Урок 94 Тема: Кратне порівняння чисел. Знаходження значень виразів та розв'язування задач на дві діїМета: ознайомити учнів з кратним порівнянням чисел; сформувати розуміння різниці між відношеннями «на... менше» і «в... разів менше»; формувати вміння розв'язувати приклади і задачі на засвоєння табличного множення і ділення; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, математичне мовлення; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань ► Усна лічба 1) Гра «Альпіністи». • Зменшити в 3 рази числа: 6; 15; 27. • Збільшити в 6 разів числа: 2; 4; 6. • Зменшити на 7 числа: 70; 83; 14. • Суму чисел 12 і 6 зменшити в 6 разів. • Число 20 зменшити на добуток чисел 5 і 3. 3)Розв’язування задач. • На 3 однакових аркушах 24 малюнки. Скільки малюнків на одному аркуші? • У 4 однакових пляшках 8 л квасу. Скільки квасу в одній пляшці? • У 5 ящиках 50 кг слив. Скільки кілограмів слив в одному ящику? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з порівнянням величин, працюватимемо над виразами, розв’язуватимемо задачі на дві дії. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Пояснення На одній тарілці 2 яблука, а на другій — 6: 3 по 2. На першій тарілці яблук у 3 рази менше, ніж на другій, а на другій тарілці яблук у 3 рази більше, ніж на першій. Висновок. Щоб дізнатися, у скільки разів одне число менше або більше іншого, необхідно більше число поділити на менше. 2 Практична робота на різницеве порівняння На партах в учнів — дві смужки паперу: синя завдовжки 12 см, червона — 3 см. — Що потрібно зробити, щоб дізнатися, на скільки червона смужка коротша синьої? (Виміряти довжину синьої і червоної смужок, порівняти два числа.) 3 Практична робота на кратне порівняння — Як дізнатися, скільки разів червона смужка поміститься в синій? (Відкладемо червону смужку на синій і порахуємо.) — У скільки разів червона смужка коротша синьої? (4) — У скільки разів синя смужка довша за червону? (4) 4 Первинне закріплення 1) Робота з геометричними фігурами. □ □□ □□□ □□□ □□□ оооооооооооооо АААААААААААААА — У скільки разів у кожному ряду більше синіх фігур, ніж червоних? ► Фізкультхвилинка V. Осмислення вивченого матеріалу 1 Робота над задачами 1)Перше число 24, а друге — 4. У скільки разів друге число менше від першого? На скільки одиниць друге число менше від першого? — Яку дію виконуємо, якщо в умові сказано: «...у скільки разів 4 менше»? (Ділення) — Яку дію виконуємо, якщо в умові сказано: «...на скільки одиниць менше»? (Віднімання) 2) Маса гуски 4 кг, а вівці — 24 кг. У скільки разів вівця важча за гуску? — Як дізнатися, у скільки разів вівця важча за гуску? (24 : 4 = 6) — Як дізнатися, на скільки кілограмів гуска легша за вівцю? (24 - 4 = 20) (17 + 18) : 5 = 24 : (15 - 9) = 28 : 4 + 4 ■ 6 = (90 - 54) : 6 = (38 + 22) : 10 = (56 - 32) : 6 = 42 : (2 + 4) =36 : (21 - 17) = 1 варіант — 1-й рядок; 2 варіант — 2-й рядок. 1) Який посуд не можна наповнити? (Повний) 2) З якого посуду не можна нічого з’їсти? (З порожнього) VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що вивчали на уроці? — Що потрібно зробити, щоб дізнатися, на скільки одиниць одне число більше або менше іншого? Наведіть приклади. — Що потрібно зробити, щоб дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше іншого? наведіть приклади. | |
| |
Переглядів: 4157 | |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка) |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ... |
Ліплення з пластиліну (гриби) |
Всього коментарів: 0 | |