Урок 67 Тема: Прямокутник та його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Побудова прямокутників. Правило знаходження периметра прямокутника. Розв'язування задач на дві дії різного ступеняМета: ознайомити учнів з властивістю протилежних сторін прямокутника; вправляти у розв'язуванні задач на дві дії різного ступеня та на знаходження периметра прямокутника; розвивати математичне мовлення; виховувати інтерес до математики. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Оплески» Учні лічать від 1 до 30 по одному. Замість чисел, які діляться на три, вони плескають один раз у долоні. 2) Гра «Мовчанка» Приклади на множення і ділення записані на дошці. Учитель показує приклад, учні на картках — відповіді. 2 ■ 9 =2 3 =12 =3■ 4 = 2 ■ 7 = 3 2 =4 ■ 2=3 ■ 7 = 7 ■ 2 =3 5 =25 =6■ 3 = 2 ■ 2 = 9 3 =2 ■ 6=5 ■ 3 = 2 ■ 4 =3 3 =62 =3■ 9 = 2 ■ 8 = 3 6 =9 ■ 2=3 ■ 3 = 8 ■ 2 =8 3 =22 = 7■ 3 = 5 ■ 2 = 4 3 =8 ■ 3 = 15: 3 =12 : 2 =21 : 3 =12 :3 = 15 : 3 =18 : 2 = 18: 2 =27 : 3 =9 :3 =16 :2 = 6 :2 = 18: 3 =14 : 2 =3 :3 =21 :3 = 10: 5 =10 :2 = 24 :3 = 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Продовжте візерунок. 3 Математичний диктант • Ґудзик коштує 3 грн. Скільки коштують 6 ґудзиків? • На 3 сукні пішло 12 м тканини. Скільки метрів потрібно на одну сукню? • Маса 3 цеглин 9 кг. Яка маса однієї цеглини? • У 4 клітках розмістили по 3 кролики. Скільки всього кроликів у клітках? • З паличок учень склав 6 однакових трикутників. Скільки для цього треба паличок? ► Фізкультхвилинка III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Практична робота. Робота в групах Кожна група отримує декілька геометричних фігур. Завдання: знайти серед цих геометричних фігур многокутники, чотирикутники. — Візьміть модель прямого кута. Виміряйте всі кути чотирикутників, щоб дізнатися, чи є серед них фігури з прямим кутом. — Серед цих чотирикутників є такі, у яких всі кути прямі. Це фігури під номером 1 та 10. — як називається чотирикутник, у якого всі кути прямі? — як називаються сторони прямокутника? 2 Знаходження периметра прямокутника 1)робота в групах. Довжини сторін складаю, Периметр здобуваю. Кожна група отримує картку з декількома прямокутниками. Потрібно знайти серед них прямокутник, у якого периметр дорівнює 16 см (1-ша група), 10 см (2-га група), 12 см (3-тя група), 9 см (4-та група) і накреслити його. — Що таке периметр? як його знайдемо? Периметр прямокутника учні знаходять додаванням. 3 + 3 + 4 + 4 = 14 (см) — яка цифра повторюється у записі? Скільки разів? — як можна знайти периметр за допомогою множення? 3 ■ 2 + 4 ■ 2 = 14 (см), або (3 + 4) ■ 2 = 14 (см) V. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задач 1)Юрко і Мишко вудили рибу, усього впіймавши 13 риб. Мишко впіймав на 3 риби більше Юрка. — Скільки риб упіймав Юрко? Скільки риб упіймав Мишко? — Скільки риб упіймали б хлопчики, якби Мишко впіймав стільки ж, скільки і Юрко? — Якщо вам ця задача здається складною, розв’яжіть наступну. 2) Юрко і Мишко впіймали 10 риб, кожен — порівну. Скільки риб упіймав кожен з них? Поміркуйте, як можна звести попередню задачу до цієї задачі. 3) На двох тарілках лежали сливи, всього 25 штук. На першій тарілці було на 5 слив більше, ніж на другій. Що ви дізнаєтеся, якщо виконаєте дії: 1)25 - 5 = ? 2) 20: 2 = Р?3)Р + 5 = ? А якщо виконаєте наступні дії: 1)25 + 5 = ?2) 30 : 2 = Р?3)Р - 5 = ? — Скільки слив лежало на першій тарілці? Скільки — на другій? 2 Розв'язування прикладів 68 + 8 + 24 = 32 : 32 • 2 =90-12 - 18 = 53 - 16 - 8 = 2 • 5 • 9 = 90-12 + 18 = 45 + 46 - 12 =4 • 3 : 2 = 80 : 10 : 4 = 3 Офтальмологічна пауза 4 Розв’язування логічних завдань У двох братів разом 100 марок. Старший брат подарував молодшому на його день народження 20 марок, і у них стало марок порівну. Скільки марок було у кожного брата до цього? Розв’язання 1) Скільки марок стало у кожного після подарунка? 100 : 2 = 50 2) Скільки марок було у старшого брата до подарунка? 50 + 20 = 70 3) Скільки марок було у молодшого брата до подарунка? 50 - 20 = 30, або 100 - 70 = 30 Відповідь: 70 і 30. VI. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 3574 | |
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори... |
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя... |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
Уроки чемності |
З чого все почалося |
Всього коментарів: 0 | |