Урок 132 Тема: Річна контрольна робота № 9 (розв'язування прикладів)Мета: перевірити рівень сформованості обчислювальних навичок, знання порядку виконання дій одного ступеня і різних східців, уміння порівнювати іменовані числа; виховувати культуру письма. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контрольна робота 1) Математичний диктант (для обох варіантів). а) Число 78 зменшити на різницю чисел 50 і 10; б) число 60 збільшити на добуток чисел 2 і 9; в) число 100 зменшити на частку чисел 27 і 3; г) добуток чисел 3 і 6 збільшити на 34; д) число 27 розділити на 3 і додати 91; ж)суму чисел 60 і 10 зменшити на їх різницю. 1 варіант 2) Обчисли вирази. 18 + (15 + 21) : 483- (42 - 7) : 5 35 : 5 ■ (21 : 3) 60 - 36 : 9 ■ 2 72 : 8 + 49 : 780- 2 ■ 3 ■ 6 54 - (19 + 28)48+ (43 - 15) 3) Порівняй. Постав необхідні знаки. 7 дм 4 см Ц 4 дм 7 см1 м Ц 5 дм 81 см О 9 дм 3м 6 дм О 36 дм 4) Замість «віконечка» постав потрібне число. 18 : □ = 9 □ ■ 7 = 56 5*) Встав замість зірочки відповідний знак дії, щоб рівності були правильні. (14 * 2) * 3 = 424* 4 * 3 = 1815* 40* 5 = 7 2 варіант 2) Обчисли вирази. (4 ■ 8 - 30) : 270 - 8 + 24 : 4 54 : 9 + 3 ■ 332 + 49 : (12 - 5) 54 : (16 - 7) ■ 8 60 - 5 ■ 9 + 25 39 + (54 - 26)100 - (38 + 26) 3) Порівняй. Постав необхідні знаки. 5 дм 8 см Ц 85 см64 см Ц 5 дм 7 дм О 1 м9 м 2 дм О 92 дм 4) Замість «віконечка» постав потрібне число. 28 : □ = 4□ ■ 8 = 72 5*) Встав замість зірочки відповідний знак дії, щоб рівності були правильні. 54 * 6 + 48 * 8 = 1540 * 10 * 2 = 3528* 16 * 8 = 30 ► Шкала оцінювання 1 завдання — 3 бали: по 0, 5 бала за вираз; 2 завдання — 4 бали: по 0, 5 бала за вираз; 3 завдання — 2 бали: 0, 5 бала за нерівність; 4 завдання — 1 бал: по 0,5 бала — за правильно визначений компонент дії; 5 завдання — 2 бали. ► Фізкультхвилинка III. Розв’язування логічних завдань 1) Є дві посудини місткістю в 3 л і в 5 л. Інших місткостей немає. як налити з водопровідного крану в більшу посудину 1 л води? Розв’язання. Наллємо в малу посудину з крана 3 л і переллємо їх у велику посудину. Знову наллємо в малу посудину з крана 3 л і віділлємо з неї у велику посудину 2 л (поки не заповнимо велику посудину). У малій посудині залишиться 1 л. Випорожнимо велику посудину і переллємо в неї 1 л з малої. 2) Серед цих фігур є квадрати і трикутники; великі, маленькі і середні, чорні і білі. Скільки фігур мають з фігурою А тільки дві однакові властивості? АА А А д Розв’язання. Фігура А — великий білий квадрат. Тільки дві однакові властивості з ним мають великий білий трикутник (розмір і колір), великий чорний квадрат (розмір і форма), маленький і середній білі квадрати (колір і форма). Відповідь: 4 фігури. 3) Перед довгою розлукою п’ятеро друзів обмінялися фотографіями: кожен дав кожному по одній своїй фотографії. Скільки їм для цього знадобилося фотографій? Розв’язання Перший спосіб. Кожен дав по чотири фотографії, тому всього знадобилося 4 ■ 5 = 20 фотографій. Другий спосіб. Кожен отримав по чотири фотографії, тому всього знадобилося 4 ■ 5 = 20 фотографій. Відповідь: 20. IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2833 | |
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає |
Школа. Ти — школяр. Умій дружити. Дорога від дому до школи |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Всього коментарів: 0 | |