Урок 93 Тема: Засвоєння таблиці ділення на 6. Розв'язування задач і прикладів, що містять ділення на 6Мета: формувати в учнів уміння розв'язувати задачі на визначення часу; вдосконалювати знання табличного ділення на 6, уміння складати вирази, користуватися годинником; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, математичне мовлення; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань ► Усна лічба 1)Математична доріжка. — Заповніть верхній рядок таблиці. 12: 6 23 4 5 6 7 8 9 2)Гра «Програміст». 3) Розв’язування задач. У 6 банках 18 л молока. Скільки молока в 1 банці? На 4 сторінках Марійчиного альбому 16 фотографій. Скільки фотографій на одній сторінці? У 3 мішках 12 відер картоплі. Скільки картоплі в одному мішку? 4) Гра «Ланцюжок». 12 24 36 48 © 18 30 42 54 © 5) Складіть вирази з відповіддю 6. 6) Індивідуальне опитування. Картка № 1 1. Розв’яжи приклади. 12 : 6 + 18 : 654: 6 + 0 42 : 6 + 7 42: 6 + 6 2. Розв’яжи задачу. На двох клумбах 6 кущів троянд. Скільки кущів троянд на одній клумбі? Картка № 2 1. Розв’яжи приклади. 63 + 36 : 654 : 6 - 8 42 : 6 - 730 : 6 - 5 2. Розв’яжи задачу. У 6 бідонах 48 л води. Скільки літрів води в одному бідоні? III. Повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми працюватимемо над задачами на час; виразами; вдосконаленням обчислювальних операцій. IV.Вивчення нового матеріалу 1 Розв'язування задач 1) Екскурсія тривала 50 хв і закінчилася о 15 год 10 хв. О котрій годині розпочалася екскурсія? — Скільки тривала екскурсія? — О котрій годині закінчилася? — Яку дію потрібно виконати, щоб дізнатися, о котрій годині почалася екскурсія? 2)М.—48д. ^—11 ? Д. — ?, в 6 р. < І } • 2 Складання виразів — За даними таблиці складіть та обчисліть вирази. Зменшуване 6 ■ 7 36 : 445906 ■ 8 Від’ємник6 : 3 18 : 6 61 - 37 54 : 619 Зразок. 6 ■ 7 - 6 : 3 = 42 - 2 = 40. Коментування і запис на дошці другого виразу. 36 : 4 - 18 : 6 = 9 - 3 = 6 Самостійне складання інших виразів. Один учень працює за закритою дошкою для подальшої перевірки. ► Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1 Робота з рівностями Повторення назв компонентів арифметичних дій. □ ■ 6 = 24□: 6 = 5□ - 7 = 13 12 - □ = 612 - □= 2 43 - □ = 13 — Що невідоме? Як знайти? 2 Офтальмологічна пауза 3 Розв’язування логічних завдань Є пісковий годинник на 3 хв і 7 хв. Потрібно опустити яйце у воду, що кипить, рівно на 4 хв. Як це зробити за допомогою цього годинника? Розв’язання. Слід поставити годинники працювати одночасно. Коли пісок у трихвилинному годиннику витече, покласти у воду яйце. Час роботи семихвилинного годинника, що залишився, дорівнюватиме 4 хв. VI. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2871 | |
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
А. Костецький «Батьківщина», М. Чернявський «Рідний край», В. Сухомлинський «... |
Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листо... |
Всього коментарів: 0 | |