Урок 94 Тема: Кратне порівняння чисел. Знаходження значень виразів та розв'язування задач на дві діїМета: ознайомити учнів з кратним порівнянням чисел; сформувати розуміння різниці між відношеннями «на... менше» і «в... разів менше»; формувати вміння розв'язувати приклади і задачі на засвоєння табличного множення і ділення; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, математичне мовлення; виховувати уважність. |
Урок 93 Тема: Засвоєння таблиці ділення на 6. Розв'язування задач і прикладів, що містять ділення на 6Мета: формувати в учнів уміння розв'язувати задачі на визначення часу; вдосконалювати знання табличного ділення на 6, уміння складати вирази, користуватися годинником; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, математичне мовлення; виховувати уважність. |
Урок 92 Тема: Засвоєння таблиці ділення на 6. Знаходження довжини ламаної. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій форміМета: вправляти учнів у розв'язуванні задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі; вдосконалювати навички обчислювальних операцій у межах вивченого матеріалу; розвивати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці; сприяти розвитку математичного мовлення, логічного мислення; виховувати уважність. |
Урок 91 Тема: Таблиця ділення на 6. Розв'язування задач і прикладів, що містять ділення на 6. Творча робота над задачеюМета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 6; формувати вміння розв'язувати задачі і приклади, що містять ділення на 6; удосконалювати навички творчої роботи над задачею; розвивати обчислювальні навички, пізнавальну активність, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати уважність. |
Урок 90 Тема: Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу. Додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, місткостіМета: закріпити вміння визначати час за годинником; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на зменшення числа у декілька разів, виконувати дії над величинами та іменованими числами; розвивати обчислювальні навички, пізнавальну активність, логічне мислення; виховувати уважність. |
Урок 89 Тема: Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу. Задача на дворазове збільшення (зменшення) числа на декілька одиниць або у декілька разів. Перетворення величин, виражених в одиницях двох найменуваньМета: формувати в учнів уміння користуватися годинниками, розв'язувати задачі на дворазове збільшення (зменшення) числа на декілька одиниць або у декілька разів; удосконалювати обчислювальні навички в роботі з іменованими числами; розвивати пізнавальну активність, логічне мислення. |
Урок 88 Тема: Одиниці вимірювання часу. Секунда. Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) числа у декілька разівМета: ознайомити учнів зі співвідношенням між одиницями часу, вчити визначати час за годинником; формувати вміння і навички обчислень з використанням таблиці множення; вдосконалювати навички розв'язування задач, що містять дворазове збільшення (зменшення) числа у декілька разів; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати вміння цінувати час. |
Урок 87 Тема: Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 6. Задачі на застосування порядку виконання дій. Знаходження значень виразів зі змінною, що повторюєтьсяМета: проаналізувати результати контрольної роботи, організувати роботу над допущеними помилками; ознайомити учнів із таблицею множення числа 6 та її практичним застосуванням; удосконалювати вміння знаходити значення виразів з буквою, що повторюється; формувати вміння розв'язувати приклади і задачі, застосовуючи знання таблиці множення і порядку дій; розвивати обчислювальні навички, математичне мовлення; виховувати уважність. |
Урок 86 Тема: Контрольна робота № 6Мета: перевірити, як учні засвоїли навички табличного множення і ділення з числами 4 і 5 та вміння розв'язувати задачі, знаходити значення виразів, які включають дії одного ступеня і різних ступенів; виховувати культуру письма. |
Урок 85 Тема: Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв'язування задачМета: вправляти учнів у застосуванні правил про порядок виконання арифметичних дій, розв'язуванні задач на дві дії на збільшення та зменшення числа у декілька разів; повторити вивчений матеріал; розвивати пам'ять, увагу; виховувати почуття колективізму. |