Урок 91 Тема: Таблиця ділення на 6. Розв'язування задач і прикладів, що містять ділення на 6. Творча робота над задачеюМета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 6; формувати вміння розв'язувати задачі і приклади, що містять ділення на 6; удосконалювати навички творчої роботи над задачею; розвивати обчислювальні навички, пізнавальну активність, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань ► Усна лічба 1)Гра «Мовчанка». 2) Збільшіть у 4 рази числа 3; 5; 7; 9. Зменшіть у 3 рази числа 9; 18; 27; 21. 3) Розв’язування задачі. На картині намальовано 4 корови, а овець — у 3 рази більше. Скільки всього тварин намальовано на картині? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з таблицею ділення на 6; розв’язуватимемо приклади і задачі на ділення на 6; виявимо творчість у розв’язуванні задач. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Підготовча робота 1) Вибірковий диктант. — Випишіть з ряду чисел тільки ті, які є відповідями таблиці множення на 6. 8; 12; 14; 18; 21; 24; 26; 30; 34; 36; 42; 48; 54; 56. 2) За прикладом 6 ■ 7 = 42 складіть приклад на ділення на 6. 2 Пояснення нового матеріалу. Робота за таблицями 6 2 = 12 12 : 6 = 2 6 3 = 18 18 : 6 = 3 6 4 = 24 24 : 6 = 4 6 5 = 30 30 : 6 = 5 6 6 = 36 36 : 6 = 6 6 7 = 42 42 : 6 = 7 6 8 = 48 48 : 6 = 8 6 9 = 54 54 : 6 = 9 — Що отримаємо, якщо добуток поділимо на перший множник? (Другий множник) 3 Первинне закріплення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів із коментуванням 24 : 6 + 19(98 - 44) : 648 : 6 - 42 : 6 60 - 30 : 674 - 42 : 6 18 : 6 + 12 : 6 4 Робота над задачами 1)Теслярі розпиляли колоду завдовжки 12 м на 6 однакових частин. Яка довжина кожної частини? (12 : 6 = 2) Складання ілюстрації до задачі. Масштаб: 1 м = 1 см. — Скільки розпилювань зроблено? (5) 2)Складання задачі за коротким записом. Крохмаль Картопля 1 кг 6 кг ?30 кг Підказка: потрібно дізнатися, скільки разів по 6 кг міститься у 30 кг. ► Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задач 1) Складання задачі. а) Ж. — 25 к.іб) М. — 25 ч. -+—і Р. — 10 к. Г?^|Д. — ?, в 5 р. <1 З. — ?, в 5 р. <Ж. — 10 ч. — Виберіть необхідний вираз, за допомогою якого розв’язується задача. (25 - 5) + 1025: 5 + 10 (25 + 10) : 5 а) (25 + 10) : 5; б) 25 : 5 + 10. 2) Творча робота над задачею. — Змініть умову і запитання задачі так, щоб вона розв’язувалася іншим виразом з трьох запропонованих. 3) Тато купив 11 цукерок, а мама — 7. У сім’ї троє дітей. Куплені цукерки батьки розділили між дітьми порівну. Скільки цукерок отримав кожний з дітей? — Складіть подібну задачу, використовуючи вираз. (14 +18):4= 4) Маса одного кавуна 3 кг, а іншого — в 4 рази більше. На скільки кілограмів маса першого кавуна менше маси другого? 2 Робота з нерівностями і рівностями (усно) — Укажіть усі числа, при яких ці нерівності і рівності правильні. 4 ■ 2 + 4 > 4 ■ □ 12 : 6 < 12 : □ - 2 4 ■ 8 = 4 ■ 9 - □ 4 ■ 8 = 4 ■ 7 + □ 3 Офтальмологічна пауза 4 Розв’язування логічних завдань 1)Якщо пізньої осені о 10 годині вечора йде дощ, то чи можлива через 48 годин сонячна погода? (Ні, буде ніч.) 2) Пройшла третя частина доби. Скільки годин залишилося до кінця доби? (16 годин) 3) Микола вийшов з дому о 15 годині. Він грав у футбол 1 годину 40 хв і 70 хв катався на велосипеді. О котрій годині Микола повернувся додому? (О 17 год 50 хв) 4) На увесь шлях від селища до міста шофер витратив 3 години. У місто він приїхав о 2 годині дня. О котрій годині шофер виїхав з селища? (Об 11 годині дня) VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що вивчали на уроці? — З прикладів на множення складіть приклади на ділення. 6 ■ 3 6■ 5 6 ■ 7 | |
| |
Переглядів: 4385 | |
Підсумковий урок за І семестр |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |