💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу. Додавання і віднімання іменованих чисел

Урок 90

Тема: Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу. Додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, місткості

Мета: закріпити вміння визначати час за годинником; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на зменшення числа у декілька разів, виконувати дії над величинами та іменованими числами; розвивати обчислювальні навички, пізнавальну активність, логічне мислення; виховувати уважність.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Усна лічба

Учні проводять стрілки від другого множника до відповіді.

 2 Математичний диктант

 • Перший множник — 2, другий — частка чисел 40 і 5. Запишіть добуток.

 • Число 45 зменшити у 5 разів і результат зменшити на 3.

 • Третину від 27 зменшити на 5.

 • Ділене — 25, дільник — різниця чисел 53 і 48. Запишіть частку.

 • Тато з’їв 12 вареників, мама — на 5 вареників менше, а Наталя — у 4 рази менше, ніж тато. Запишіть, скільки вареників з’їла мама і скільки — Наталя.

 3 Індивідуальне опитування

Картка № 1 Картка № 2

1. Розв’яжи приклади.1. Розв’яжи приклади.

(12 + 16) : 4; 45 : 5 - 36 ■ (41 - 35); 40 : 5 - 7

27 : 3 : 3; 14 - 4 : 2.43 + 4 ■ 6; 32 : 4 - 4

2. Розв’яжи задачу.2. Розв’яжи задачу.

Маса одного маленького ящи¬Маса одного кавуна 5 кг,

ка з фруктами --- 4 кг, велико-а однієї дині --- 3 кг. Чому

го --- 6 кг. чому дорівнює масадорівнює маса одного кавуна

шести великих і одного ма¬і шести динь?

ленького ящика з фруктами?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу з одиницями часу; закріпимо вміння визначати час за годинником.

IV. Вивчення нового матеріалу

 1 Робота в парах. Визначення часу за годинником

1) Учні по черзі задають час на циферблаті і визначають його.

2) Визначте за малюнками, який тепер час, і скажіть, який час показуватимуть годинники через 15 хвилин.

 2 Розв'язування задач на час

1) Літак вилетів о 7 год 20 хв, а прилетів через 10 год 20 хв. о котрій годині прилетів літак?

2) Потяг відправився вранці о 9 год 18 хв, а прибув на станцію призначення о 21 год 56 хв. Скільки часу він був у дорозі?

3) П’єса закінчилася о 10 год 50 хв вечора. Коли вона почалася, якщо тривала 3 години 30 хв?

3

3 Робота з іменованими числами

1 год - 15 хв1 дм - 4 см

6 м - 1 дм 5м 1 дм - 6 дм

31 дм + 9 дм 45 хв + 15 хв

V. Розвиток математичних знань

Розв'язування задач

1)Розв’язання задачі за малюнком.

1

6 м

— Скільки метрів тканини пішло на 3 сукні?

— Що потрібно зробити, щоб дізнатися, скільки метрів тканини піде на пошив 1 сукні?

2)Розв’язування задачі за коротким записом.

К. — 6 кг м 1

Гр. — ?, в 2 р. <

Ябл. — 2 кг

— Що запитується в задачі?

— Чи є картопля фруктом?

Запис розв’язування задачі виразом.

6 : 2 + 2 = 5 (шт.)

— Яке число умови можна змінити, щоб відповідь зменшилася? (У 2 рази менше — збільшити число 2.)

— Що можна змінити, щоб відповідь збільшилася? (Замінити знак «<» на «>».)

 Фізкультхвилинка

 2 Офтальмологічна пауза

 3 Розв’язування логічних завдань

1) Рибалка за 5 хв зловив 1 рибину. За який час він зловить 10 рибин?

2) Троє хлопчиків йшли дорогою і знайшли 3 гривні. Скільки знайшов би кожний із них, якби йшов один?

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 3165 | Рейтинг: 0.0/0
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв...
Конструювання з деталей набору будиночків різної складності за малюнком та вл...
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т...
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]