Урок 77 Тема: Закріплення таблиці ділення на 4. Складання задачі за її розв'язаннямМета: закріпити знання таблиці ділення на 4; формувати вміння складати задачу за її розв'язанням; виховувати інтерес до предмета, почуття взаємовиручки. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Перевір себе!». Учні лічать від 1 до 40 по одному. Замість чисел, які діляться на 4, вони говорять: «не скажу!». 2) Гра «Хто швидший?». 4 ■ 3 =4 ■ 8 =24 : 4 = 32 : 4 =4 ■ 9 =4 ■ 4 = 4 ■ 6 =28: 4 =36 : 4 = 24 : 4 ■ 3 =28: 4 + 83 =4 ■ 9 - 28 = 3) Бліцопитування за таблицею. 7 ■ 4 = 28 8 ■ 2 = 16 15 3 =12 4 = 21: 3 = =18 2 =20 5 = 16: 4 = =28 7 =12 2 = 9 : 3 = =18 3 =27 3 = 36: 4 = 24 8 =16 8 = 4 : 4 = 32 4 =24 4 = 3 : 1 = 14 2 =10 5 = 0 : 4 = 12: 3 =24 6 =24 3 = 16: 2 =14 7 =18 2 = 20: 4 =16 4 =28 7 = 21: 3 =27 9 = 6 : 2 = 10: 2 =15 3 = 0 : 2 = 32: 8 =18 6 = 3 : 3 = 12: 6 =36 9 = 2 : 1 = 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Обведіть числа, які діляться на 2, жовтим кольором; які діляться на 3, зеленим кольором; які діляться на 4, синім кольором. 2345678910 12 13 14 15 16 17 18 19 20 22 23 24 25 26 27 28 29 30 3 Поставте один зі знаків : <, >, = 7 ■ 2 □ 2 ■ 79 ■ 1 □ 9 + 1 18 ■ 6 □ 18 : 6 8 ■ 2 □ 8 + 2 4 Розв'язування задач 1)З однієї грядки зняли 15 кг моркви,азіншої — 12 кг. Усю моркву розклали в ящики, по 3 кг у кожний.Скільки знадобилося ящиків? 2)У двох стовпчиках записано по 8 прикладів у кожному. Скільки вийде стовпчиків, якщо ці приклади записати по 4 у стовпчик? ► Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задач 1) Колективне розв’язування задачі з поясненням. Лим.— 5 кг —і Ябл. — ?, на 3 > Розклали — по ? ябл. на 4 під. 2) Самостійне розв’язування задачі. Було —? Продали — ?, 3 по 4 кг Залишилося — 38 кг 3) Складання задачі за даним розв’язанням. — Складіть задачу, яка розв’язувалася б так: 1) 4 ■ 6 = 24 (пир.) 2) 24 + 16 = □ (пир.) — Закінчіть розв’язування і запишіть відповідь. 2 Знаходження значень виразів (біля дошки з поясненням) 3 ■ 8 + 18=3 ■ 9 + 45 =12: 3 + 96 = 27 : 3 + 27 = 3 Офтальмологічна пауза 4 Розв’язування логічних завдань 1) Ася живе на третьомуповерсі, а Оля — на шостому.Наталя живе між ними на парному поверсі.На якомуповерсі живе На- таля? (4) 2) Серед трьох монет одна фальшива. Як за допомогою чашкових вагів без гирь знайти фальшиву монету? Розв’язання. Чашковими вагами без гирь користуються так: кладуть на обидві чашки однакове число монет і з’ясовують, яка група важча. У цій задачі всього три монети, тому на чаші вагів можна покласти тільки по одній монеті. Назвемо ці дві монети «перша» і «друга» і намалюємо можливі результати першого зважування. Якщо ваги урівноважилися, то перша і друга монети однакові (справжні) і фальшива монета — третя. Якщо ж ваги не урівноважилися, то знадобиться друге зважування. Ми проведемо його, знаючи, що третя монета в цьому випадку — справжня. Порівняємо першу монету з третьою. Якщо вони не урівноважаться, то перша монета має не таку масу, як справжня третя, і тоді перша монета фальшива. А якщо перша і третя монети урівноважаться, то вона має таку саму масу, як третя, і тоді фальшива монета — друга. Відповідь: потрібно порівняти маси першої і другої монет, а якщо вони нерівні, то першої і третьої. IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2008 | |
Різноманітність рослин |
Народний календар |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець? |
Робота з папером. Писанка |
Всього коментарів: 0 | |