💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У категорії матеріалів: 277
Показано матеріалів: 81-90
Сторінки: «« 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 27 28 »»


Урок 64

Тема: Таблиця ділення на 3. Складання задач за даним розв'язанням

Мета: скласти і вивчити таблицю ділення на 3; працювати над засвоєнням змісту множення і ділення та взаємозв'язку між ними; формувати вміння застосовувати випадки табличного ділення на 3 під час розв'язування прикладів і задач, складати задачі за цим розв'язанням; розвивати мислення, пам'ять, мовлення; виховувати інтерес до уроків математики.

2 Клас | Математика | Переглядів: 5070 | Додав: SYLER

Урок 63

Тема: Повторення вивченого матеріалу. Знаходження значень виразів з дужками. Творча робота над задачею

Мета: формувати вміння знаходити значення виразів з дужками, творчо працювати над задачею; повторити письмове додавання і віднімання; розвивати навички лічби; прищеплювати любов до математики.

2 Клас | Математика | Переглядів: 2144 | Додав: SYLER

Урок 62

Тема: Складання виразів з дужками. Повторення взаємозв'язку дій множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лінії

Мета: формувати вміння складати вирази з дужками; повторити взаємозв'язок дій множення і ділення, способи знаходження довжини ламаної лінії; розвивати вміння складати і розв'язувати задачі; виховувати акуратність.

2 Клас | Математика | Переглядів: 2056 | Додав: SYLER

Урок 61

Тема: Вирази з дужками на дії різних ступенів. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. Вправи на запам'ятовування таблиці множення числа 3

Мета: вчити знаходити значення виразів з дужками на дії різних ступенів; закріпити знання таблиці множення числа 3; формувати вміння розв'язувати і пояснювати розв'язання задач; розвивати увагу, пам'ять; прищеплювати інтерес до математики.

2 Клас | Математика | Переглядів: 2231 | Додав: SYLER

Урок 60

Тема: Коло, круг та їх елементи. Центр кола (круга), радіус, діаметр. Креслення кола. Розв'язування прикладів і задач на вивчені випадки арифметичних дій

Мета: ознайомити учнів із кругом і колом; із тим, як відрізняти круг і коло; вчити працювати з циркулем; формувати вміння розв'язувати приклади і задачі на вивчені випадки арифметичних дій; розширювати геометричні уявлення учнів; розвивати пам'ять, логічне, наочно-образне мислення учнів; виховувати культуру спілкування на уроці.

2 Клас | Математика | Переглядів: 4691 | Додав: SYLER

Урок 59

Тема: Приклади і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач

Мета: формувати навички табличного множення числа 3; вправляти учнів у розв'язуванні прикладів і задач; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати акуратність.

2 Клас | Математика | Переглядів: 1824 | Додав: SYLER

Урок 58

Тема: Таблиця множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів. Розв'язування задач

Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 3 і її практичним застосуванням; формувати вміння знаходити значення виразів на дії різних ступенів, розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність.

2 Клас | Математика | Переглядів: 2401 | Додав: SYLER

Урок 57

Тема: Аналіз контрольної роботи. Множення і ділення на 10

Мета: пояснити учням правила множення і ділення на 10; проаналізувати допущені в контрольній роботі помилки, провести роботу над ними; узагальнити вивчений матеріал; розвивати навички самоконтролю; виховувати культуру письма.

2 Клас | Математика | Переглядів: 1375 | Додав: SYLER

Урок 56

Тема: Контрольна робота № 4

Мета: перевірити знання учнів за темою «Таблиці множення числа 2 і ділення на 2»; виховувати культуру письма.

2 Клас | Математика | Переглядів: 1912 | Додав: SYLER

Урок 55

Тема: Множення 10. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів. Складання і розв'язування задач

Мета: формувати вміння знаходити значення виразів на дії різних ступенів; провести роботу над помилками, допущеними в самостійній роботі, підготувати учнів до контрольної роботи; учити складати і розв'язувати задачі; розвивати мислення, техніку лічби; виховувати терплячість.

2 Клас | Математика | Переглядів: 1607 | Додав: SYLER