Листівка для Елзіка

Урок №24

Тема: Листівка для Елзіка

Мета уроку: ознайомити учнів із тим, як створити вітальну листівку; розвивати образне мислення, спостережливість; виховувати естетичні почуття.

Обладнання: програма "Раті".

Хід уроку

І.   Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти,   давайте   пригадаємо   правила   поведінки   у   комп'ютерному кабінеті.

Доповніть речення:

         Спину тримай ....

         Не працюй брудними і вологими ....

         Сидіти на відстані ....

         Не розпочинай роботу за комп'ютером без дозволу ... .

II.   Перевірка домашнього завдання.

         Діти, яким було ваше домашнє завдання?

         Яке має призначення курсор?

         Які клавіші треба натиснути для зникнення букв?

         Яка роль клавіші В$?

         Яка роль клавіші Епіег?

А тепер перевіримо завдання "Для розумників і розумниць" (стор. 49).

         Назвати 10 розбіжностей на малюнках.

         Скільки котів співало?

Розминка.

Діти, сьогодні на урок до нас завітала дівчинка Ганнуся. Вона на протязі уроку буде задавати вам завдання, які вам треба виконати. І перше завдання називається "Килимок для Барбі".

1.           З набору геометричних фігур виклади візерунок.

V.   Актуалізація опорних знань.

Діти, ми вже працювали на уроках з програмою "Раіпі". Пригадайте, що означає англійське слово Раіпі (Писати фарбами).

         Як зайти у програму "Раіпі"? (Пуск - Програми - Стандартні - Раіпі)

         Як вибрати команду "Олівець"? (Підвести вказівник миші до зображення
олівця на панелі інструментів, і клацнути його лівою кнопкою).

         Як вибрати команду "Гумка"? (Підвести вказівник миші до гумки, що
зображена на панелі інструментів, і клацнути її лівою кнопкою миші).

         Як розфарбувати малюнок? (Вибрати колір на палітрі. Потім підвести
вказівник миші до позначки "Заливка" на панелі інструментів і клацнути
її лівою кнопкою миші).

Повідомлення теми і мети уроку.

Діти, відгадайте такі загадки, які для вас приготувала Ганнуся. Тоненький хлопчик Та й заліз у стовпчик. І де носом поведе -Там заміточку кладе. (Олівець).

Намалювати можна нею Будинки, хмари і поля, Зелену, затишну алею, Високі гори і моря. Зачарувати можна нею -Така вона чудова й гарна! Ти знаєш, як звуть цю фею? її звуть, звичайно,... (Фарба).

Діти, що ми робимо за допомогою олівців і фарби? (Створюємо малюнки).

Так, звичайно ж малюємо. І сьогодні на уроці ми будемо малювати. Тільки не за допомогою олівців і фарб, а за допомогою комп'ютера. А тема сьогоднішнього уроку називається "Листівка для Елзіка".

II.   Вивчення нового матеріалу.

1.           Розповідь вчителя.

Незабаром у Елзіка день народження. Цікаво, як святкують день народження на планеті Елзіка? Я думаю, він незабаром нам про це розкаже. А поки що Ганнуся хоче його привітати листівкою. Вона вже придумала, що буде малювати і писати.

2.           Робота з підручником (сторінка 50).

Подивіться, яку листівку створила Ганнуся для Елзіка.      Що вона написала у першому рядку? (Звертання.)

А зараз пофантазуйте, яку листівку для Елзіка хочете створити ви? Ганнуся хоче подивитись, чи зможе хтось намалювати кращу листівку, ніж у неї.

3.           Пояснення нового матеріалу.

Діти, ми пригадали, як намалювати малюнок. А зараз уважно послухайте, як надрукувати у програмі "Раті" текст-вітання.

Спочатку вам потрібно намалювати малюнок. Тепер нам треба написати текст. Для цього підведіть стрілку-вказівник миші до букви "А", яка знаходиться на панелі інстументів.Натисніть цю літеру. А потім, натиснувши ліву кнопку миші, виділіть місце для тексту-вітання на аркуші. Після цього відпустіть кнопку. А вже тоді за допомогою клавіатури наберіть потрібний текст.

3.          Фізкультхвилинка.

Дерева високі-високі. Травичка низенька-низенька. Вітер дерева хитає, гойдає, То вправо, то вліво колихає. Птахи у вирій відлітають, А діти тихенько присідають.

V.    Робота за комп'ютером.

1.           Бесіда.

Повторити правила техніки безпеки при роботі з комп'ютером.

Перед уроком інформатики в учнів 3-го класу була фізкультура. Спортивну форму та лижі вони принесли з собою на урок інформатики. Які правила техніки безпеки вони порушили?

2.           Практичні вправи учнів.Створення тексту і
малюнка.

(Вчитель та лаборант допомагають учням працювати за комп'ютером.)

Запуск програми ПУСК -» ПРОГРАММЬІ -» СТАНДАРТНЬІЕ -+ Раіпі.

3.           Релаксація.

1.                                            Сидячи за столом, розслабитися і повільно поводити
очима зліва направо, потім справа наліво. Повторити З
рази.

2.                                            В середньому темпі проробити 3-4 кругові рухи очима
в праву сторону, стільки ж в ліву. Розслаблячи очні
м'язи, подивитись вдалину на рахунок 1-6. Повторити
1-2 рази.

VI.   Закріплення знань учнів.

Підсумок уроку.

         Що ми робили сьогодні на уроці?

         Яку програму ми використовували на уроці?

         Як надрукувати текст біля малюнка?

VII.   Домашнє завдання.

Виконайте завдання "Для розумників і розумниць" (підручник на сторінці 51).

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 2305 | Рейтинг: 0.0/0
Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець?
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою?
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село)
Д. Красицький «Тарас Шевченко». Т. Шевченко «Світає...», «Встала весна...», «...
Білоруська народна казка «Легкий хліб»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]