Урок 84 Тема: Порядок виконання дій у виразах. Розв'язування задачі за допомогою складання виразу. Самостійна роботаМета: ознайомити учнів з порядком виконання дій одного ступеня і різних ступенів; формувати навички розв'язування прикладів і задач на дії різних ступенів; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до вивчення математики. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Ланцюжок». • 8 збільшити в 2 рази, розділити на 4, помножити на 3, зменшити на 3, знайти третину. • 35 зменшити у 5 разів, збільшити в 4 рази, зменшити на 12, знайти половину, збільшити на 37. 2) Гра «Угадай приклад». Приклад записаний на дошці, закритий карткою з відповіддю. Діти називають різні приклади з цією відповіддю, намагаючись угадати приклад, записаний на дошці. 3) Заповнення таблиці. Ділене121527 Дільник 3683 Частка 2 33 98 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Продовжте ряд чисел. 6; 8; 12; 14; 18; ...; ...; 26; 30 3 Розв'язування задач 1) На виготовлення однієї прямокутної рамки потрібно 4 см дроту. Скільки знадобиться дроту на виготовлення трьох таких рамок? — Складіть дві обернені задачі і розв’яжіть їх. — Які відповіді до обернених задач? 2) В ательє зшили 8 суконь, витрачаючи на кожну сукню по 3 м тканини. Після цього залишилося 28 м тканини. Скільки метрів тканини було в ательє? — Складіть задачу з цими питаннями: • Скільки метрів тканини залишилося в ательє? • Скільки всього зшили суконь? • Скільки метрів тканини витратили на одну сукню? III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Підготовча робота Виконання завдання з коментуванням. 3 + 3 + 73■ 3 - 340 - (15- 9) 40 - 15 - 94■ (3 + 4) 2 Пояснення нового матеріалу 1) Якщо у виразі без дужок є тільки додавання і віднімання або тільки ділення і множення, їх виконують у тому порядку, в якому вони записані. 40 - 13 + 8 = 35 45 - 5 - 15 = 25 25 : 5 ■ 7 = 352■ 2 ■ 6 = 24 2) Якщо у виразі немає дужок, то спочатку виконують множення і ділення по порядку, а потім — додавання і віднімання. 21132 43 - 18 : 2 = 345■ 4 + 2 ■ 8 = 36 3 Первинне закріплення — Поясніть розв’язання. 22 - 21 : 3 = 22 - 7 = 4 ■ 9 - 3 ■ 7 = 36 - 21 = 18 + 32 : 4 = 18 + 8 = 36: 4 + 27: 3 = 9 + 9 = ► Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задачі Яблучний сік розлили в трилітрові й п’ятилітрові банки. Скільки літрів соку в 4 трилітрових і 6 п’ятилітрових банках? — Поясніть, як складається вираз для розв’язування задачі. — Запишіть вираз та обчисліть його. 3 ■ 4 + 5 ■ 6 2 Офтальмологічна пауза 3 Самостійна робота 1 варіант 1) Задача. У Иіни 6 зошитів у лінійку, а в клітину — у 2 рази більше. Скільки всього зошитів у Иіни? 2) Обчислити. 45 : 5 + 3636 : 4 + 48 2 ■ 4 + 83 (30 - 12):2 27 - 6 : 24 ■ 3 + 5 ■ 8 2 варіант 1) Задача. З однієї клумби зрізали 15 троянд, а з іншої — в 3 рази менше. Скільки всього троянд зрізали? 2) Обчислити. 20 : 5 + 2915 : 5 ■ 9 5 ■ 9 - 18 (80 - 66):2 25 - 16 : 25 ■ 6 - 4 ■ 3 VI. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 4393 | |
Доброта - це частина нас |
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і ... |
Чорне та Азовське моря. Значення морів |
Народний календар |
Чим ми чуємо |
Всього коментарів: 0 | |