Урок 3 Тема. Вимірювання довжини відрізків у сантиметрах та дециметрах і сантиметрах. Побудова відрізків заданої довжини. Порівнювання чисел. Розв’язання задачМета: перевірити знання учнів про одиниці довжини (1 см і 1 дм) та співвідношення між ними; формувати практичні уміння будувати відрізки та вимірювати їх довжину; розвивати в учнів уміння застосовувати знання таблиць додавання та віднімання для розв’язання прикладів та задач. Обладнання: смужки довжиною 1 см і 1 дм різного кольору; картки з прикладами; предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Усна лічба — Щоб гарно працювати на уроці, треба спочатку зробити спортивну розминку. Запрошую вас пограти в спортивну гру «Юний баскетболіст». Хто швидко і влучно закине м’яч в сітку? 2. Розвиток графічних умінь — Запам’ятайте розташування фігур. Спробуйте накреслити в зошиті фігури, які ви запам’ятали, у тій самій послідовності. 3. Вимірювання та креслення відрізків 1) Виконання завдання № 16. Діти розглядають малюнок у підручнику. Роблять висновок, що 1 дм — це 10 см. 2) Вимірювання смужок паперу. В учнів на парті — смужки паперу різного кольору і довжини. Учні вимірюють смужки, порівнюють їх довжини. 3) Виконання завдання № 17. Діти вимірюють смужку, роблять запис у зошиті в дециметрах та сантиметрах. 4) Виконання завдання № 18. 5) Самостійна робота (№ 19). Діти самостійно виконують завдання. Потім обмінюються зошитами з сусідом по парті і перевіряють роботу. Вказують на помилки, допомагають виправити їх. 6) Розв’язання прикладів усно. На дошці — записи: 1 дм 1 см = ___ см 18 см = ___ дм ___ см 14 см = ___ дм ___ см 1 дм 3 см = ___ см 1 дм 6 см = ___ см 10 см = ___ дм 4. Фізкультхвилинка Я малюю зайчика для вас — раз. (Колові рухи руками над головою.) Це у нього, бачите, голова — два. (Руки кладуть на голову.) Це у нього вуха догори — три. (Піднімають руки вгору до вух.) Це стирчить у нього хвостик сірий — чотири. (Повертають тулуб вліво, вправо.) Це очиці весело горять — п’ять. (Руки до очей.) Ротик, зубки, хай морквинку їсть — шість. (Жують) Шубка тепла, хутряна на нім — сім. (Плещуть у долоні.) Ніжки довгі, щоб гасав він лісом,— вісім. (Підскакують.) Ще довкола посаджу дерева я — дев’ять. (Садять дерево, притоптують ямку.) І хай сонце сяє з піднебесся — десять. (Піднімаються на носках.) II. Р озвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 20 Діти усно виконують завдання ланцюжком. Називають більше число в кожній парі. 2. Самостійна робота Виконання завдання № 21. Сильніші учні розв’язують приклади, записані на дошці. 3. Самоперевірка роботи Учитель відкриває записані на дошці відповіді прикладів. Діти перевіряють роботу, виправляють помилки. 4. Робота над задачами 1) Задача з логічним навантаженням. Оксанка, Маринка та Іринка купили по пиріжку: одна з капустою, друга — з рисом, третя — з яблуками. Хто з них купив який пиріжок, якщо в Оксанки пиріжок не з капустою і не з яблуками, а Маринка не любить пиріжки з капустою? 2) Розв’язання задачі № 22. — Прочитайте умову задачі. — Прочитайте запитання. — Чи можемо дати відповідь на запитання задачі? — Чому? — Якою дією розв’язуватимемо задачу? Діти записують скорочений запис та розв’язання в зошитах. Грали — 10 хл. Вийшли — 2 хл. Залишилося — ? хл. 3) Робота над задачею № 23. Гра «Уважно дивися — помилки не припустися» Діти працюють в парах. За бажанням дають відповідь. III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 7 № 24. | |
| |
Переглядів: 4362 | |
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація роб... |
Охорона тварин |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Людина — частина живої природи |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Всього коментарів: 0 | |