💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв'язування задач

Урок 85

Тема: Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв'язування задач

Мета: вправляти учнів у застосуванні правил про порядок виконання арифметичних дій, розв'язуванні задач на дві дії на збільшення та зменшення числа у декілька разів; повторити вивчений матеріал; розвивати пам'ять, увагу; виховувати почуття колективізму.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Аналіз результатів самостійної роботи, розв'язування відповідних завдань

 2 Усна лічба

1) Гра «Склади приклад».

Даються числа 5; 8; 12; 18; 36. Завдання: скласти різні приклади на табличне множення і ділення із цими відповідями.

2) Гра «Крокуй і рахуй».

Троє учнів змагаються між собою. Вони стають по одній лінії. Учитель стає поряд із першим учнем, вони одночасно роблять перший крок, під час якого учитель говорить, припустимо: «п’ять». Учень повинен умить «налаштуватися» на це число і, роблячи наступні кроки, говорити: «десять, п’ятнадцять, двадцять» і т. п. — на кожен крок по числу. Учитель йде з ним у ногу, не даючи уповільнити крок. Як тільки учень помилився, вони відразу зупиняються, до кінця гри сходити з цього місця не можна.

Те саме виконують решта гравців по черзі. Перемагає той, хто зупиниться далі.

3) Полічіть четвірками до 40. Полічіть п’ятірками до 50.

4) Бліцопитування за таблицею.

8 3 = 3 4 = 4 2 = 3 3 = 4 9 = 3 4 = 4 8 = 9 3 =

5 8 = 2 2 = 7 3 = 4 0 = 1 4 = 9 5 = 8 3 = 6 2 =

4 5 = 5 2 = 6 4 = 2 6 = 5 4 = 2 2 = 5 7 = 7 4 =

2 8 = 3 6 = 2 0 = 7 5 = 7 2 = 4 5 = 2 5 = 5 6 =

0 5 = 3 1 = 9 2 = 8 4 = 5 3 = 3 6 = 4 6 = 5 1 =

9 4 = 4 4 = 5 3 = 2 7 = 3 0 = 4 4 = 7 3 = 8 5 =

4 7 = 3 2 = 3 9 = 5 5 = 5 5 = 3 2 = 2 4 = 3 3 =

6 5 = 5 9 = 1 5 =8 2 = 0 4 = 2 9 =

 3 Хвилинка каліграфії

— Запишіть числа, названі у грі «Крокуй і рахуй».

 4 Розв'язування задач

1) Михайлик знайшов 7 білих грибів, а маслюків — у 3 рази більше. Скільки маслюків знайшов Михайлик?

2) Оленка знайшла 7 білих грибів, а маслюків — на 3 більше. Скільки маслюків знайшла Оленка?

3) Першого дня доярка надоїла 20 л молока, другого — у 2 рази менше, ніж першого, а третього — на 2 л менше, ніж другого. Скільки літрів молока надоїла доярка третього дня?

4)З трьох кущів смородини зібрали 30 кг ягід. З перших двох кущів зібрали порівну, а з третього — на 6 кг більше, ніж з кожного з перших двох. Що ми дізнаємося, якщо виконаємо дії:

1) 30 - 6 = А

2) А : 3 = Б

3) Б + 6 =

 Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних знань

 1 Розв'язування задачі з поясненням

В авторемонтній майстерні працювали 21 слюсар, а механіків — у 7 разів менше. Скільки всього робітників працювало в майстерні?

— Чи можна відразу відповісти на питання задачі? Чому? Що треба дізнатися спочатку? Якою дією? Чому?

— Якою дією дамо відповідь на питання задачі? Чому?

 2 Розв'язування задачі з взаємоперевіркою

Було—20 прикл.

Розв’язав— по 4 прикл. 2 стовп.

Залишилося — ?

 3 Розв'язування прикладів на порядок дій (біля дошки з поясненням)

57 + 32 : 4 72 -24 : 3

36 : 4 + 684 ■ 9 + 2 ■ 7

51 - 18 : 2 27 : 3 - 32 : 4

 4 Виконання завдання (усно)

— Знайдіть третину кожного з чисел: 18; 12; 27.

 5 Колективне розв'язування задачі

До секції боксу записалося 15 хлопців, а до лижної секції — у 3 рази менше. Скільки всього хлопців записалося до цих секцій?

 6 Офтальмологічна пауза

 7 Розв’язування логічних завдань

1) Три білочки збирали горіхи. Перша зібрала 6 горішків, друга — 5, а третя — лише один. Але білочки поділили всі горішки порівну. Скільки горіхів віддала третій білочці перша і скільки — друга? (Перша — 2, друга — 1)

2) На галявині гралися зайці, всього вони мають 18 вух. 4 зайці сховалися у нори. Скільки зайців залишилося на галявині? (5)

 8 Геометричний матеріал

— Назвіть:

 • прямокутники;

 • чотирикутники.

123 45

IV. Підбиття підсумків. Рефлексія

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 3044 | Рейтинг: 0.0/0
Весняні свята. Великдень
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно...
Природа Кримських гір
Н. Забіла «Вовк і козенята», М. Підгірянка «Безконечні казочки»
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця»....
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]