Урок 84 Тема: Порядок виконання дій у виразах. Розв'язування задачі за допомогою складання виразу. Самостійна роботаМета: ознайомити учнів з порядком виконання дій одного ступеня і різних ступенів; формувати навички розв'язування прикладів і задач на дії різних ступенів; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до вивчення математики. |
Урок 83 Тема: Розв'язування прикладів і задач на засвоєння таблиці ділення на 5. Порівняння виразівМета: вправляти учнів у знаходженні значень виразів, що містять ділення на 5; формувати вміння розв'язувати складені задачі на збільшення або зменшення суми у декілька разів; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати акуратність. |
Урок 82 Тема: Таблиця ділення на 5. Застосування таблиці для знаходження значення виразів і розв'язування задачМета: ознайомити учнів із таблицею ділення на 5; формувати вміння розв'язувати прості і складені задачі на збільшення або зменшення числа у декілька разів; учити складати обернені задачі до даної; розвивати мислення, мовлення, пам'ять; виховувати дисциплінованість. |
Урок 81 Тема: Закріплення таблиці множення числа 5. Розв'язування задач на збільшення і зменшення числа у декілька разівМета: закріпити знання таблиці множення числа 5; вдосконалювати навички розв'язування задач на збільшення і зменшення числа у декілька разів; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати почуття взаємодопомоги. |
Урок 80 Тема: Збільшення і зменшення числа у декілька разів. Приклади і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5Мета: ознайомити учнів з простими задачами на зменшення числа у декілька разів; закріпити знання таблиці множення числа 5; розвивати пізнавальну діяльність учнів, навички самостійної роботи й об'єктивного оцінювання своїх знань і умінь; виховувати доброзичливість у спілкуванні між учнями, почуття дружби, взаємодопомоги. |
Урок 79 Тема: Таблиця множення числа 5. Знаходження значень виразів, у яких двічі повторюється та сама буква. Складання і розв'язування задачі за малюнком і схемоюМета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 5; навчати складання задач за малюнком і схемою; вдосконалювати навички розв'язування задач дією множення; закріплювати знання таблиці множення і ділення на 2; 3; 4; 5; формувати вміння знаходити значення виразів, у яких двічі повторюється та сама буква; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
Урок 78 Тема: Половина, третина і чверть. Порівняння іменованих чисел, порівняння іменованого числа та суми або різниці іменованих чисел. Порівняння виразів. Складання задач за схемами виразівМета: ознайомити учнів з діленням на рівні частини; дати уявлення про половину, третину і чверть числа; вправляти у виконанні дій з іменованими числами; формувати вміння складати задачі за схемами виразів; розвивати математичне мовлення, обчислювальні навички, увагу, спостережливість, пам'ять, мислення; виховувати акуратність, прищеплювати бажання дотримання гігієнічних норм. |
Урок 77 Тема: Закріплення таблиці ділення на 4. Складання задачі за її розв'язаннямМета: закріпити знання таблиці ділення на 4; формувати вміння складати задачу за її розв'язанням; виховувати інтерес до предмета, почуття взаємовиручки. |
Урок 76 Тема: Розв'язування прикладів і задач на засвоєння таблиці ділення на 4. Знаходження довжини сторони квадрата за його периметром. Побудова квадратаМета: закріпити знання учнями табличного ділення на 4; учити застосовувати їх під час розв'язування прикладів і задач, удосконалювати обчислювальні навички учнів; розвивати логічне мислення, зорове і слухове сприйняття, довільну увагу, пам'ять і мовлення дітей; виховувати інтерес до предмета. |
Урок 75 Тема: Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів і розв'язування задачМета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 4; формувати вміння застосовувати таблицю для знаходження значень виразів і розв'язування задач; розвивати увагу, пам'ять і мовлення дітей; виховувати почуття дружби, взаємодопомогу. |