💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення таблиці ділення на 4. Складання задачі за її розв'язанням

Урок 77

Тема: Закріплення таблиці ділення на 4. Складання задачі за її розв'язанням

Мета: закріпити знання таблиці ділення на 4; формувати вміння складати задачу за її розв'язанням; виховувати інтерес до предмета, почуття взаємовиручки.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Усна лічба

1) Гра «Перевір себе!».

Учні лічать від 1 до 40 по одному. Замість чисел, які діляться на 4, вони говорять: «не скажу!».

2) Гра «Хто швидший?».

4 ■ 3 =4 ■ 8 =24 : 4 =

32 : 4 =4 ■ 9 =4 ■ 4 =

4 ■ 6 =28: 4 =36 : 4 =

24 : 4 ■ 3 =28: 4 + 83 =4 ■ 9 - 28 =

3) Бліцопитування за таблицею.

 7 ■ 4 = 28

8 ■ 2 = 16 15 3 =12 4 = 21: 3 =

=18 2 =20 5 = 16: 4 =

=28 7 =12 2 = 9 : 3 =

=18 3 =27 3 = 36: 4 =

24 8 =16 8 = 4 : 4 =

32 4 =24 4 = 3 : 1 =

14 2 =10 5 = 0 : 4 =

12: 3 =24 6 =24 3 =

16: 2 =14 7 =18 2 =

20: 4 =16 4 =28 7 =

21: 3 =27 9 = 6 : 2 =

10: 2 =15 3 = 0 : 2 =

32: 8 =18 6 = 3 : 3 =

12: 6 =36 9 = 2 : 1 =

 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Обведіть числа, які діляться на 2, жовтим кольором; які діляться на 3, зеленим кольором; які діляться на 4, синім кольором.

2345678910

12 13 14 15 16 17 18 19 20

22 23 24 25 26 27 28 29 30

 3 Поставте один зі знаків : <, >, =

7 ■ 2 □ 2 ■ 79 ■ 1 □ 9 + 1

18 ■ 6 □ 18 : 6 8 ■ 2 □ 8 + 2

 4 Розв'язування задач

1)З однієї грядки зняли 15 кг моркви,азіншої — 12 кг. Усю

моркву розклали в ящики, по 3 кг у кожний.Скільки знадобилося

ящиків?

2)У двох стовпчиках записано по 8 прикладів у кожному. Скільки вийде стовпчиків, якщо ці приклади записати по 4 у стовпчик?

 Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних знань

 1 Розв'язування задач

1) Колективне розв’язування задачі з поясненням.

Лим.— 5 кг —і

Ябл. — ?, на 3 >

Розклали — по ? ябл. на 4 під.

2) Самостійне розв’язування задачі.

Було —?

Продали — ?, 3 по 4 кг Залишилося — 38 кг

3) Складання задачі за даним розв’язанням.

— Складіть задачу, яка розв’язувалася б так:

1) 4 ■ 6 = 24 (пир.)

2) 24 + 16 = □ (пир.)

— Закінчіть розв’язування і запишіть відповідь.

 2 Знаходження значень виразів (біля дошки з поясненням)

3 ■ 8 + 18=3 ■ 9 + 45 =12: 3 + 96 = 27 : 3 + 27 =

 3 Офтальмологічна пауза

 4 Розв’язування логічних завдань

1) Ася живе на третьомуповерсі, а Оля — на шостому.Наталя

живе між ними на парному поверсі.На якомуповерсі живе На-

таля? (4)

2) Серед трьох монет одна фальшива. Як за допомогою чашкових вагів без гирь знайти фальшиву монету?

Розв’язання. Чашковими вагами без гирь користуються так: кладуть на обидві чашки однакове число монет і з’ясовують, яка група важча. У цій задачі всього три монети, тому на чаші вагів можна покласти тільки по одній монеті. Назвемо ці дві монети «перша» і «друга» і намалюємо можливі результати першого зважування.

Якщо ваги урівноважилися, то перша і друга монети однакові (справжні) і фальшива монета — третя.

Якщо ж ваги не урівноважилися, то знадобиться друге зважування. Ми проведемо його, знаючи, що третя монета в цьому випадку — справжня. Порівняємо першу монету з третьою. Якщо вони

не урівноважаться, то перша монета має не таку масу, як справжня третя, і тоді перша монета фальшива. А якщо перша і третя монети урівноважаться, то вона має таку саму масу, як третя, і тоді фальшива монета — друга.

Відповідь: потрібно порівняти маси першої і другої монет, а якщо вони нерівні, то першої і третьої.

IV. Підбиття підсумків. Рефлексія

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 2025 | Рейтинг: 0.0/0
В. Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ...
Дорога від дому до школи
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]