Урок 85 Тема: Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв'язування задачМета: вправляти учнів у застосуванні правил про порядок виконання арифметичних дій, розв'язуванні задач на дві дії на збільшення та зменшення числа у декілька разів; повторити вивчений матеріал; розвивати пам'ять, увагу; виховувати почуття колективізму. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Аналіз результатів самостійної роботи, розв'язування відповідних завдань 2 Усна лічба 1) Гра «Склади приклад». Даються числа 5; 8; 12; 18; 36. Завдання: скласти різні приклади на табличне множення і ділення із цими відповідями. 2) Гра «Крокуй і рахуй». Троє учнів змагаються між собою. Вони стають по одній лінії. Учитель стає поряд із першим учнем, вони одночасно роблять перший крок, під час якого учитель говорить, припустимо: «п’ять». Учень повинен умить «налаштуватися» на це число і, роблячи наступні кроки, говорити: «десять, п’ятнадцять, двадцять» і т. п. — на кожен крок по числу. Учитель йде з ним у ногу, не даючи уповільнити крок. Як тільки учень помилився, вони відразу зупиняються, до кінця гри сходити з цього місця не можна. Те саме виконують решта гравців по черзі. Перемагає той, хто зупиниться далі. 3) Полічіть четвірками до 40. Полічіть п’ятірками до 50. 4) Бліцопитування за таблицею. 8 3 = 3 4 = 4 2 = 3 3 = 4 9 = 3 4 = 4 8 = 9 3 = 5 8 = 2 2 = 7 3 = 4 0 = 1 4 = 9 5 = 8 3 = 6 2 = 4 5 = 5 2 = 6 4 = 2 6 = 5 4 = 2 2 = 5 7 = 7 4 = 2 8 = 3 6 = 2 0 = 7 5 = 7 2 = 4 5 = 2 5 = 5 6 = 0 5 = 3 1 = 9 2 = 8 4 = 5 3 = 3 6 = 4 6 = 5 1 = 9 4 = 4 4 = 5 3 = 2 7 = 3 0 = 4 4 = 7 3 = 8 5 = 4 7 = 3 2 = 3 9 = 5 5 = 5 5 = 3 2 = 2 4 = 3 3 = 6 5 = 5 9 = 1 5 =8 2 = 0 4 = 2 9 = 3 Хвилинка каліграфії — Запишіть числа, названі у грі «Крокуй і рахуй». 4 Розв'язування задач 1) Михайлик знайшов 7 білих грибів, а маслюків — у 3 рази більше. Скільки маслюків знайшов Михайлик? 2) Оленка знайшла 7 білих грибів, а маслюків — на 3 більше. Скільки маслюків знайшла Оленка? 3) Першого дня доярка надоїла 20 л молока, другого — у 2 рази менше, ніж першого, а третього — на 2 л менше, ніж другого. Скільки літрів молока надоїла доярка третього дня? 4)З трьох кущів смородини зібрали 30 кг ягід. З перших двох кущів зібрали порівну, а з третього — на 6 кг більше, ніж з кожного з перших двох. Що ми дізнаємося, якщо виконаємо дії: 1) 30 - 6 = А 2) А : 3 = Б 3) Б + 6 = ► Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задачі з поясненням В авторемонтній майстерні працювали 21 слюсар, а механіків — у 7 разів менше. Скільки всього робітників працювало в майстерні? — Чи можна відразу відповісти на питання задачі? Чому? Що треба дізнатися спочатку? Якою дією? Чому? — Якою дією дамо відповідь на питання задачі? Чому? 2 Розв'язування задачі з взаємоперевіркою Було—20 прикл. Розв’язав— по 4 прикл. 2 стовп. Залишилося — ? 3 Розв'язування прикладів на порядок дій (біля дошки з поясненням) 57 + 32 : 4 72 -24 : 3 36 : 4 + 684 ■ 9 + 2 ■ 7 51 - 18 : 2 27 : 3 - 32 : 4 4 Виконання завдання (усно) — Знайдіть третину кожного з чисел: 18; 12; 27. 5 Колективне розв'язування задачі До секції боксу записалося 15 хлопців, а до лижної секції — у 3 рази менше. Скільки всього хлопців записалося до цих секцій? 6 Офтальмологічна пауза 7 Розв’язування логічних завдань 1) Три білочки збирали горіхи. Перша зібрала 6 горішків, друга — 5, а третя — лише один. Але білочки поділили всі горішки порівну. Скільки горіхів віддала третій білочці перша і скільки — друга? (Перша — 2, друга — 1) 2) На галявині гралися зайці, всього вони мають 18 вух. 4 зайці сховалися у нори. Скільки зайців залишилося на галявині? (5) 8 Геометричний матеріал — Назвіть: • прямокутники; • чотирикутники. 123 45 IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 3044 | |
Весняні свята. Великдень |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
Природа Кримських гір |
Н. Забіла «Вовк і козенята», М. Підгірянка «Безконечні казочки» |
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця».... |
Всього коментарів: 0 | |