Урок 17 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Творча робота над задачею. Розпізнавання геометричних фігурМета: розвивати в учнів уміння застосовувати знання таблиць додавання й віднімання під час розв’язання прикладів і задач; навчати розпізнавати геометричні фігури; вчити порівнювати прості задачі на різницеве порівняння, що мають спільну умову, розвивати логічне мислення дітей. |
Урок 16 Тема. Таблиці додавання й віднімання числа 5. Творча робота над задачеюМета: акцентувати увагу учнів на зв’язку між таблицями додавання й віднімання; проводити підготовчу роботу до розв’язання задач на дві дії, формувати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення дітей. |
Урок 15 Тема. Вираз зі змінною. Позначення змінною буквою. Розв’язання і порівняння простих задачМета: ознайомити учнів з поняттям змінна; вчити порівнювати задачі на знаходження остачі і на зменшення числа на кілька одиниць, розвивати мовлення дітей, логічне мислення. |
Урок 14 Тема. Таблиці додавання й віднімання числа 4. Розв’язання парних задач. Довжина ламаної лініїМета: розвивати в учнів уміння застосовувати таблиці додавання й віднімання числа 4 для розв’язання прикладів на дві дії; проводити підготовчу роботу до розв’язання задач на дві дії; формувати вміння визначати довжину ламаної лінії. |
Урок 13 Тема. Таблиці додавання й віднімання числа 3. Ламані лінії. Задачі на збільшення числа на кілька одиницьМета: розвивати в учнів уміння додавати й віднімати число частинами; формувати поняття ламана лінія; вправляти в складанні задач за малюнком і числовими даними, розвивати пам’ять, увагу. |
Урок 12 Тема. Таблиці додавання й віднімання числа 2. Задачі на різницеве порівняння і на знаходження невідомого доданкаМета: ознайомити учнів з особливостями додавання й віднімання числа 2 з переходом через десяток; розвивати вміння розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка. |
Урок 11 Тема. Контрольна робота № 1Мета: перевірити рівень оволодіння учнями навчальним матеріалом: знання нумерації чисел в межах 20, обчислювальні навички, уміння розв’язувати прості задачі, креслити відрізки. |
Урок 10 Тема. Випадки додавання й віднімання в межах 20. Складання задач за аналогією. Порівняння місткості посудин. Поняття рік і місяцьМета: закріплювати знання учнів з нумерації чисел у межах 20; повторити одиницю вимірювання місткості (літр); навчати творчо працювати над задачею (складати подібну задачу); формувати поняття рік і місяць, розвивати математичне мовлення, мислення учнів. |
Урок 9 Тема. Прийоми додавання й віднімання по одному числу і частинами. Порівняння виразу і числа. Складання задач за даним виразом та задач на знаходження суми і невідомого числаМета: актуалізувати знання учнів про прийоми додавання й віднімання числа по одному і частинами; навчати знаходити значення виразу за шкалою лінійки; застосовувати таблиці додавання й віднімання для порівняння виразу і числа та розв’язання задач. |
Урок 8 Тема. Додавання й віднімання числа частинами. Розв’язання простих задач зі спільною частиною умови. Додавання й віднімання в межах 20. Творча робота над задачеюМета: актуалізувати знання учнів про додавання й віднімання числа частинами; вправляти у розв’язуванні простих задач зі спільною частиною умови, у додаванні й відніманні в межах 20; навчити творчо працювати над задачею. |