💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Приклади і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач

Урок 59

Тема: Приклади і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач

Мета: формувати навички табличного множення числа 3; вправляти учнів у розв'язуванні прикладів і задач; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати акуратність.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

1 Гра «Ромашка»

 2 Задачі у віршах

• Йшли 4 їжаки,

Кожен ніс по три грибки.

Скільки всіх було грибків В чотирьох цих їжаків? (12)

• Йшли 4 віслюки,

Кожен ніс по два мішки.

Скільки всіх було мішків В чотирьох цих віслюків? (5)

3 Математичний диктант

— Запишіть вирази. Знайдіть значення цих виразів.

 • Сума чисел 9 і 7; 14 і 8; 35 і 38.

 • В кожну миску 3 котлети Клала лиска Віолетта.

Мисочок у лиски 6.

А котлет? Хто відповість? (18)

 • На столі — 4 миски.

В кожній з них — по 3 сосиски. Скільки всіх сосисок там Знати хочеться котам. (12)

 • Різниця чисел 33 і 6; 40 і 17; 60 і 9.

 • Добуток чисел 3 і 7; 2 і 8; 3 і 6.

 • Частка чисел 12 і 2; 14 і 2; 18 і 2.

 4 Розв'язування задач

1) Знайдіть масу п’яти однакових кавунів, якщо маса одного кавуна 3 кг.

2) Знайдіть масу трьох кошиків із яблуками, якщо в кожному з них міститься 5 кг яблук, а 3 порожніх кошика мають масу 1 кг.

3) Щоб полити одну грядку, потрібно 3 відра води. Скільки треба води, щоб полити 7 таких грядок?

4) В один пакет входить 3 кг борошна. Скільки кілограмів борошна увійде в 9 таких пакетів?

5) Оля вимила чашки і розставила їх на трьох полицях, по 6 чашок на кожній. Скільки чашок вимила Оля?

 5 Розв'яжіть задачі і складіть до них по дві обернені

1) Уздовж шкільної огорожі росло 15 дерев. Коли посадили ще декілька дерев, їх стало 23. Скільки дерев посадили?

2) Михайлик приніс 17 білих грибів, 9 з них мама засмажила. Скільки грибів залишилося?

 6 Хвилинка каліграфії із завданням

— Запишіть відповіді таблиці множення числа 3.

 Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних знань

 1 Розв'язування задач

1) по 3 кг 4 сет. ? кг

2) Мама зробила на зиму 16 л яблучного соку. Чи вистачить 5 трилітрових банок, щоб розлити цей сік?

— Що означають слова «п’ять трилітрових банок»?

— Що треба взнати спочатку? Чому?

— Чи вистачить цих банок, щоб розлити сік? Чому?

— Змініть числа в задачі так, щоб банок вистачило.

3) На одній грядці росло 7 кущиків полуниць, по 3 ягідки на кожному кущику, а на другій грядці — 8 полуниць. Скільки полуниць росте на двох грядках?

— На скільки більше полуниць росте на першій грядці, ніж на другій?

 2 Порівняння виразів з коментуванням

3 +3+ 3 < 3 ■ 5

3 +3+ 3 + 3 □ 3 ■ 4

3 +3+ 3 + 3 □ 3 ■ 2

3 +3+ 3 + 3 + 3 + 3 □ 3 ■ 7

3 Розв'язування прикладів з коментуванням

(64 - - 50) : : 2 = 12 : 2 ■ 10 =80 : 80 + 83

(41 - - 14) : : 1 = 2 ■ 10 : 1 =10 ■ 7 - 34 =

(36 - - 18) :ГО90 : 90 + 47

2 =00

 м

 II

 4 Офтальмологічна пауза

 5 Розв’язування логічних завдань

1) В одній вазі 10 яблук, а в іншій — 6 яблук. Скільки яблук потрібно перекласти з однієї вази в іншу, щоб їх вийшло порівну? (2)

2) на двох тарілках порівну цукерок. З однієї тарілки переклали на іншу 2 цукерки. Иа скільки цукерок стало більше на другій тарілці? (На 4)

3) У Петрика було 7 грн, а у Михайлика 5 грн. Петрик купив олівець. Скільки коштує олівець, якщо у хлопчиків грошей стало порівну? (2)

4) У Кості і Сергійка порівну марок. Скільки марок Костя віддав Сергійкові, якщо у нього стало на 6 марок менше, ніж у Сергія? (3)

5) У Люсі 3 цукерки, у Валі стільки ж. Люся віддала Валі 1 цукерку. Иа скільки цукерок стало більше у Валі? (На 2)

IV. Підбиття підсумків. Рефлексія

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 1826 | Рейтинг: 0.0/0
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка»
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту
Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Загадки. Т. Коломієць «Вітрисько»
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів...
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та не­безпечні місця на шкільно...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]