Урок 62 Тема: Складання виразів з дужками. Повторення взаємозв'язку дій множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лініїМета: формувати вміння складати вирази з дужками; повторити взаємозв'язок дій множення і ділення, способи знаходження довжини ламаної лінії; розвивати вміння складати і розв'язувати задачі; виховувати акуратність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Весела лічба». 27 35 31 37 33 41 38 40 28 39 32 29 34 36 30 — Назвіть за таблицею всі числа в порядку зростання. Полічіть від 27 до 38, від 41 до 33. 2) Гра «Не підведи!». Учитель називає приклад (3 • 6), кидає м’яч учневі, він називає відповідь і повертає м’яч учителеві. Таким чином, опитують 5-6 учнів з кожного ряду. Перемагає ряд, учні якого надали більше правильних відповідей. 3) Гра «Здогадайся!». 3 ■ 6 + 3 = 3 ■ ?3■ 8 + ? =3 ■ 9 3 ■ 7 + 3 = 3 ■ ?3■ ? +3= 3 ■ 6 3 ■ 10 - 3 = 3 ■ ?3 ■? - 3 = 3 ■ 4 4) Задачі у віршах. • Задумалися мишки: 16 в них горішків. На двох як поділити? Підкажемо їм, діти? (5) • 6 метеликів летіли. Парами спочити сіли. На скількох ромашках Спали ці комашки? (3) 5) Робота за таблицею. 246810 20 54 56 12 14 15 16 18 30 63 64 21 24 25 27 2872 32 35 36 4081 42 45 48 49 Учитель показує один з горизонтальних рядків, а учні показують числа, від множення яких отримані ці добутки. Наприклад, вони відповідають: «12 виходить від множення 3 на 4 або 2 на 6; 16 — 2 на 8; і так далі. Відзначаючи в кожному ряду ті випадки, які важко запам’ятати дітям, потрібно надалі частіше повертатися до них у процесі обчислень. Інший прийом — усне опитування за таблицею, спочатку послідовно, потім вибірково (з формулюванням задачі на слух: 3 • 9 = ?) з постійним оберненим питанням: «Скільки буде, якщо 27 розділити на 3?». 6) Бліцопитування за таблицею. 2 9 = 2 3 = 1 2 = 3 4 = 2 7 = 3 2 = 2 1 = 3 7 = 7 2 = 3 5 = 2 5 = 6 3 = 2 2 = 9 3 = 4 2 = 5 3 = 2 4 = 3 3 = 6 2 = 3 9 = 2 8 = 3 6 = 2 6 = 3 3 = 8 2 = 8 3 = 2 2 = 7 3 = 5 2 = 4 3 = 9 2 = 8 3 = 2 Математичний диктант 1) Добуток чисел 3 і 2 збільшити на 27. 2) Суму чисел 8 і 6 поділити на 2. 3) Різницю чисел 20 і 18 помножити на 1. • Зайчик ділення не знав, до сови він прискакав. «12 поділи на 2». Що відповіла сова? (6) 3 Хвилинка каліграфії із завданням — Випишіть з таблиці парні числа. ► Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задач 1)Було— ? Дала— 3 син.по 2 ябл. Залишилося — 19 ябл. — Що дізнаємося спочатку? Якою дією? Чому? — Якою дією дамо відповідь на питання задачі? Чому? 2)Зібрали— 7 кг і 9 кг Розклали — по 2 кг ? пак. — Що дізнаємося спочатку? Якою дією? Чому? — Якою дією дамо відповідь на питання завдання? Чому? 2 Знаходження довжини ламаної лінії — Побудуйте ламану з такими ланками: 2 см, 3 см, 4 см, 5 см. Знайдіть її довжину. 3 Офтальмологічна пауза 4 Розв'язування логічної задачі Пес Тузик на 6 кг важчий за кота Барсика, а Барсик утричі легше Тузика. Скільки важить Барсик? Розв’язання можна супроводжувати малюнком. 6 : 2 = 3 (кг) — маса Барсика. Відповідь: 3 кг. IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2050 | |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
У світі чарівної казки. Урок позакласного читання |
Вирощування рослин у закритому ґрунті. Відбір повноцінного насіння (коренів) ... |
Панно для класної кімнати |
Природа навколо нас |
Всього коментарів: 0 | |