Урок 79 Тема: Таблиця множення числа 5. Знаходження значень виразів, у яких двічі повторюється та сама буква. Складання і розв'язування задачі за малюнком і схемоюМета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 5; навчати складання задач за малюнком і схемою; вдосконалювати навички розв'язування задач дією множення; закріплювати знання таблиці множення і ділення на 2; 3; 4; 5; формувати вміння знаходити значення виразів, у яких двічі повторюється та сама буква; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1)Яка частина фігури зафарбована? 2) Чому дорівнює третя частина від кількості квітів? 3) Поміркуйте і вставте знаки дій. 27 □ 3 □ 7 = 2346□ 3 □ 5 = 48 (58□ 8) □ 6 = 56 Відповідь: 27 + 3 - 7 = 2346- 3 + 5 = 48 (58- 8) + 6 = 56 4) Гра «Ланцюжок». 5) Складання задачі за малюнком. (Чотири курочки знесли яєчка, по 5 яєчок кожна. Скільки всього яєчок знесли курочки?) — Скільки ж яєчок знесли курочки? (20) — Доведіть, що ви маєте рацію. (5 • 4) 6) Додайте числа, а потім додавання замініть множенням. 4 + 4 + 4 + 4 + 45 +5 + 5 + 5 7)Прочитайте приклад 5 ■ 6 = 30. Що показує множник 6? Як перевірити, чи дійсно 5 ■ 6 = 30? 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Продовжте ряд чисел до 50. 5; 10; 15; ... III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Складання таблиці множення числа 5 5 ■ 5 = 25 5 ■ 6 = 30 5 ■ 7 = 35 5 ■ 8 = 40 5 ■ 9 = 45 2 Первинне закріплення 1) Виконання завдання з коментуванням. 6 ■ 5 =7■ 5= 8■ 5 = 9■5 = 5 ■ 4 + 16 5 ■ 6 - 24 5 ■ 7 + 40 5 ■ 9 - 18 2) Колективне розв’язування задачі. По 5 дер. 3 ряд. ? дер. — Про що говориться в задачі? (Про дерева) — Що відомо? — На яке питання повинні дати відповідь? — Чому потрібна професія садівника? — Яку користь приносять дерева? 3) Самостійне розв’язування задачі. По 5 кущ. 8 гряд.? кущ ► Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1 Робота над задачею На двох тарілках по 5 пиріжків, а на одній — 8. Скільки всього пиріжків? — Про що говориться в задачі? (Про пиріжки) — Що відомо? Скільки пиріжків на першій і другій тарілках? а на третій тарілці? — Що треба знайти? Скільки дій буде в задачі? (2) — Що дізнаєтеся 1-ю дією? — А 2-ю? 2 Знаходження значень буквених виразів — Знайдіть значення кожного виразу, якщо а = 16. а + 20а : 4 а+ (а +9) 3 Робота над іменованими числами (білядошки) 4 м 8 дм = О дм7 дм 3 см = Ц см 52 дм = Ц м Ц дм27 дм = Д м Д дм 4 Офтальмологічна пауза 5 Розв'язування логічних задач 1) Миколка з’їв 4 сливи, а 6 — Настуся. Скільки слив з’їла їхня бабуся? (Жодної) 2) На галявині пасеться кілька кіз. У них 12 ніг. Скільки голів у цих кіз? (3) Скільки рогів? (6) VI. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2826 | |
Панно для класної кімнати |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Всього коментарів: 0 | |