Урок №24 Тема: Листівка для ЕлзікаМета уроку: ознайомити учнів із тим, як створити вітальну листівку; розвивати образне мислення, спостережливість; виховувати естетичні почуття. Обладнання: програма "Раті". Хід уроку І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп'ютерному кабінеті. Доповніть речення: • Спину тримай .... • Не працюй брудними і вологими .... • Сидіти на відстані .... • Не розпочинай роботу за комп'ютером без дозволу ... . II. Перевірка домашнього завдання. • Діти, яким було ваше домашнє завдання? • Яке має призначення курсор? • Які клавіші треба натиснути для зникнення букв? • Яка роль клавіші В$? • Яка роль клавіші Епіег? А тепер перевіримо завдання "Для розумників і розумниць" (стор. 49). • Назвати 10 розбіжностей на малюнках. • Скільки котів співало? Розминка. Діти, сьогодні на урок до нас завітала дівчинка Ганнуся. Вона на протязі уроку буде задавати вам завдання, які вам треба виконати. І перше завдання називається "Килимок для Барбі". 1. З набору геометричних фігур виклади візерунок. V. Актуалізація опорних знань. Діти, ми вже працювали на уроках з програмою "Раіпі". Пригадайте, що означає англійське слово Раіпі (Писати фарбами). • Як зайти у програму "Раіпі"? (Пуск - Програми - Стандартні - Раіпі) •
Як вибрати команду "Олівець"? (Підвести вказівник миші до
зображення •
Як вибрати
команду "Гумка"? (Підвести вказівник миші до гумки, що •
Як
розфарбувати малюнок? (Вибрати колір на палітрі. Потім підвести Повідомлення теми і мети уроку. Діти, відгадайте такі загадки, які для вас приготувала Ганнуся. Тоненький хлопчик Та й заліз у стовпчик. І де носом поведе -Там заміточку кладе. (Олівець). Намалювати можна нею Будинки, хмари і поля, Зелену, затишну алею, Високі гори і моря. Зачарувати можна нею -Така вона чудова й гарна! Ти знаєш, як звуть цю фею? її звуть, звичайно,... (Фарба). Діти, що ми робимо за допомогою олівців і фарби? (Створюємо малюнки). Так, звичайно ж малюємо. І сьогодні на уроці ми будемо малювати. Тільки не за допомогою олівців і фарб, а за допомогою комп'ютера. А тема сьогоднішнього уроку називається "Листівка для Елзіка". II. Вивчення нового матеріалу. 1. Розповідь вчителя. Незабаром у Елзіка день народження. Цікаво, як святкують день народження на планеті Елзіка? Я думаю, він незабаром нам про це розкаже. А поки що Ганнуся хоче його привітати листівкою. Вона вже придумала, що буде малювати і писати. 2. Робота з підручником (сторінка 50). Подивіться, яку листівку створила Ганнуся для Елзіка. • Що вона написала у першому рядку? (Звертання.) А зараз пофантазуйте, яку листівку для Елзіка хочете створити ви? Ганнуся хоче подивитись, чи зможе хтось намалювати кращу листівку, ніж у неї. 3. Пояснення нового матеріалу. Діти, ми пригадали, як намалювати малюнок. А зараз уважно послухайте, як надрукувати у програмі "Раті" текст-вітання. Спочатку вам потрібно намалювати малюнок. Тепер нам треба написати текст. Для цього підведіть стрілку-вказівник миші до букви "А", яка знаходиться на панелі інстументів.Натисніть цю літеру. А потім, натиснувши ліву кнопку миші, виділіть місце для тексту-вітання на аркуші. Після цього відпустіть кнопку. А вже тоді за допомогою клавіатури наберіть потрібний текст. 3. Фізкультхвилинка. Дерева високі-високі. Травичка низенька-низенька. Вітер дерева хитає, гойдає, То вправо, то вліво колихає. Птахи у вирій відлітають, А діти тихенько присідають. V. Робота за комп'ютером. 1. Бесіда. Повторити правила техніки безпеки при роботі з комп'ютером. Перед уроком інформатики в учнів 3-го класу була фізкультура. Спортивну форму та лижі вони принесли з собою на урок інформатики. Які правила техніки безпеки вони порушили? 2. Практичні вправи учнів.Створення тексту і (Вчитель та лаборант допомагають учням працювати за комп'ютером.) Запуск програми ПУСК -» ПРОГРАММЬІ -» СТАНДАРТНЬІЕ -+ Раіпі. 3. Релаксація. 1.
Сидячи за столом, розслабитися і повільно поводити 2.
В середньому темпі проробити 3-4 кругові рухи очима VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. • Що ми робили сьогодні на уроці? • Яку програму ми використовували на уроці? • Як надрукувати текст біля малюнка? VII. Домашнє завдання. Виконайте завдання "Для розумників і розумниць" (підручник на сторінці 51). | |
| |
Переглядів: 2360 | |
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
Бджілка мала, та й та працює |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Збирання квітів різних видів місцевих рослин. Виготовлення квіткової абетки |
Всього коментарів: 0 | |