💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вирази з дужками на дії різних ступенів. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. Вправи на запам'ятовування таблиці множення числа 3

Урок 61

Тема: Вирази з дужками на дії різних ступенів. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. Вправи на запам'ятовування таблиці множення числа 3

Мета: вчити знаходити значення виразів з дужками на дії різних ступенів; закріпити знання таблиці множення числа 3; формувати вміння розв'язувати і пояснювати розв'язання задач; розвивати увагу, пам'ять; прищеплювати інтерес до математики.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

1 Усна лічба

1) Гра «ланцюжки».

3 5 7 9 3 ■ 2 4 6 00

2) Складіть і розв’яжіть задачі.

а) По 3 грн 6 кг? грн;

б) по 3 грн 8 ігр. ? грн;

в) по ? грн 2 м 18 грн.

3) В одному пакеті 2 кг борошна. Що можна дізнатися, обчисливши: 2 ■ 3? 2 ■ 5? 10 : 2?

4) Гра «Крокуй і рахуй».

Три учні змагаються між собою. Вони стають на одній лінії. Учитель стає поряд із першим учнем, вони одночасно роблять перший крок, під час якого вчитель говорить, припустимо: «три». Учень повинен умить «налаштуватися» на це число і, роблячи наступні кроки, говорити: «шість, дев’ять, дванадцять і т. п». — на кожен крок по числу. Учитель йде з ним уногу,не даючиуповільнити

крок. Як тільки учень сказав нете число, вони відразу зупиняються,

до кінця гри сходити з цього місця не можна.

Теж саме виконують решта гравців по черзі. Перемагає той, хто зупиниться далі.

 2 Геометричний матеріал

— Що називається колом?

— Що таке центр кола?

— Радіус кола?

— Накресліть коло із радіусом 2 см. Проведіть радіус.

 3 Виконання обчислень із перевіркою

43 + 5132 +6198- 7685 - 24

71 - 48 36+ 59 43+ 19100 - 86

 4 Замініть приклади на додавання прикладами на множення

1) 5 + 5 + 5 + 5 + 5 + 5 =

— Укажіть множники. Чому дорівнює добуток?

2) 10 + 10 + 10 =

— Укажіть множники. Чому дорівнює добуток?

 5 Замініть приклади на множення прикладами на додавання

1) 8 ■ 4 =

Чому дорівнюють доданки? Скільки всього рівних доданків? Чому дорівнює сума?

2) 9 ■ 6 =

— Чому дорівнюють доданки? Скільки всього рівних доданків? Чому дорівнює сума?

 6 Порівняння виразів

1)2 ■ 7 +2 □ 2 ■ 8 2■6 + 2 ■ 3 □ 2 ■ 8

9 ■ 2 + 9 □ 9 ■ 3 2■5 + 2 ■ 2 □ 2 ■ 6

2) Як називаються ці вирази?

8 ■ 1010 ■ 8

7 ■ 1010 ■ 6

6 ■ 4 6 ■ 3

 7 Хвилинка каліграфії з логічним завданням

Запишіть відповіді таблиці множення числа 3 в порядку спадання.

 Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних знань

 1 Знаходження значень виразів з дужками і без дужок з коментуванням

3 ■ (2 + 5)

(12 - 8)■3 3 ■ 7 + 79 =

(63 - 53)■8 =

 2 Розв'язування задач

1) Було— 20 м

Пошили — 6 сук. по 2 м Залишилося — ?

2) Два соми і чотири карасі важать 14 кг. Карась важить 3 кг. Скільки важить кожен сом, якщо вони важать порівну? (1 кг)

3) У Маші 5 горіхів. Один вона дала сестрі, і у них стало горіхів порівну. Скільки горіхів було у сестри спочатку? (3)

4) Зеленим — 4 рул. 1 Білим — 5 рул. > 17 рул.

Жовтим — ?]

Розв’язання

1-й спосіб: 17 - 4 - 5 = 8

2-й спосіб: 17 - (4 + 5) = 8 Відповідь: 8 жовтих рулонів шпалер.

 3 Складання і розв'язування прикладів за зразком

8 ■ 3 = 246 ■ 5 = 30: 3 =

3 ■ 8 = 24......

24 : 8 = 3......

24 : 3 = 8......

 4 Обчислення значень виразів

 3 ■ 4 =2 ■ (13 - 7) =18: 2 =3

 2 ■ 8 =2 ■ (14 - 9) =14: 14 =3

 2 ■ 7 =(10 - 8) ■ 1 =12: 2 =3

 5 Математичний диктант

1) Суму чисел 11 і 7 розділити на 2.

2) Різницю чисел 12 і 3 помножити на 3.

3) Число 6 помножити на різницю чисел 26 і 24.

 6 =

 5 = 10 =

6

7

 6 Офтальмологічна пауза

 7 Розв’язування логічних завдань

 1)Тетянка, Оленка і Іринка за контрольну роботу отримали різні оцінки: 10; 9; 8. Відгадайте, яку оцінку отримала кожна з дівчаток, якщо у Тетянки не 8, а у Іринки — не 8 і не 10.

Відповідь:

Тетянка Оленка Іринка

8 -+-

9 --+

10+--

2) Шість тістечок розділили між братами і сестрами так, що у братів їх виявилося на два менше, ніж у сестер. Скільки у кого?

Розв’язання. Задача може бути розв’язана вгадуванням. Проте бажано дати і розв’язання з питаннями. Цього можна добитися, якщо намалювати два відрізки, один з яких на дві клітини більше іншого. Як дізнатися, скільки клітин має бути в кожному відрізку? Сума цих трьох відрізків повинна дорівнювати 6 клітинам. Отже, сума двох рівних відрізків дорівнює 6 - 2 = 4, а кожен з них — 2. Якщо учням це міркування незрозуміле, треба записати його за питаннями і діями.

а) Скільки було б тістечок, якби у сестер було стільки ж, скільки у братів? (6 - 2 = 4)

б) Скільки було тістечок у братів? (4 : 2 = 2)

в) Скільки було тістечок у сестер? (2 + 2 = 4, або 6 - 2 = 4) Відповідь: у братів 2, у сестер 4.

IV. Підбиття підсумків. Рефлексія

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 2232 | Рейтинг: 0.0/0
Уроки чемності
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка»
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт
Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків н...
З чого все почалося
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]