💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Складання задач на дві дії за даним виразом. Знаходження значень виразів зі змінною. Самості

Урок 68

Тема: Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Складання задач на дві дії за даним виразом. Знаходження значень виразів зі змінною. Самостійна робота

Мета: повторити і закріпити таблиці множення і ділення чисел 2 і 3; учити творчо працювати над задачами; формувати вміння знаходити значення буквених виразів; розвивати творчі здібності; виховувати самостійність.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Усна лічба

1) Гра «Не помилися!».

На плакаті написані числа від 1 до 30. Завдання: назвати числа, які зустрічаються в таблиці множення на 3.

2) Гра «Вгадай приклад».

Учитель показує картку з відповіддю до таблиці множення числа 2, діти мають згадати приклад.

3) Гра «Який ряд кращий?».

На дошці — 3 стовпчики прикладів (для кожного ряду — свої). Учні по одному з кожного ряду виходять і пишуть відповіді. Перевірка — колективно. Перемагає ряд, учні якого розв’яжуть свої приклади швидше і без помилок.

24 : 3 + 18 (48-32) : 218 : 3 + 25

12 : 3 + 14 27: 3 +924 : 3 + 12

18 : 3 + 26 24: 3 + 48 3 ■ 2 + 42

2 ■ 9 + 5315: 3 + 17 3 ■ 5 + 28

100 - 3■880- 3■590 - 3■9

4) Бліцопитування за таблицею.

3 6 = 9 3 = 3 ■ 3 = 3 0 = 7 3 = 6 3 = 2 3 = 0 ■ 3 =

8 3 = 3 5 = 6 ■ 3 = 1 3 = 3 9 = 3 2 = 3 5 = 3 ■ 1 =

3 4 = 2 3 = 4 ■ 3 = 0 3 = 5 3 = 8 3 = 3 7 = 3 ■ 0 =

3 7 = 3 9 = 7 ■ 3 = 3 1 = 4 3 = 3 3 = 3 6 = 1 ■ 3 =

3 2 = 5 3 = 3 ■ 8 =9 3 = 3 8 = 3 4 =

 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Числа, які діляться на 2, називаються парними. Наприклад, числа 2; 8; 12; 16 — парні. Числа, які не діляться на 2, називаються непарними. Наприклад, числа 1; 3; 11; 15 — непарні.

Дані числа: 1; 6; 3; 8; 7; 15; 13; 14; 9; 11; 16; 18; 19.

— Скільки серед них парних чисел?

— Скільки серед них непарних чисел?

— Назвіть найбільше непарне число, яке менше, ніж число 19.

— Випишіть непарні числа, менші, ніж 16.

 3

 3 Розв'язування задач

1)Школярі для своєї їдальні зібрали 35 кг журавлини, а брусниці — на 8 кілограмів більше. Скільки всього кілограмів ягід зібрали школярі?

2) В одному відрі 7 л молока, а в іншому — 5 л. Скільки знадобиться дволітрових банок, щоб розлити все молоко?

Складіть подібну задачу за виразом:

(15 + 12) : 3 =

3) У 3 однакових банках міститься 21 кг фарби. Скільки кілограмів фарби в одній банці?

 Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних знань

 1 Математичний диктант

 • Частку чисел 15 і 3 збільшити на 3.

 • Суму чисел 8 і 16 поділити на 3.

 • Добуток чисел 9 і 2 поділити на 3.

 • Добуток чисел 7 і 2 зменшити на 3.

 2 Практична робота із взаємоперевіркою

— Накресліть відрізок завдовжки 9 см і поділіть його на три рівні частини.

 3 Знаходження значення буквеного виразу біля дошки

— Обчисліть значення виразу 3 ■ а + 43, якщо а = 6.

 4 Усна вправа

22 + □ = 60□ - 20 = 5015 - □= 9

— як знайти доданок?

— як знайти зменшуване?

— як знайти від’ємник?

 5 Самостійна робота

1 варіант

 1) Задача.

У чотирьох коробках лежало по 3 іграшки. Принесли ще одну коробку, у якій було 5 іграшок. Скільки іграшок в усіх коробках?

 2) Сторона рівностороннього трикутника 2 см. Знайти периметр цього трикутника.

 3) Обчислити.

24 : 3 : 227 : 3 + 27

16 : 2 + 26 3 ■ 9 - 25

3 ■ (91 - 85)12:3 + 40 - 9

 4) Знайти значення виразу 3 ■ а + 15, якщо а = 9.

 5) Порівняти вирази.

3 ■ (7 + 2) □ 9 : 3 + 18

2 варіант

 1) Задача.

У мами було 30 грн. Вона купила два букети троянд по 6 грн. Скільки грошей залишилося у мами?

 2) Периметр рівностороннього трикутника 21 см. Знайти довжину

однієї сторони цього трикутника.

 3) Обчислити.

3•6 + 27 27:3 - 0

3•4 + 49 15 : (12 - 9)

2 • 8 + 28 - 2016 : 2 + 16 + 4

 4) Знайти значення виразу 3 • а + 29, якщо а = 6.

 5) Порівняти вирази.

(9 - 5) • 2 □ 9 : 3 + 16

 6 Офтальмологічна пауза

 7 Розв’язування логічних завдань

1) Три хлопчики мають зріст 80 см, 85 см і 90 см. Яким є зріст Петрика, якщо Петрик не нижче за всіх, а Вітя вище Петрика? (85) Яким є зріст Миколки? (80)

2) Грицько, Іванко і Миколка живуть в одному будинку. Один з хлопчиків — блондин, інший — русявий, третій — брюнет. Відомо, що Грицько дружить із брюнетом; русявий хлопчик і Іванко вчаться в одному класі; Миколка запросив на свій день народження Грицька і блондина.

Назвіть ім’я блондина. Назвіть ім’я русявого хлопчика.

Відповідь:

Грицько Іванко Миколка

блондин-+-

русявий+--

брюнет --+

IV. Підбиття підсумків. Рефлексія

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 3608 | Рейтинг: 2.0/2
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори...
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі...
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро...
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля»
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця»....
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]