Урок 76 Тема: Розв'язування прикладів і задач на засвоєння таблиці ділення на 4. Знаходження довжини сторони квадрата за його периметром. Побудова квадратаМета: закріпити знання учнями табличного ділення на 4; учити застосовувати їх під час розв'язування прикладів і задач, удосконалювати обчислювальні навички учнів; розвивати логічне мислення, зорове і слухове сприйняття, довільну увагу, пам'ять і мовлення дітей; виховувати інтерес до предмета. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Не скажу!». За завданням учителя учні лічать, наприклад, від 1 до 40, а замість чисел, які діляться на 4, говорять «не скажу!». Ці числа учитель записує на дошці. З’являється запис: 4; 8; 12; 16; 20 і так далі. Потім з кожним із записаних чисел учні називають приклади: 16 : 4 = 4; 20 : 4 = 5 і т. д. 2) Заповнення таблиці. Ділене28 36 Дільник 45 4 Частка7 444 8 2 Розв'язування задач 1) На березі річки — 24 пасажири. Човняр може перевезти на інший берег за один рейс 4 пасажири. Скільки рейсів повинен зробити човняр, щоб перевезти всіх пасажирів? 2) Хор складається з чотирьох груп співаків: сопрано, альтів, тенорів і басів. у кожній групі 9 співаків. Скільки співаків у хорі? 3) Складіть задачу за виразами: 4 ■ 8; 28 : 4. 3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Яке число зайве і чому? 2; 6; 10; 17; 20. ► Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних знань 1 Знаходження значень виразів Знайди значення виразів, якщо а = 4. а ■ 736: а 28:а а■ 8 + 6 2 Знаходження довжини сторони квадрата за його периметром — Що таке периметр? — Що ви знаєте про сторони квадрата? — Як дізнатися довжину сторони квадрата, якщо сума 4-х сторін дорівнює 12 см? 3 Гра «Накресли квадрат» Варіант 1. Учням пропонується накреслити квадрати за даними периметрами. Учитель називає периметри: 4; 8; 12; 20 см і т. д., даючи дітям час на виконання креслення. За кожен правильно накреслений квадрат гравець отримує бал. Виграють учні, які набрали максимальну кількість балів. Варіант 2. Учням пропонується накреслити квадрат, знаючи тільки довжину однієї сторони, і знайти його периметр. У цьому випадку призові бали присуджуються окремо за виконане креслення і окремо за знайдений периметр. 4 Самостійна робота 24 : 3 + 950 - (12 - 4) (14 + 18):4(48 - 12):4 60 - 23 - 23 24 : 4 - 4 1 варіант — 1-й стовпчик; 2 варіант — 2-й стовпчик. Двоє учнів працюють біля дошки. Перевірка — Поставте знак плюс, якщо приклади розв’язані правильно. — Поставте знак мінус, якщо допущені помилки. — Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав роботу правильно. — Просигналізуйте червоним кольором ті, хто припустився помилок. 5 Розв'язування і порівняння задач По ? кг 2 кор. 4 кг По4кг 2 кор. ? кг — чим схожі задачі? чим різняться? 6 Офтальмологічна пауза 7 Розв’язування логічних завдань 1)У змаганнях з бігу Іванко, Павлик і Дмитрик посіли перші три місця (1-ше, 2-ге, 3-тє). яке місце посів кожен з хлопчиків, якщо Павлик посів не друге і не третє місце, а Дмитрик — не третє? Відповідь: Іванко Павлик Дмитрик 1-+- 2--+ 3+-- 2) Розшифруйте ребус: 8 ■ Д = 8. Розв’язання. У цьому ребусі добуток складається з множника 8 (який не дорівнює нулю!) і другого множника — невідомого. Добуток дорівнює першому множнику. Отже, другий множник дорівнює одиниці. Відповідь: 8 ■ 1 = 8. 3) Гном Сплюшка ліг спати в суботу ввечері о 22 годині, а прокинувся у понеділок уранці об 11 годині. Скільки часу спав цей соня? (2 + 22 + 11 = 35 год) IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 1851 | |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени |
Українська народна казка «Дрізд і голуб». Прислів'я. Загадки. Підсумок із... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Значення повітря для живої природи |
Всього коментарів: 0 | |