерева і кущі; сформувати поняття: однорічна трав’яниста рослина, дворічна трав’яниста рослина і багаторічна трав’яниста рослина; сформувати у дітей уміння розрізняти дерева, кущі і трав’янисті рослини, хвойні і листяні дерева і кущі, однорічні, дворічні і багаторічні трав’янисті рослини. |
УРОК 17 Тема. Будова рослини. Рослини — живі організми Мета: поглибити поняття орган рослини; сформувати уявлення про значення кожного органу для рослини, про особливості живлення і дихання рослин й уміння розрізняти органи рослини, називати їх; формувати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свою думку, здійснювати взаємоконтроль; виховувати критичність і доказовість міркування, естетичне сприймання рослин, моральну відповідальність за збереження рослинного світу; удосконалювати навички спостерігати, порівнювати, робити висновки. |
УРОК 16 Тема. Зелене диво землі. Як розрізняють рослини Мета: формувати уявлення про значення рослин у природі та цінність рослин для людей, про види рослин; формувати вміння розрізняти рослини одного виду і кількох видів; удосконалювати вміння спостерігати, порівнювати і робити висновки, розвивати уяву, прагнення більше знати про навколишній світ; сприяти вихованню почуття захопленого сприйняття навколишнього світу, милування красою і прагнення захистити та примножити об’єкти живої природи. |
УРОК 15 (90 ХВИЛИН) Тема. Нежива природа Мета: закріпити і розширити уявлення про предмети неживої природи, уміння виділяти їх з-поміж інших; формувати вміння застосовувати засвоєні знання у певних ситуаціях, висловлювати цінні судження, підводити окремий предмет під поняття; удосконалювати вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки; навички виразного читання, правильного сприймання поетичних творів та відповідних почуттів, що викликаються ними. |
УРОК 14. Тема. Охорона ґрунту (20 хвилин — серед природи) Мета: формувати уявлення про значення ґрунту в природі і цінність його для людей, про шляхи забруднення і руйнування ґрунту, про охорону і збереження ґрунту; формувати уміння установлювати взаємозв’язки і залежності в природі; удосконалювати вміння спостерігати за явищами природи, встановлювати причини змін, бачити прекрасне, милуватись ним; виховувати бережливе ставлення до землі, прагнення охороняти і шанувати землю. |
УРОК 13 Тема. Що таке ґрунт. З чого складається ґрунт Мета: формувати поняття ґрунт, уявлення про перегній, склад ґрунту; удосконалювати вміння спостерігати, узагальнювати, самостійно робити висновки, висловлювати думку; виховувати допитливість, доказовість мислення, повагу до думки іншої людини. |
УРОК 12 Тема. Що таке гірські породи. Що таке корисні копалини. Гірські породи потребують охорони Мета: формувати елементарні поняття гірські породи, корисні копалини, рудні, нерудні, уявлення про значення гірських порід у природі і цінність для людей; формувати уявлення про участь дітей у збереженні й охороні корисних копалин, уміння розрізняти тверді, рідкі, газоподібні гірські породи, розрізняти окремі горючі, рудні, нерудні корисні копалини; виховувати естетичне сприймання об’єктів природи (класи гірських порід), прагнення до збереження корисних копалин та усвідомлену потребу робити це; гордість за природні багатства своєї країни. |
УРОК 11 — УРОК ДОБРОТИ Тема. Вода має бути чистою Мета: формувати уявлення про значення води в природі, про цінність її для людини, про шляхи забруднення і способи охорони від забруднення, про участь дітей в охороні та збереженні води; формувати вміння висловлювати цінні судження; удосконалювати вміння працювати в групах, спостерігати, порівнювати, робити висновки, бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати; розвивати усне та писемне зв’язне мовлення; виховувати естетичне сприймання природи, прагнення берегти природу, охороняти її, зокрема воду. |