Урок 74 Тема: Закріплення таблиці множення числа 4. Задачі на дві дії, що містять табличні випадки множення числа 4Мета: формувати навички табличного множення числа 4; вправляти учнів у розв'язуванні задач; розвивати логічне мислення; виховувати культуру поведінки. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Естафета». (64 - 40) : 3 =21 : 3 ■ 2 =(41 - 14) : 3 = 32 : 4 + 47 =(36 - 18) : 2 =2 ■ 9 : 3 = 4 ■ 7 + 15 =4 ■ 9 + 18 =4 ■ 6 + 64 = 2) Гра «Вгадай приклад». Приклад (2 • 9; 4 • 4 тощо) записаний на дошці, закритий карткою з відповіддю. Діти називають різні приклади з цією відповіддю, намагаючись угадати приклад, записаний на дошці. 3) Заповнення таблиці. Доданок 73 4 Доданок65 Сума9 10 8 7 9 4) Гра «Так. Ні». На дошці — приклади: 4 ■ 6; 4 ■ 3; 4 ■ 5; 2 ■ 3; 9 ■ 4; 5 ■ 3. Учитель показує картки з числами. якщо число є відповіддю, учні хором говорять «Так», потім читають приклад 4 ■ 6 = 24. якщо число не є відповіддю, говорять «Ні». 5) Продовжте таблицю множення до тих пір, поки добуток не дорівнюватиме 40. (Дано: 4 • 5.) 6) Бліцопитування за таблицею. 7 ■ 3 = 21 2 4 = 4 7 = 4 4 = =6 4 = 4 2 = 8 4 = =4 8 = 5 4 = 4 3 = =9 4 = 4 1 = 0 4 = 6 = 18 8 4 = 4 9 = 4 6 = =3 4 = 7 4 = 2 4 = =4 5 = 0 4 = 4 1 = =4 0 = 4 4 = 4 7 = 2 Розв'язування задач 1) На уроці фізкультури всі учні вишикувалися в 4 ряди, по 8 учнів у кожному. Скільки учнів було на уроці фізкультури? 2) У залі 3 люстри і 6 вікон. Від кожної люстри до кожного вікна протягнули гірлянду. Скільки всього повісили гірлянд? 3) Висота кожного поверху 4 м. У будинку 9 поверхів. Знайдіть висоту будинку до даху. 3 Хвилинка каліграфії' з логічним завданням — яке число зайве і чому? 12; 16; 34; 13; 18. ► Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних знань 1 Самостійна робота із взаємоперевіркою 2 ■ 8 + 818 : 3 + 14 18 : 2 + 3627: 3 +17 2 Розв'язування задач 1) 4 ■ 7 - 8 24 : 3 + 18 Насипали — по 4 кг у 5 пак. і 0 ^ 3)на ? < Залишилося — 6 кг — Що треба дізнатися спочатку? Якою дією? Чому? Якою дією відповісти на питання задачі? Чому? — Що дізнаємося, обчисливши вираз 4 ■ 5 + 6? 2) З мішка з картоплею двом покупцям продали по 9 кг, після цього в мішку залишилися 32 кг. Скільки кілограмів картоплі було в мішку? 3 Офтальмологічна пауза 4 Розв’язування логічних завдань 1) Дані числа: 5; 4; 7; 8; 9; 12; 3; 6. Кожне парне число збільшіть на 6, а непарне — на 7. Які числа вийшли — парні або непарні? — Розв’язуючи задачу, ви помітили, що сумою двох парних натуральних чисел є парне число, сумою двох непарних чисел є також парне число. Яким числом є сума, один з доданків якої — парний, а інший — непарний? — розгляньте приклади. 8 + 7 = 9 + 4 = 2) Даний вираз: 75 - 25 + 6. Які два числа потрібно взяти в дужки, щоб отримати 44? (75 - (25 + 6)) 3) Тетянка, Даринка й Оксанка малювали будиночок, м’ячик і зайчика. Тетянка й Оксанка не малювали будиночок, а Оксанка і Даринка не малювала м’ячик. Що малювали дівчатка? Відповідь: Тетянка Даринка Оксанка будиночок-+- м’ячик+-- зайчик--+ 4) Скільки важить папужка і скільки горобець? Розв’язання. З першого малюнка зрозуміло, що папужка важить 50 г. Припускаючи, що папужки мають однакову масу, за другим малюнком знаходимо масу горобця. Відповідь: 50 г, 100 г. IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2488 | |
Як ставитися до інших, щоб тебе поважали |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
«Мій рідний край, моя земля велика-превелика...». Встановлення меж речень. Ро... |
М. Підгірянка «Ходить, ходить зима гаєм...». Леся Українка «Красо України, По... |
Природа в місті (селі) та його околицях |
Всього коментарів: 0 | |