Урок 133 Тема: Річна контрольна робота № 10 (розв'язування задач)Мета: перевірити рівень сформованості навичок розв'язувати прості та складені задачі; виховувати культуру письма. I. Організаційний момент II. Контрольна робота 1 варіант 1) Учні посадили 40 дубів, а лип — на 8 більше. Скільки всього дерев посадили учні? 2) У коморі стояли 52 банки соку, з них 35 банок березового, а решта — яблучного. На скільки більше було банок з березовим соком, ніж з яблучним? 3) До їдальні привезли 32 кг яблук і 9 пакетів груш, по 2 кг у кожному. Скільки всього кілограмів фруктів привезли до їдальні? 4) 18 кг борошна розсипали в пакети по 2 кг у кожний. 3 пакети борошна витратили на печиво. Скільки пакетів борошна залишилося? 5) Довжина прямокутника 5 см, а ширина — на 3 см менша. Накреслити прямокутник. Визначити периметр. 6*) Довжина кита 33 м. Це на 19 м більше, ніж довжина акули. Яка довжина акули і кита разом? 2 варіант 1) Першого дня учні підклеїли 35 книг, а другого — на 7 більше. Скільки всього книг підклеїли учні за два дні? 2) Тато купив 45 кг овочів, з них 28 кг капусти, а решта — морква. На скільки кілограмів капусти більше, ніж моркви, купив тато? 3) На зиму сім’я заготовила 7 трилітрових банок виноградного соку і одну десятилітрову. Скільки всього літрів соку заготовила сім’я на зиму? 4) 16 кг яблук розсипали в пакети, по 2 кг у кожний. 3 пакети продали. Скільки пакетів яблук залишилося? 5) Довжина прямокутника 6 см, а ширина — на 3 см менша. Накреслити прямокутник. Визначити периметр. 6*) У класі 20 дівчаток, їх на 6 більше, ніж хлопчиків. Скільки учнів у класі? ► Шкала оцінювання 1-4 завдання — 2 бали: 1 бал за хід розв’язання; 1 бал за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію); 5 завдання — 2 бали: 1 бал — за розв’язання; 1 бал — за побудову фігури; 6 завдання — 2 бали: 1 бал за хід розв’язання; 1 бал за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію). ► Фізкультхвилинка III. Розв’язування логічних завдань 1) Скільки треба зробити розломів, щоб таку шоколадку розділити на окремі шматочки? Розв’язання. Кожен розлом збільшує число шматочків на 1. Спочатку є 1 шматок — ціла шоколадка. Потрібно отримати 12 шматочків. Отже, треба провести 11 розломів. Важливо спочатку не повідомляти дітям цього простого розв’язання. Тоді вони швидше за все намагатимуться по-різному ламати шоколадку. Але кожного разу в результаті виходитиме 11 розломів. Відповідь: 11. 2)Розлучаючись, друзі обмінялися рукостисканнями: кожен потиснув руку кожному. Всього було 10 рукостискань. Скільки було друзів? Розв’язання потрібно супроводжувати малюнком. На ньому друзі позначені точками, а рукостискання — відрізками: відрізок АВ означає, що А і В обмінялися рукостисканням. Видно, що якщо друзів двоє, то рукостискання 1, якщо троє — то 3, якщо четверо, то 6, якщо п’ятеро, то 10. Якщо ж друзів більше, ніж 5, то і рукостискань буде більше, ніж 10. Відповідь: 5. 3) 10 жуків вишикувалися в хоровод і кожен узяв за лапку кожного зі своїх сусідів. Скільки всього лапок виявилися вільними? Розв’язання. у кожного жука 2 лапки зайнято, а інші 4 вільні. Відповідь: 40. 4) У сім’ї троє братів. Кожен наступний молодший попереднього на 3 роки, а сума їх віків дорівнює 15 рокам. Скільки років кожному? Відповідь: 2; 5; 8. IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 4107 | |
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Всього коментарів: 0 | |