Урок 90 Тема: Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу. Додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, місткостіМета: закріпити вміння визначати час за годинником; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на зменшення числа у декілька разів, виконувати дії над величинами та іменованими числами; розвивати обчислювальні навички, пізнавальну активність, логічне мислення; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба Учні проводять стрілки від другого множника до відповіді. 2 Математичний диктант • Перший множник — 2, другий — частка чисел 40 і 5. Запишіть добуток. • Число 45 зменшити у 5 разів і результат зменшити на 3. • Третину від 27 зменшити на 5. • Ділене — 25, дільник — різниця чисел 53 і 48. Запишіть частку. • Тато з’їв 12 вареників, мама — на 5 вареників менше, а Наталя — у 4 рази менше, ніж тато. Запишіть, скільки вареників з’їла мама і скільки — Наталя. 3 Індивідуальне опитування Картка № 1 Картка № 2 1. Розв’яжи приклади.1. Розв’яжи приклади. (12 + 16) : 4; 45 : 5 - 36 ■ (41 - 35); 40 : 5 - 7 27 : 3 : 3; 14 - 4 : 2.43 + 4 ■ 6; 32 : 4 - 4 2. Розв’яжи задачу.2. Розв’яжи задачу. Маса одного маленького ящи¬Маса одного кавуна 5 кг, ка з фруктами --- 4 кг, велико-а однієї дині --- 3 кг. Чому го --- 6 кг. чому дорівнює масадорівнює маса одного кавуна шести великих і одного ма¬і шести динь? ленького ящика з фруктами? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу з одиницями часу; закріпимо вміння визначати час за годинником. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Робота в парах. Визначення часу за годинником 1) Учні по черзі задають час на циферблаті і визначають його. 2) Визначте за малюнками, який тепер час, і скажіть, який час показуватимуть годинники через 15 хвилин. 2 Розв'язування задач на час 1) Літак вилетів о 7 год 20 хв, а прилетів через 10 год 20 хв. о котрій годині прилетів літак? 2) Потяг відправився вранці о 9 год 18 хв, а прибув на станцію призначення о 21 год 56 хв. Скільки часу він був у дорозі? 3) П’єса закінчилася о 10 год 50 хв вечора. Коли вона почалася, якщо тривала 3 години 30 хв? 3 3 Робота з іменованими числами 1 год - 15 хв1 дм - 4 см 6 м - 1 дм 5м 1 дм - 6 дм 31 дм + 9 дм 45 хв + 15 хв V. Розвиток математичних знань Розв'язування задач 1)Розв’язання задачі за малюнком. 1 6 м — Скільки метрів тканини пішло на 3 сукні? — Що потрібно зробити, щоб дізнатися, скільки метрів тканини піде на пошив 1 сукні? 2)Розв’язування задачі за коротким записом. К. — 6 кг м 1 Гр. — ?, в 2 р. < Ябл. — 2 кг — Що запитується в задачі? — Чи є картопля фруктом? Запис розв’язування задачі виразом. 6 : 2 + 2 = 5 (шт.) — Яке число умови можна змінити, щоб відповідь зменшилася? (У 2 рази менше — збільшити число 2.) — Що можна змінити, щоб відповідь збільшилася? (Замінити знак «<» на «>».) ► Фізкультхвилинка 2 Офтальмологічна пауза 3 Розв’язування логічних завдань 1) Рибалка за 5 хв зловив 1 рибину. За який час він зловить 10 рибин? 2) Троє хлопчиків йшли дорогою і знайшли 3 гривні. Скільки знайшов би кожний із них, якби йшов один? VI. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 3165 | |
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання |
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв... |
Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та вл... |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Всього коментарів: 0 | |