Урок 73 Тема: Розв'язування прикладів і задач на засвоєння таблиці множення числа 4. Складання задач. Правило знаходження периметра квадратаМета: формувати навички табличного множення числа 4; вправляти учнів у розв'язуванні задач, складанні простих і складених задач за малюнком; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Таблиця множення». Учні по черзі називають числа, які зустрічаються в таблиці множення числа 4. Учень, який припустився помилки, залишає гру. 2) Гра «Крокуй і рахуй». Троє учнів змагаються між собою. Вони стають на одній лінії. Учитель стає поряд із першим учнем, вони одночасно роблять перший крок, під час якого учитель говорить: «чотири». Учень повинен умить «налаштуватися» на це число і, роблячи наступні кроки, говорити: «вісім, дванадцять і т. п». — на кожен крок по числу. Учитель йде з ним у ногу, не даючи уповільнити крок. як тільки учень помилився, вони відразу зупиняються, до кінця гри сходити з цього місця не можна. Те саме виконують решта гравців по черзі. Перемагає той, хто зупиниться далі. 3) Віршовані задачі. • 8 ваз у Катерини. В кожній вазі — апельсини. По 4 в кожній вазі. Скільки апельсинів разом? (32) • Клав Тарас на тарілки По 4 пиріжки. 5 тарілок у Тараса. Пиріжки рахуймо разом! (20) 4)Полічіть двійками до 20, трійками до 30 і четвірками до 40. 2 Хвилинка каліграфії' з логічним завданням — Спишіть ряди чисел. Яке число зайве і чому? Підкресліть його. 5; 10; 11; 15; 20. 40; 30; 19; 20; 70. ► Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задачі з коментуванням Було 17 м тканини. Майстер зшив з них 7 дитячих костюмів, витрачаючи на кожного по 2 м. Скільки метрів тканини залишилося? 2 Розв'язування задач 1) У дворі — 6 курей і 2 кози. Скільки ніг в усіх цих тварин? 2) Маса одного кроля 4 кг. Яка маса п’яти таких кролів? 3) Скільки ніг у 4 поросят і одного індика? 3 Розв'язування прикладів 80 - 6 - 6 - 6 =36 : 36 • 4 = 80 : 10 : 27 = 17 + 7 + 7 + 7 =18 : 3 • 10 = 40 : 10 : 28 = 72 - 65 + 18 =27 : 3 • 4 =30 : 10 • 4 : 2 = 4 Офтальмологічна пауза 5 Розв’язування логічних завдань 1) Тетянка живе в 16-поверховому будинку, на 7 поверсі, якщо лічити згори. На якому поверсі живе Тетянка? Розв’язання. Під квартирою Тетянки є ще 9 поверхів. Відповідь: на десятому. 2) Доведіть, що маючи 5 гирь по 2 кг і одну гирю в 5 кг, можна зважити на чашкових вагах будь-які предмети від 1 до 10 кг. Доведення. Будь-яка парна маса зважується двокілограмовими гирями. Як зважити 1; 3; 5; 7 і 9 кг, показано на малюнках. 9 кг IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 1909 | |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)? |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Всього коментарів: 0 | |