Урок 134 Тема: Аналіз контрольної роботи. Систематизація й узагальнення знань учнівМета: проаналізувати допущені в контрольній роботі помилки, організувати роботу над ними; розвивати мислення, мовлення учнів; виховувати наполегливість і працьовитість. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Загальна характеристика результатів виконання контрольної роботи III. Аналіз помилок і виконання відповідних завдань IV. Завдання для учнів, які успішно виконали контрольну 1) У першому пакеті 16 кг картоплі, в другому — у 2 рази менше. Скільки кілограмів картоплі в другому пакеті? 2) На стіл поставили 16 чашок, а склянок — на 2 менше. Скільки склянок поставили на стіл? 3) До шкільного буфету привезли 36 кг яблук, а груш — у 4 рази менше. Скільки кілограмів груш привезли до буфету? 4) Столяр за один день виготовляє 2 віконних рами. Після семи днів роботи йому залишилося зробити ще 16 рам. Скільки рам мав виготовити столяр? 5) Для уроків праці купили кольоровий папір. На першому уроці використовували 8 аркушів, а на другому — вдвічі більше. Після цього залишилося 6 аркушів. Скільки аркушів паперу купили? 6) У класі 9 хлопчиків, а дівчаток — удвічі більше. Скільки учнів у класі? 2 Не обчислюючи, поставте знак <, >. 4 ■ 8 □ 4 ■ 742 : 2 [Щ42 : 3 15 ■ 4 □ 15 ■ 550: 10 □ 50 : 5 ► Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1 Тест 1 варіант 1)Яке число слід уставити, щоб утворилася правильна рівність? 4 + 4 + 4 = 4 ■ □ а) 3; б) 4;в) 5;г) 1. 2) 5 ■ 7 + 48 = □ а) 75; б) 78; в) 83; г) 80. 3) (60 - 35) : 5 = □ а) 7; б) 5;в) 25; г) 24. 4) число 8 зменшити в 4 рази. а) 2; б) 4;в) 32; г) 12. 5) число 5 збільшити в 3 рази. а) 8; б) 15;в) 18;г) 9. 6) (57 + 38) - 27 = □ а) 68; б) 58; в) 67; г) 95. 7) Яке число пропустили 4; 8; 12; 16; 20; □; 28; 32; 36; 40? а) 22;б) 23; в) 24;г)25. 8) Не обчислюючи добутків, постав потрібний знак. 5 ■ 4 Ц 3 ■ 4 а) >; б)<;в) =. 9) Коли різницю чисел 73 і 68 збільшили в 6 разів, то отримали: а) 5; б)11; в) 30; г) 36. 10)Один кошик з виноградом має масу 16 кг, а другий — у 4 рази легше. Чому дорівнює маса обох кошиків? а) 4;б)20; в) 18;г) 22. 11) Три фотоальбоми коштують 24 грн, а один блокнот — 5 грн. На скільки гривень фотоальбом дорожчий, ніж блокнот? Який з виразів є розв’язанням задачі? а) 24 - 3 ■ 5; б) 24 : 3 - 5;в) 24 + 5;г) 24 - 5. 12) Якщо периметр квадрата 8 см, його сторона дорівнює: а) 4 см;б) 2 см; в) 1 см;г) 16 см. 2 варіант 1)Яке число слід вставити, щоб утворилася правильна рівність? 5 + 5 + 5 + 5 = 5 ■ □ а) 5; б) 4; в) 3;г) 2. 2) 4 ■ 6 + 37 = □ а) 51; б) 61;в) 69; г) 65. 3) (80 - 35) : 5 = □ а) 7; б) 73;в) 9;г) 71. 4) Число 45 зменшити в 5 разів. а) 7; б) 6; в) 9;г) 8. 5) Число 9 зменшити в 3 рази. а) 3; б) 27;в) 6;г) 12. 6) 94 - 29 + 18 = □ а) 65; б) 73;в) 83; г) 47. 7) Яке число пропустили? 5; 10; 15; 20; □; 30; 35; 40; 45; 50? а) 23; б) 25;в) 27; г) 29. 8) Не обчислюючи добутків, постав потрібний знак. 6 ■ 5 □ 4 ■ 5 а) > ;б)<;в) = 9) Коли суму чисел 19 і 26 зменшили в 5 разів, то отримали: а) 35;б)45; в) 9; г)6. 10) Один ящик з яблуками має масу 5 кг, а другий — у 3 рази важчий. Чому дорівнює маса обох ящиків разом? а) 15;б)8;в) 18;г)20. 11) Михайлик зібрав 35 грибів, а Оксана — у 5 разів менше. На скільки більше грибів зібрав Михайлик, ніж Оксана? Який з виразів є розв’язанням задачі? а) 35 - 5;б)35 : 5; в) 35 : 5 - 5; г) 35 - 35 : 5. 12) Якщо периметр квадрата 12 см, його сторона дорівнює: а) 6 см;б)4 см;в) 3 см; г) 2 см. 2 Офтальмологічна пауза 3 Розв’язування логічних завдань 1) Є дві посудини місткістю в 3 л і в 5 л. Як за допомогою цих посудин налити з водопровідного крана у відро 4 л води? Розв’язання. Наливаємо з крана у велику посудину 5 л. Переливаємо з великої посудини в малу 3 л. Переливаємо у відро з великої посудини 2 л, що залишилися в ній. Потім повторюємо все спочатку. У відрі 2 + 2 = 4 літри води. 2) Серед цих фігур є квадрати і кола; великі, маленькі і середні. Скільки фігур відрізняються від фігури А однією властивістю? Розв’язання. Фігура А — це маленьке коло. Однією властивістю (розміром) відрізняються від неї велике середнє кола (розміром), а також маленький квадрат (формою). Відповідь: 3 фігури. VI. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 4041 | |
Природа навколо нас |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Свято здоров'я (урок проводять два вчителі) |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Всього коментарів: 0 | |