Урок 122 Тема: Аналіз контрольної роботи. Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Побудова відрізківМета: проаналізувати допущені в контрольній роботі помилки, організувати роботу над ними; повторити усну і письмову нумерацію чисел першої сотні, випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією; вправляти учнів у побудові відрізків; розвивати мислення, пам'ять; виховувати акуратність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Загальна характеристика результатів виконання контрольної роботи III. Аналіз помилок і виконання відповідних завдань IV. Повідомлення теми і мети уроку V. контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба ► Гра «Хто швидший?». Навпроти кожного ряду прикріплюється картинка, під якою записані приклади. 7 + 8 = 12 - 5 = 29 + 1 = 0 - (4 + 2) = 40 + 7 = 40 + 50 = 9 + 5 = 13 - 6 = 70 - 1 = 7 + (9 - 6) = 80 + 6 = 80 - 60 = 6 + 7 = 8 + 9 = 89 + 1 = (7 + 2) - 6 = 38 - 8 = 30 + 70 = 12 - 8 = 14 - 7 = 50 - 1 = (2 + 8) - 5 = 46 - 40 = 100 - 40 = 2 Математичний диктант • Запишіть цифрами числа. Вісімнадцять; тридцять дев’ять; п’ятдесят шість; сорок два; сімдесят чотири. • Запишіть числа, що складаються: а) з п’яти десятків і трьох одиниць; б) з семи десятків і п’яти одиниць; в) з чотирьох десятків і дев’яти одиниць. 3 Складання прикладів • Укажіть найбільшу суму двох різних одноцифрових чисел. • Складіть усі можливі приклади на віднімання одноцифрових чисел з відповіддю 2 і з відповіддю 3. — Скільки вийшло прикладів з відповіддю 3? — Скільки вийшло прикладів з відповіддю 2? 4 Розв'язування задач 1) У городі працювали 10 хлопчиків, а дівчаток — на 4 менше. Скільки дівчаток було на городі? 2) Школярі працювали в саду. Першого дня вони зібрали 20 ящиків яблук, а другого дня — на 10 ящиків більше. Скільки ящиків яблук зібрали школярі другого дня? Скільки ящиків зібрали за два дні? 5 Заповнення таблиці Множник 94 1 3 Множник65 Добуток 9 6 0 8 0 5 6 Запис виразів, обчислення їх значень • Суму чисел 4 і 6 помножити на 8. • Число 9 помножити на різницю чисел 12 і 4. • Різниця добутку чисел 7 і 9 і їх суми. 7 Геометричний матеріал — Намалюйте дві смужки: одну завдовжки 12 см, а другу — на 2 см коротше. 8 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Числа 35; 28; 75; 19; 93; 87 запишіть у порядку спадання. VI. Повторення усної і письмової нумерації чисел першої сотні 1 Скільки всього паличок на кожному малюнку? 2 Кожне з поданих чисел запишіть у вигляді суми його розрядних доданків 85; 36; 64; 77. Зразок: 52 = 50 + 2 3 Самостійна робота 1-й рядок — колективно. 63 9 9 = 64 8 ■ 9 =0 8 : 2 = 54 6 9 = 72 9 ■ 8 =0 6 ■ 3 = 36 9 4 = 81 9 : 3 = 0 ■ 10 : 2 = 1 варіант — 2-й рядок; 2 варіант — 3-й рядок. Двоє учнів працюють біля дошки. Перевірка — Поставте знак плюс, якщо приклади розв’язані правильно. — Поставте знак мінус, якщо допущені помилки. — Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав роботу правильно. — Просигналізуйте червоним кольором ті, хто припустився помилок. ► Фізкультхвилинка 4 Розв'язування задач 1) Було дві шовкові стрічки: перша завдовжки 28 дм, а друга — 39 дм. Від довшої стрічки відрізали 10 дм, а від коротшої — 8 дм. Якою завдовжки стала кожна стрічка? I — 28 - 8 ? дм II — 39 - 10 ? дм — Якої довжини стала довга стрічечка? Як дізналися? — Якої довжини стала коротка стрічечка? Як дізналися? 2) На одну сторінку альбому вміщується 6 фотографій. Скільки сторінок альбому займуть: • 42 фотографії? • 48 фотографій? • 54 фотографії? 5 Офтальмологічна пауза 6 Розв’язування логічних завдань 1) Костик уважає, що квиток, куплений у кондуктора в автобусі або в трамваї, може приносити щастя. Для цього треба, щоб сума перших трьох цифр його шестицифрового номера і сума останніх його цифр були рівні між собою. Одного разу в автобусі йому дістався щасливий квиток. Костик заховав його, а коли потім вийняв з кишені, то побачив, що остання цифра стерлася. Перші ж п’ять цифр були такі: 32875. Допоможіть Костикові відновити номер квитка. Розв’язання. Номер квитка виглядає так: 32875*. Оскільки квиток щасливий, то 3 + 2 + 8 = 7 + 5 + *, звідки і виходить відповідь. Відповідь: 328751. 2) З 25 учнів класу 17 вивчають англійську мову, а 15 — французьку, причому кожен учень класу вивчає одну з цих мов. Скільки дітей вивчає обидві ці мови? Розв’язання ілюструється схемою, у якій ліве коло означає дітей, що вивчають англійську мову, а праве — що вивчають французьку. У перетині кіл — діти, що вивчають обидві мови. Схема заповнюється в процесі розв’язання задачі. 1) Скільки учнів не вивчає французьку мову (вивчає тільки англійську)? 25 - 15 = 10 (мал. а) 2) Скільки учнів не вивчає англійську мову (вивчає тільки французьку)? 25 - 17 = 8 (мал. б) 3) Скільки учнів вивчає тільки одну мову (французьку або англійську)? 10 + 8 = 18 4) Скільки учнів вивчає обидві мови? 25 - 18 = 7 (мал. в) Відповідь: 7. VII. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 1824 | |
«Україно, ясен мій цвіте...» Урок позакласного читання |
Обов'язки дітей і батьків |
Конструювання. Курочка Ряба |
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи |
Комахи |
Всього коментарів: 0 | |