Урок 96 Тема. Вирази з дужками, що містять дії різного ступеня. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3Мета: формувати в учнів уміння застосовувати вивчені таблиці множення і ділення під час розв’язання прикладів і задач; продовжувати розвивати вміння пояснювати розв’язання задачі. Обладнання: таблиця усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Зачитати розв’язання задачі № 722. — Змінити запитання задачі так, щоб задача розв’язувалася за допомогою виразу: 3 · 8 + 7 2) Один учень зачитує відповіді прикладів з дужками № 721. 3) Другий учень зачитує відповіді прикладів без дужок № 721. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 • Накреслити коло, радіус якого 4 см. • Обчислити. 3 · 4 + 54 12 : 2 – 5 3 · 6 – 12 (27 – 24) · 3 Картка 2 • Накреслити коло, радіус якого 3 см. • Обчислити. 16 : 2 – 6 25 – 14 + 5 3 · 4 – 5 3 · 6 + 67 Картка 3 • Розв’язати задачу. 8 слив розклали на тарілки, по 2 сливи на кожну. Скільки тарілок використали? • Знайти значення виразу 2 · а, якщо а = 5, а = 9, а = 6. 3. Усні обчислення 1) Виконання завдання № 723. 2) Допоможіть порівняти вирази. 3 · 8 + 17 __ 2 · 9 + 14 16 : 2 + 7 __ 3 · 3 + 52 2 · 8 + 46 __ 3 · 6 + 35 14 : 2 + 8 __ 18 : 2 + 6 3) Гра «Гонки». Який автомобіль прийде до фінішу швидше? Змагаються учні трьох рядів. II. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задач № 724 (усно). 2) Розв’язання задачі № 727. Діти розглядають розв’язання задачі, усно коментують, що знайшли кожною дією. 3) Розв’язання задачі. За три дні робітники відремонтували 24 тролейбуси: в перший день — 8 тролейбусів, в другий — 10. Скільки тролейбусів вони відремонтували в третій день? 4) Розв’язання задачі. На одну дитячу сукню витрачають 2 м тканини. Скільки метрів тканини знадобиться для 3 таких суконь? 4 суконь? 6 суконь? 2. Фізкультхвилинка 3. Практична робота Виконання завдання № 726. 4. Взаємоперевірка роботи 5. Самостійне виконання завдання № 725 6. Перевірка роботи З поданих відповідей назвати ті, які є відповідями розв’язаних прикладів. 17 9 27 21 40 III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 123 № 728, № 729. | |
| |
Переглядів: 3174 | |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
І. Гнатюк «Наша хата». Прислів'я. «Роде наш красний» (українська народна ... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький» |
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко... |
Всього коментарів: 0 | |