Урок 134 Тема: Аналіз контрольної роботи. Систематизація й узагальнення знань учнівМета: проаналізувати допущені в контрольній роботі помилки, організувати роботу над ними; розвивати мислення, мовлення учнів; виховувати наполегливість і працьовитість. |
Урок 133 Тема: Річна контрольна робота № 10 (розв'язування задач)Мета: перевірити рівень сформованості навичок розв'язувати прості та складені задачі; виховувати культуру письма. |
Урок 132 Тема: Річна контрольна робота № 9 (розв'язування прикладів)Мета: перевірити рівень сформованості обчислювальних навичок, знання порядку виконання дій одного ступеня і різних східців, уміння порівнювати іменовані числа; виховувати культуру письма. |
Урок 131 Тема: Повторення таблиць множення і ділення. Узагальнення і систематизація знань учнівМета: повторити вивчені таблиці множення і ділення; формувати вміння розв'язувати складені задачі; розвивати увагу, навички самоконтролю; виховувати любов до читання. |
Урок 130 Тема: Повторення таблиць множення і ділення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Самостійна роботаМета: узагальнити знання учнів про дії множення і ділення; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі на дві дії, обчислювальні навички: розвивати логічне мислення, вміння працювати самостійно; виховувати уважність. |
Урок 129 Тема: Повторення таблиць множення і ділення. Розв'язування задачМета: повторити таблиці множення і ділення; закріплювати вміння знаходити невідомі компоненти дій; удосконалювати вміння розв'язувати задачі різними способами, обчислювальні навички; креслити і ділити відрізки на рівні частини; виховувати охайність. |
Урок 128 Тема: Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд виду 57 + 26; 42 - 14; 84 - 53. Перевірка віднімання додаванням. Розв'язування задачМета: узагальнити різні способи усного додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд; формувати вміння розв'язувати задачі, що містять поняття «стільки ж»; розвивати вміння складати задачі за їх розв'язанням; виховувати уважність. |
Урок 127 Тема: Перевірка додавання відніманням. Одиниця вимірювання маси — центнер. Співвідношення між одиницями вимірювання величин. Дії з іменованими числамиМета: узагальнювати вміння виконувати перевірку додавання відніманням; вправляти у розв'язуванні задач на знаходження числа, яке на декілька одиниць більше (менше) суми двох чисел; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до предмета. |
Урок 126 Тема: Віднімання виду 40 - 8; 50 - 34. Розв'язування складених задачМета: повторити випадки віднімання виду 40 - 8; 50 - 34; вправляти у розв'язуванні задач на знаходження третього доданка; вдосконалювати вміння знаходити значення виразів зі змінною; розвивати мислення, мовлення; виховувати уважність. |
Урок 125 Тема: Усне додавання виду 76 + 4; 38 + 52. Розв'язування задачМета: повторити складання і віднімання виду 76 + 4; 38 + 52; вдосконалити вміння розв'язувати складені задачі, що містять співвідношення «менше на...», «більше на...»; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати уважність. |