Урок 75 Тема: Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів і розв'язування задачМета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 4; формувати вміння застосовувати таблицю для знаходження значень виразів і розв'язування задач; розвивати увагу, пам'ять і мовлення дітей; виховувати почуття дружби, взаємодопомогу. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Не помилися!». На плакаті написані числа від 1 до 90. Завдання: назвати числа, що зустрічаються в таблиці множення на 4. 2) Гра «Знайди пару». До дошки по черзі виходять по 3 учні від кожного ряду. Завдання: записати у віконцях числа, щоб вийшла правильна рівність. 4 ■ 9 = □ + □ 24: 4 = □ - □ 76 - 44 = □ ■ □27+ 27 = □ ■ □ 3) Гра «Хто швидший?». (83 - 77) : 2 =(42- 24) : 3 =(37- 33)■ 8 = (72 - 67) ■ 2 =(41- 27) : 2 =(60- 51)■ 3 = (61 - 52) ■ 7 =(41- 25) : 2 =(35- 25): 2 = 4) На віконці три кішки, у кожної кішки — чотири ніжки. Скільки ніжок у трьох кішок? 5) Біля віконця чотири діжечки, в кожній діжечці — по три жаби. Скільки жаб у чотирьох діжечках? 6) У 3 наметах жили туристи, по 4 у кожному. Скільки всього було туристів? 7) Бліцопитування за таблицею. 8 3 = 3 4 = 4 2 = 3 3 = 4 9 = 3 4 = 4 8 = 9 3 = 1 2 = 2 2 = 7 3 = 4 0 = 1 4 = 2 2 = 8 3 = 6 2 = 4 5 = 5 2 = 6 4 = 2 6 = 5 4 = 4 5 = 2 5 = 7 4 = 2 8 = 3 6 = 0 2 = 8 4 = 7 2 = 3 6 = 4 6 = 2 1 = 4 1 = 3 1 = 9 2 = 2 7 = 5 3 = 4 4 = 7 3 = 3 3 = 9 4 = 4 4 = 5 3 =4 0 = 3 2 = 2 4 = 4 7 = 3 2 = 3 9 =8 2 = 0 1 = 2 9 = 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Яке число зайве і чому? 23; 43; 58; 73; 93. III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Підготовча робота — З кожного прикладу на множення складіть приклад на ділення на 4. 3■4=12 4■5=20 2 Складання таблиці ділення на 4 3 Первинне закріплення 1) Виконання завдання з коментуванням. 32 : 4 + 1736:4 + 9 28: 4 + 24 2) Порівняння задач. По 4 м ? част. 20 мПо?м 4 част. 20 м — Чим схожі задачі? Чим відрізняються? ► Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1 Самостійна робота 36 : 4 ■ 1 =27:3 : 9 = (16 + 8):4=28:4 ■ 10 = (40 - 12):4=(90-58):4 = 1 варіант — 1-й стовпчик; 2 варіант — 2-й стовпчик. Двоє учнів працюють біля дошки. Перевірка — Поставте знак плюс, якщо приклади розв’язані правильно. — Поставте знак мінус, якщо допущені помилки. — Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав роботу правильно. — Просигналізуйте червоним кольором ті, хто припустився помилок. 2 Колективне розв'язування задачі Зрізали — 20 гол. і 16 гол. Розклали — по ? гол. 4 кор. — Що треба дізнатися спочатку? якою дією? Чому? — якою дією треба відповісти на питання задачі? Чому? 3 Офтальмологічна пауза 4 Розв’язування логічних завдань 1) Михайлик, Дмитрик і Павлик гуляли на вулиці. Біля них гралося кошеня. Підійшла до хлопчиків Тетянка і запитала, чиє це кошеня. Хлопчики відповіли так: Михайлик: «Це моє кошеня». Дмитрик: «Це кошеня не Павлика». Чиє ж насправді було кошеня, якщо одне з цих тверджень істинне, а одне — хибне? Відповідь. Кошеня — Дмитрика. 2) Веселого чоловічка малюють так: ©:©, а сумного — так: Скільки різних малюнків можна зробити з таких заготовок? Розв’язання видно з малюнка. ©© ©© ©© ©@ VI. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 4994 | |
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт |
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10 |
Панно для класної кімнати |
Твоя країна — Україна. Символи держави |
Всього коментарів: 0 | |