Урок 59 Тема: Приклади і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задачМета: формувати навички табличного множення числа 3; вправляти учнів у розв'язуванні прикладів і задач; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати акуратність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Гра «Ромашка» 2 Задачі у віршах • Йшли 4 їжаки, Кожен ніс по три грибки. Скільки всіх було грибків В чотирьох цих їжаків? (12) • Йшли 4 віслюки, Кожен ніс по два мішки. Скільки всіх було мішків В чотирьох цих віслюків? (5) 3 Математичний диктант — Запишіть вирази. Знайдіть значення цих виразів. • Сума чисел 9 і 7; 14 і 8; 35 і 38. • В кожну миску 3 котлети Клала лиска Віолетта. Мисочок у лиски 6. А котлет? Хто відповість? (18) • На столі — 4 миски. В кожній з них — по 3 сосиски. Скільки всіх сосисок там Знати хочеться котам. (12) • Різниця чисел 33 і 6; 40 і 17; 60 і 9. • Добуток чисел 3 і 7; 2 і 8; 3 і 6. • Частка чисел 12 і 2; 14 і 2; 18 і 2. 4 Розв'язування задач 1) Знайдіть масу п’яти однакових кавунів, якщо маса одного кавуна 3 кг. 2) Знайдіть масу трьох кошиків із яблуками, якщо в кожному з них міститься 5 кг яблук, а 3 порожніх кошика мають масу 1 кг. 3) Щоб полити одну грядку, потрібно 3 відра води. Скільки треба води, щоб полити 7 таких грядок? 4) В один пакет входить 3 кг борошна. Скільки кілограмів борошна увійде в 9 таких пакетів? 5) Оля вимила чашки і розставила їх на трьох полицях, по 6 чашок на кожній. Скільки чашок вимила Оля? 5 Розв'яжіть задачі і складіть до них по дві обернені 1) Уздовж шкільної огорожі росло 15 дерев. Коли посадили ще декілька дерев, їх стало 23. Скільки дерев посадили? 2) Михайлик приніс 17 білих грибів, 9 з них мама засмажила. Скільки грибів залишилося? 6 Хвилинка каліграфії із завданням — Запишіть відповіді таблиці множення числа 3. ► Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задач 1) по 3 кг 4 сет. ? кг 2) Мама зробила на зиму 16 л яблучного соку. Чи вистачить 5 трилітрових банок, щоб розлити цей сік? — Що означають слова «п’ять трилітрових банок»? — Що треба взнати спочатку? Чому? — Чи вистачить цих банок, щоб розлити сік? Чому? — Змініть числа в задачі так, щоб банок вистачило. 3) На одній грядці росло 7 кущиків полуниць, по 3 ягідки на кожному кущику, а на другій грядці — 8 полуниць. Скільки полуниць росте на двох грядках? — На скільки більше полуниць росте на першій грядці, ніж на другій? 2 Порівняння виразів з коментуванням 3 +3+ 3 < 3 ■ 5 3 +3+ 3 + 3 □ 3 ■ 4 3 +3+ 3 + 3 □ 3 ■ 2 3 +3+ 3 + 3 + 3 + 3 □ 3 ■ 7 3 Розв'язування прикладів з коментуванням (64 - - 50) : : 2 = 12 : 2 ■ 10 =80 : 80 + 83 (41 - - 14) : : 1 = 2 ■ 10 : 1 =10 ■ 7 - 34 = (36 - - 18) :ГО90 : 90 + 47 2 =00 м II 4 Офтальмологічна пауза 5 Розв’язування логічних завдань 1) В одній вазі 10 яблук, а в іншій — 6 яблук. Скільки яблук потрібно перекласти з однієї вази в іншу, щоб їх вийшло порівну? (2) 2) на двох тарілках порівну цукерок. З однієї тарілки переклали на іншу 2 цукерки. Иа скільки цукерок стало більше на другій тарілці? (На 4) 3) У Петрика було 7 грн, а у Михайлика 5 грн. Петрик купив олівець. Скільки коштує олівець, якщо у хлопчиків грошей стало порівну? (2) 4) У Кості і Сергійка порівну марок. Скільки марок Костя віддав Сергійкові, якщо у нього стало на 6 марок менше, ніж у Сергія? (3) 5) У Люсі 3 цукерки, у Валі стільки ж. Люся віддала Валі 1 цукерку. Иа скільки цукерок стало більше у Валі? (На 2) IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 1826 | |
О. Буцень «На вулиці». В. Струтинський «Сідайте, будь ласка» |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Загадки. Т. Коломієць «Вітрисько» |
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів... |
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільно... |
Всього коментарів: 0 | |