Урок 57 (читання) Тема: Закріплення знань про звуки [с], [с']Мета: закріплювати вміння учнів виділяти у словах звуки [с], [с'], викладати звуко-складові моделі слів; формувати навички читання; розвивати фонематичний слух, зв'язне мовлення, спостережливість; виховувати в дітей бажання допомагати дорослим. Обладнання: каса букв; предметні малюнки (гриби); складова таблиця; піраміда слів; графічні моделі речень; фішки для звукових моделей. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Доброго ранку травам росистим, Доброго ранку квітам барвистим. Доброго ранку сонечку ясному, Доброго ранку людям усім і всьому прекрасному. - Посміхніться і передайте часточку свого тепла одне одному. Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Пригадування скоромовки, вивченої на попередньому уроці - Який звук найчастіше зустрічається у скоромовці? - Дайте характеристику цьому звуку. - Якою буквою він позначається на письмі? - Знайдіть його в касі. 2 Робота зі складовою таблицею - Прочитайте надруковані склади. - Які склади пропущені? Читання складів по горизонталі, по вертикалі з нарощуванням темпу. З Робота над пірамідою слів - Зачитайте слова, які різняться однією буквою. - Зачитайте слова зі звуком [с] в середині слова. III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні ви будете читати слова, речення з вивченою буквою с ("ес"), будувати звукові моделі слів та графічно зображувати речення. На вас чекатимуть різноманітні завдання, хвилинка-цікавинка порадує захоплюючим пізнавальним матеріалом, а я дізнаюсь, як учні мого класу допомагають дорослим. IV. Робота за Букварем 1 Розглядання ілюстрації 2 Бесіда про гриби. Гра "Гриб у кошик покладу" 3 Читання слів до тексту - Прочитайте підкреслені склади. 4 Опрацювання тексту 1) Розглядання тексту. - Скільки речень у тексті? - Про що, на вашу думку, йтиметься в тексті? - Назвіть пропущені слова. 2) Читання тексту вчителем. 3) Читання тексту учнями ланцюжком. 4) Робота над змістом тексту. Фізкультхвилинка Ми йшли, йшли, йшли І до лісу прийшли. Там листочок, тут листочок, Там грибочок, тут грибочок. Назбирали повний кошик І додому принесли. 5 Розглядання ілюстрації 6 Робота над текстом 1) Читання тексту вчителем. - Про кого цей текст? 2) Повторне читання (читання хором, ланцюжком). 3) Вибіркове читання. 4) Гра "Відшукай букву". 5) Складання звуко-складової моделі слова білочка. 6) Складання графічної моделі речення. - Знайдіть у тексті речення про білочку і складіть його графічну модель. 7 Хвилинка-цікавинка - Коли білка стрибає з дерева на дерево, то їй допомагає довгий пухнастий хвіст. Він служить їй кермом і парашутом, підтримує її в повітрі. Взимку білка накривається хвостом, як ковдрою. V. Підсумок уроку - Про кого ми читали тексти? - Що вам сподобалось в цих текстах? - На кого ви хотіли б бути схожими? Чому? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1874 | |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Жива і нежива природа |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Всього коментарів: 0 | |