Урок 124 Тема: Випадки додавання і віднімання виду 45 + 7; 45 - 7. Знаходження значень виразів зі змінною на одну та дві дії. Розв'язування задачМета: повторити табличні випадки додавання і віднімання з переходом через десяток; вдосконалити вміння розв'язувати прості і складені задачі; розвивати увагу, навички самоконтролю; виховувати працьовитість. |
Урок 123 Тема: Табличні випадки додавання і віднімання з переходом через десяток. Розпізнавання геометричних фігур. Розв'язування задачМета: повторити додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; формувати вміння розв'язувати складені задачі, знаходити периметр геометричної фігури; розвивати просторову уяву; вдосконалювати навички конструювання; виховувати акуратність. |
Урок 122 Тема: Аналіз контрольної роботи. Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Побудова відрізківМета: проаналізувати допущені в контрольній роботі помилки, організувати роботу над ними; повторити усну і письмову нумерацію чисел першої сотні, випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією; вправляти учнів у побудові відрізків; розвивати мислення, пам'ять; виховувати акуратність. |
Урок 121 Тема: Контрольна робота № 8Мета: перевірити рівень засвоєння учнями табличного множення і ділення, вміння розв'язувати задачі вивчених видів, знання порядку виконання арифметичних дій; удосконалювати обчислювальні навички, вміння працювати самостійно; виховувати культуру письма. |
Урок 120 Тема: Розв'язування нерівностей. Задачі, що містять знаходження невідомого компонентаМета: закріпити вміння розв'язувати нерівності способом підбору, задачі, що містять невідомий компонент; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати уважність. |
Урок 119 Тема: Розв'язування задач, що містять знаходження невідомого компонента. Самостійна роботаМета: закріпити вміння розв'язувати завдання на застосування табличного ділення на 9; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі на дві дії, обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, вміння працювати самостійно; прищеплювати інтерес до точних наук. |
Урок 118 Тема: Таблиця ділення на 9. Застосування таблиці ділення на 9. Розв'язування задач двома способамиМета: ознайомити учнів із таблицею ділення на 9; вправляти у використанні табличних випадків під час виконання завдань різних видів; закріплювати вміння розв'язувати задачі двома способами; вдосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до предмета. |
Урок 117 Тема: Засвоєння таблиць множення і ділення. Складання задачі за заданим виразом. Задачі на дві діїМета: вправляти учнів у використанні знань таблиць множення і ділення для обчислювальних операцій; закріплювати вміння знаходити невідомі компоненти дії ділення; вдосконалювати вміння складати і розв'язувати задачі за даним виразом; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати уважність. |
Урок 116 Тема: Знаходження невідомого дільника. Задачі на дві і три діїМета: ознайомити учнів із знаходженням невідомого дільника; вправляти у складанні виразів до задач; удосконалювати навички розв'язування задач на дві і три дії; закріпити знання табличних результатів множення і ділення; розвивати творчі здібності; розширювати світогляд. |
Урок 115 Тема: Засвоєння таблиці множення числа 9. Розв'язування задачМета: вправляти учнів у засвоєнні табличних випадків множення числа 9; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, творчі здібності, математичне мовлення; виховувати інтерес до предмета. |