Урок 74 Тема: Закріплення таблиці множення числа 4. Задачі на дві дії, що містять табличні випадки множення числа 4Мета: формувати навички табличного множення числа 4; вправляти учнів у розв'язуванні задач; розвивати логічне мислення; виховувати культуру поведінки. |
Урок 73 Тема: Розв'язування прикладів і задач на засвоєння таблиці множення числа 4. Складання задач. Правило знаходження периметра квадратаМета: формувати навички табличного множення числа 4; вправляти учнів у розв'язуванні задач, складанні простих і складених задач за малюнком; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність. |
Урок 72 Тема: Таблиця множення числа 4. Розв'язування прикладів і задач на засвоєння таблиці множення числа 4Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 4 та її практичним застосуванням; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі на множення; розвивати кмітливість, логічне мислення, увагу, пам'ять, самостійність; сприяти розвитку учнів, активізувати їх пізнавальну діяльність; виховувати почуття взаємодопомоги, працьовитість; розвивати інтерес до предмета. |
Урок 71 Тема: Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого матеріалуМета: проаналізувати допущені в контрольній роботі помилки і провести роботу над ними; закріпити вивчений матеріал; розвивати кмітливість, увагу, спостережливість і мислення учнів. |
Урок 70 Тема: Контрольна робота № 5Мета: перевірити засвоєні учнями навички табличного множення і ділення, уміння розв'язувати задачі, знаходити значення буквених виразів; виховувати культуру письма. |
Урок 69 Тема: Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Розв'язування задач на ділення і складених задач на три дії за планомМета: повторити вивчені таблиці множення і ділення; формувати вміння розв'язувати задачі на ділення, складати і розв'язувати задачі на три дії за даним планом; проаналізувати помилки, допущені в самостійній роботі; підготуватися до контрольної роботи; виховувати уважність. |
Урок 68 Тема: Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Складання задач на дві дії за даним виразом. Знаходження значень виразів зі змінною. Самостійна роботаМета: повторити і закріпити таблиці множення і ділення чисел 2 і 3; учити творчо працювати над задачами; формувати вміння знаходити значення буквених виразів; розвивати творчі здібності; виховувати самостійність. |
Урок 67 Тема: Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Побудова прямокутників. Правило знаходження периметра прямокутника. Розв'язування задач на дві дії різного ступеняМета: ознайомити учнів з властивістю протилежних сторін прямокутника; вправляти у розв'язуванні задач на дві дії різного ступеня та на знаходження периметра прямокутника; розвивати математичне мовлення; виховувати інтерес до математики. |
Урок 66 Тема: Розв'язування задач на вивчені випадки арифметичних дій. Знаходження значень виразів. Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметромМета: формувати поняття про таблицю множення і ділення на 3; вдосконалювати навички множення і ділення на 2 і 3; розв'язувати задачі з використанням таблиці множення; закріплювати знання про порядок дій у виразах без дужок, обчислювальні навички; навчити обчислювати довжину сторони рівностороннього трикутника за його периметром; розвивати розумові операції (аналіз, синтез, узагальнення), увагу, пам'ять, творчі здібності; прищеплювати інтерес до математики. |
Урок 65 Тема: Розв'язування прикладів і задач на застосування таблиці ділення на 3Мета: вправляти учнів у застосуванні випадків табличного ділення на 3 під час розв'язування прикладів і задач; закріпити знання про додавання і віднімання у межах 100; розвивати вміння аналізувати і порівнювати математичні вирази; виховувати активність, уважність. |