Урок 92 Тема: Засвоєння таблиці ділення на 6. Знаходження довжини ламаної. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій форміМета: вправляти учнів у розв'язуванні задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі; вдосконалювати навички обчислювальних операцій у межах вивченого матеріалу; розвивати вміння застосовувати теоретичні знання на практиці; сприяти розвитку математичного мовлення, логічного мислення; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань ► Усна лічба 1) Гра «Мовчанка». 2)Розв’язування задач. • Ціна ручки 3 грн. Купили 6 ручок. Скільки заплатили за покупку? • Для виготовлення 1 л варення потрібно 2 кг ягід. Скільки літрів варення вийде з 12 кг ягід? 3) Математичний диктант. • Добуток — 48, перший множник — 6. Запишіть другий множник. • Ділене — 54, дільник — 6. Знайдіть частку. • Частку чисел 42 і 6 збільшіть на 24. • число 91 зменшіть на частку чисел 36 і 6. • Частку чисел 24 і 6 зменшіть у 2 рази. • Знайдіть добуток чисел 6 і 3, зменшіть його в 2 рази. 4) Робота з виразами. 50 - 48 : 642: 6 - 5 46 - (13- 6) (80 - 32) : 618:6 - 224: (10 - 2) — Виконайте тільки першу дію кожного виразу. 5) Завдання для кмітливих. — Поставте дужки так, щоб рівність була правильною. 12 : 2 + 2 - 2 = 6 12 : 2 + 2 - 2 = 2 III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати задачі; знаходити довжину ламаної; вдосконалювати обчислювальні навички. IV. Розвиток математичних знань 1 Робота над задачами 1) Моїй бабусі 60 років. Вона на 30 років старша за мою маму. Скільки моїй мамі років? 2) Тарасик прочитав влітку 15 книжок, це на 8 менше, ніж Тетянка. Скільки книжок прочитала Тетянка? 3) Маса гусака 5 кг. яка маса 4 таких гусей? 4) Робота за таблицею. ЦінаКількість Вартість 5 грн 4? 4 грн ?24 грн ?321 грн ► Фізкультхвилинка 2 Робота з геометричним матеріалом — Що таке ламана? — Як знайти довжину ламаної? Учень пояснює порядок дій: • вимірюю довжини ланок ламаної; • знаходжу довжину ламаної, склавши довжини ланок; • записую в сантиметрах; • перетворюю в дециметри і сантиметри. Учні вимірюють довжину кожної ділянки ламаною і бачать, що всі вони мають однакову довжину — 6 см, тому загальну довжину можна записати множенням. 3 Гра «Ланцюжок» 4 Офтальмологічна пауза 5 Розв’язування логічних завдань 1)Яка фігура позначена «зайвим» числом? (32) 2)Скільки кроків зробить горобець за сім років? (Жодного) V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового дізналися на уроці? | |
| |
Переглядів: 2014 | |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка) |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
Всього коментарів: 0 | |