💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Повторення вивченого матеріалу. Знаходження значень виразів з дужками. Творча робота над задачею

Урок 63

Тема: Повторення вивченого матеріалу. Знаходження значень виразів з дужками. Творча робота над задачею

Мета: формувати вміння знаходити значення виразів з дужками, творчо працювати над задачею; повторити письмове додавання і віднімання; розвивати навички лічби; прищеплювати любов до математики.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Усна лічба

1) Гра «Знавець таблиці».

6 : 24 : 2

2 ■ 32 ■ 7

12:2 18 : 2

16 : 214 : 2

8 : 22 ■ 9

На дошці написані приклади на множення і ділення. Діти у зошитах записують тільки відповіді. Після завершення роботи виходять до дошки із зошитами. Коли всі учні вишикуються у дошки, починають перевірку відповідей. Учні, у яких виявляються помилки, проходять на свої місця. Таким чином, залишаються тільки ті, хто розв’язав усе правильно. Вони отримують звання «Знавець таблиці».

2) Користуючись рівністю, знайдіть значення виразу.

7 ■ 10 =6 ■ 10 = 605 ■ 10 = 50

70 : 7 =60 : 6 =50 : 5 =

3) Використовуючи числа 2; 7 і 14, складіть приклад на множення і два приклади на ділення.

4) Повторення компонентів множення.

множник 2 428

множник52 97

добуток 12 1018 14 18 16

Наприклад. Щоб знайти другий множник, потрібно добуток поділити на перший множник. 12 ділимо на 2, отримуємо 6. Відповідь: другий множник дорівнює 6.

5) Повторення компонентів ділення.

ділене18 1612 10

дільник 2 2 2 4 2

частка 2752 6

 2 Розв'язування задач

1)2 м тканини коштують 16 грн. Скільки коштує 1 м такої самої тканини?

2) У 3 коробках було по 6 тістечок. 4 тістечка з’їли. Скільки тістечок залишилося?

3) Андрій склав з паличок 7 трикутників і один п’ятикутник. Скільки паличок використовував Андрій?

 3 Математичний диктант

 • Добуток чисел 3 і 4 зменшити на 6.

 • Суму чисел 11 і 7 розділити на 2.

 • Різницю чисел 20 і 18 помножити на 7.

 • Частку чисел 12 і 2 збільшити на 5.

 • Різницю чисел 16 і 4 поділити на 2.

 4 Хвилинка каліграфії' з логічним завданням

На дошці:

21337591657

— Діти, одне число тут «зайве», воно відрізняється від усіх інших. Здогадайтеся, яке це число, і поясніть, чому. («Зайвим» можна назвати число 9 — воно одноцифрове, а інші числа — двоцифрові.

«Зайвим» може бути і число 16 — оскільки воно парне, а всі інші числа — непарні.)

 Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних знань

 1 Самостійна робота

3 ■ (2 + 7)2 ■ (3 + 4)

(11 - 9) ■ 3 (12 - 9) ■ 6

3■5+453■9+12

(84 - 79)■1(40 - 28):2

1 варіант — 1-й стовпчик.

2 варіант — 2-й стовпчик.

Двоє учнів — біля дошки.

Перевірка

— Поставте знак плюс, якщо приклади розв’язані правильно.

— Поставте знак мінус, якщо допущені помилки.

— Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав роботу правильно.

— Просигналізуйте червоним кольором ті, хто припустився помилок.

 2 Творча робота над задачею

Складіть задачу за схематичним малюнком.

— Яку відстань пролетіла бджілка спочатку? а потім? Яку відстань усього пролетіла бджілка?

? дм

30 дм30дм12дм

— Запишіть розв’язання числовим виразом.

30 + (30 + 12) = 72 (дм)

Відповідь: 72 дм.

 3 Офтальмологічна пауза

 4 Розв'язування логічної задачі

У Даші і Маші 15 книг з віршами. Даші подарували ще три книги з віршами. Скільки тепер книг стало у них разом?

Розв’язання. Хоча ми не знаємо, скільки книг було у Даші і скільки у неї стало книг, ми можемо розв’язати задачу. Якщо до одного з доданків додати деяке число, то сума збільшиться на це число: (а + с) + Ь = (а + Ь) + с за сполучною властивістю додавання. Отже, від додавання до книг Даші ще 3 книг загальне число книг збільшиться на 3 книги, тобто дорівнюватиме 15 + 3 = 18. Відповідь: 18 книг.

IV. Підбиття підсумків. Рефлексія

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 2146 | Рейтинг: 0.0/0
Бережливе ставлення до природи
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 17
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча...
Жива і нежива природа
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]