Урок 63 Тема: Повторення вивченого матеріалу. Знаходження значень виразів з дужками. Творча робота над задачеюМета: формувати вміння знаходити значення виразів з дужками, творчо працювати над задачею; повторити письмове додавання і віднімання; розвивати навички лічби; прищеплювати любов до математики. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Знавець таблиці». 6 : 24 : 2 2 ■ 32 ■ 7 12:2 18 : 2 16 : 214 : 2 8 : 22 ■ 9 На дошці написані приклади на множення і ділення. Діти у зошитах записують тільки відповіді. Після завершення роботи виходять до дошки із зошитами. Коли всі учні вишикуються у дошки, починають перевірку відповідей. Учні, у яких виявляються помилки, проходять на свої місця. Таким чином, залишаються тільки ті, хто розв’язав усе правильно. Вони отримують звання «Знавець таблиці». 2) Користуючись рівністю, знайдіть значення виразу. 7 ■ 10 =6 ■ 10 = 605 ■ 10 = 50 70 : 7 =60 : 6 =50 : 5 = 3) Використовуючи числа 2; 7 і 14, складіть приклад на множення і два приклади на ділення. 4) Повторення компонентів множення. множник 2 428 множник52 97 добуток 12 1018 14 18 16 Наприклад. Щоб знайти другий множник, потрібно добуток поділити на перший множник. 12 ділимо на 2, отримуємо 6. Відповідь: другий множник дорівнює 6. 5) Повторення компонентів ділення. ділене18 1612 10 дільник 2 2 2 4 2 частка 2752 6 2 Розв'язування задач 1)2 м тканини коштують 16 грн. Скільки коштує 1 м такої самої тканини? 2) У 3 коробках було по 6 тістечок. 4 тістечка з’їли. Скільки тістечок залишилося? 3) Андрій склав з паличок 7 трикутників і один п’ятикутник. Скільки паличок використовував Андрій? 3 Математичний диктант • Добуток чисел 3 і 4 зменшити на 6. • Суму чисел 11 і 7 розділити на 2. • Різницю чисел 20 і 18 помножити на 7. • Частку чисел 12 і 2 збільшити на 5. • Різницю чисел 16 і 4 поділити на 2. 4 Хвилинка каліграфії' з логічним завданням На дошці: 21337591657 — Діти, одне число тут «зайве», воно відрізняється від усіх інших. Здогадайтеся, яке це число, і поясніть, чому. («Зайвим» можна назвати число 9 — воно одноцифрове, а інші числа — двоцифрові. «Зайвим» може бути і число 16 — оскільки воно парне, а всі інші числа — непарні.) ► Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних знань 1 Самостійна робота 3 ■ (2 + 7)2 ■ (3 + 4) (11 - 9) ■ 3 (12 - 9) ■ 6 3■5+453■9+12 (84 - 79)■1(40 - 28):2 1 варіант — 1-й стовпчик. 2 варіант — 2-й стовпчик. Двоє учнів — біля дошки. Перевірка — Поставте знак плюс, якщо приклади розв’язані правильно. — Поставте знак мінус, якщо допущені помилки. — Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав роботу правильно. — Просигналізуйте червоним кольором ті, хто припустився помилок. 2 Творча робота над задачею Складіть задачу за схематичним малюнком. — Яку відстань пролетіла бджілка спочатку? а потім? Яку відстань усього пролетіла бджілка? ? дм 30 дм30дм12дм — Запишіть розв’язання числовим виразом. 30 + (30 + 12) = 72 (дм) Відповідь: 72 дм. 3 Офтальмологічна пауза 4 Розв'язування логічної задачі У Даші і Маші 15 книг з віршами. Даші подарували ще три книги з віршами. Скільки тепер книг стало у них разом? Розв’язання. Хоча ми не знаємо, скільки книг було у Даші і скільки у неї стало книг, ми можемо розв’язати задачу. Якщо до одного з доданків додати деяке число, то сума збільшиться на це число: (а + с) + Ь = (а + Ь) + с за сполучною властивістю додавання. Отже, від додавання до книг Даші ще 3 книг загальне число книг збільшиться на 3 книги, тобто дорівнюватиме 15 + 3 = 18. Відповідь: 18 книг. IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2146 | |
Бережливе ставлення до природи |
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 17 |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Жива і нежива природа |
Всього коментарів: 0 | |