Урок 69 Тема: Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Розв'язування задач на ділення і складених задач на три дії за планомМета: повторити вивчені таблиці множення і ділення; формувати вміння розв'язувати задачі на ділення, складати і розв'язувати задачі на три дії за даним планом; проаналізувати помилки, допущені в самостійній роботі; підготуватися до контрольної роботи; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Аналіз помилок, допущених в самостійній роботі, і виконання відповідних завдань 2 Усна лічба 1) Гра «який ряд швидше полетить на Місяць?». Є 3 ракети, вирізані зі складеного вдвічі щільного паперу. Кожна ракета має віконця за кількістю учнів у ряду. У середину ракети вставляється аркуш, вирізаний за контуром ракети, а у віконцях пишуться приклади на множення і ділення. Учні кожного ряду швидко розв’язують по одному прикладу, передаючи ракету один одному. Перевіряють приклади колективно. ракета, у якій усі завдання виконані правильно, «летить у космос» першою! Використані аркуші з прикладами викидаються і вставляються нові. Назавтра ракета знову готова до польоту! Аналогічно проводяться ігри «Хто швидше опиниться на таємничому острові»?, «який ряд сьогодні — розумники і розумниці»? 2) яке число на 9 більше числа 18? яке число на 9 менше числа 18? На скільки 53 більше, ніж 18? менше, ніж 81? менше, ніж 100? 3) Задачі у віршах. • У чотирьох синичок 16 є суничок. як порівну ділити? Скажіть синичкам, діти! (4) • Троє білочок сиділи, Порівну гриби ділили. Всіх — 15. Отже, скільки Має взяти кожна білка? (5) 3 Розв'язування задач 1) В одному рулоні 12 м тканини, а в другому — на 3 м більше. З усієї тканини зшили сукні, витрачаючи на кожну сукню по 3 м. Скільки зшили суконь? 2) На зиму заготовили 27 л варення і розлили його по банках, по 3 л у кожну. Скільки всього знадобилося банок? 3) Школярі посадили 15 кущів смородини і аґрусу. На кожен кущ аґрусу доводиться два кущі смородини. — Скільки кущів смородини посадили школярі? (10) — Скільки кущів аґрусу посадили школярі? (5) 4 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Спишіть числа, які діляться на 3. 5 21 43 19 25 10 3 12 24 30 ► Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задачі біля дошки з поясненням Було— 8 куп. по 2 грн Витратив — 9 грн Залишилося — ? — Чи можемо відразу відповісти на питання задачі? — Що дізнаємося спочатку? Якою дією? Чому? — Якою дією дамо відповідь на питання задачі? Чому? 2 Виконання завдання ланцюжком 6 15 21 9 24 12 18 27 3 Виконання завдання з коментуванням □ + 9 = 100□- 27 = 45 100- □ = 9 4 Розв'язування задачі З мішка з картоплею двом покупцям продали по 9 кг, після цього в мішку залишилися 32 кг. Скільки кілограмів картоплі було в мішку? — Чи можна відповісти на питання задачі? — Що треба дізнатися спочатку? Якою дією? Чому? — Що треба дізнатися потім? Якою дією? Чому? 5 Офтальмологічна пауза 6 Розв’язування логічних завдань 1)На скільки частин можуть розділити аркуш паперу три прямі? Розв’язання видно з малюнка. Справа в тому, чи перетинаються і як саме ці прямі на аркуші паперу. Відповідь: на 4; 5; 6; 7 частин. 2) Проживання за один день у казковому готелі коштує 1 сольдо. у Буратіно є одна купюра в 1 сольдо і дві купюри по 2 сольдо. Як він повинен розплачуватися щодня за готель упродовж 5 днів? Розподіл купюр по днях видно з таблиці: У Буратіно У власника готелю Після 1-го дня2 + 21 Після 2-го дня2 + 12 Після 3-го дня 22 + 1 Після 4-го дня 12 + 2 Після 5-го дня 02 + 2 + 1 IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2589 | |
Продовження екскурсії |
Твоя квартира. Будь обережним |
«Мій рідний край, моя земля велика-превелика...». Встановлення меж речень. Ро... |
Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний... |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
Всього коментарів: 0 | |