Урок 120 Тема: Розв'язування нерівностей. Задачі, що містять знаходження невідомого компонентаМета: закріпити вміння розв'язувати нерівності способом підбору, задачі, що містять невідомий компонент; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Аналіз помилок, допущених у самостійній роботі 2 Усна лічба 1)Гра «Марафон». „.3;9.о АЇ'-9'# *-*>' '*■ к-Ь‘8 ••/? „А'<?а* Є'7: 4-%''<?.-7.9'-% СТАРТ ФИНИШ — Першим приходить до фінішу спортсмен, у якого у відповіді число 1. 2)Гра «Швидко і точно!». 42 6 63 9 54 9 Грають три команди (3 ряди). 3)Віршовані задачі. Скільки вух у трьох зайців? Скільки лап у двох котів? Скільки буде 2 на 5, Мусиш, друже, написать! 3 3 Завдання для опитування 1) Запишіть вирази та знайдіть їх значення. • частку чисел 42 і 7 збільшити на 8; • добуток чисел 4 і 8 зменшити на 9; • різницю чисел 37 і 29 збільшити в 5 разів; • суму чисел 17 і 15 зменшити в 8 разів. 2) Порівняйте вирази. 24 : 3 + 12 : 2 □ 6 ■ 2 3 ■ 5 - 2 ■ 4 □ 4 ■ 5 9 ■ 3 + 15 : 5 □ 40 : 8 32: 4 + 16 : 2 □ 27 : 3 III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми розв’язуватимемо задачі, вирази, що містять невідомий компонент; удосконалимо обчислювальні навички. IV. Розвиток математичних знань 1 Знайдіть значення виразів, застосовуючи переставну властивість множення 2 ■ 7 ■ 39 ■ 4 ■ 23 ■ 8 ■ 3 2 ■ 9 ■ 38 ■ 3 ■ 24 ■ 9 ■ 2 1-й стовпчик — з коментуванням; 2-й і 3-й стовпчики — самостійно. — Для чого необхідно знати переставну властивість множення? (Для зручності і швидкості обчислень) 2 Розв'язування нерівностей способом підбору — Доберіть значення букви к, щоб нерівність к ■ 7 > 40 була правильною. ► Фізкультхвилинка 3 Порівняння виразів 0 + 5 ■ 5 - 0 □ 1 ■ 4 ■ 4 : 1 7 ■ 1 ■ 7 + 0 □ 6 : 2 ■ 6 - 3 0 : 5 ■ 0 + 5 □ 5 ■ 3 ■ 5 + 3 4 Робота над задачами 1) Дві бригади лісорубів мали заготовити за місяць 90 машин дров. Перша бригада заготовила 38 машин, а друга — на 5 машин більше. Що дізнаєтеся, виконавши дії: 38 + 5 = ? 38 + (38 + 5) = ? 90 - 38 - (38 + 5) = ? 2) У хлопчика було 20 паличок. Після того, як він склав кілька окремих трикутників, у нього залишилося 11 паличок. Скільки трикутників склав хлопчик? Було — 20 пал. Витратив — по 3 пал. ? тр. Залишилося — 11 пал. План а) Скільки паличок пішло на складання трикутників? б) Скільки трикутників склав хлопчик? Розв’язання задачі за діями згідно із планом. Складання виразу до задачі. 5 Офтальмологічна пауза 6 Розв’язування логічних завдань 54 см З дроту зробили рівносторонні трикутник і шестикутник. На обидві фігури витратили 54 см дроту. Довжина сторін трикутника і шестикутника однакова. Знайдіть довжину однієї сторони. Підказка Спочатку знайдіть загальну кількість сторін двох фігур. 54 : 9 = 6 (см) V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового дізналися на уроці? | |
| |
Переглядів: 2043 | |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків |
Міні-проект. Як облаштувати джерело? |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14 |
Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатис... |
Всього коментарів: 0 | |