Урок 70 Тема: Контрольна робота № 5Мета: перевірити засвоєні учнями навички табличного множення і ділення, уміння розв'язувати задачі, знаходити значення буквених виразів; виховувати культуру письма. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контрольна робота 1 варіант 1) Задача. Бабуся роздала онукам 10 яблук, по 2 яблука кожному. Скільки онуків отримали яблука? 2) Задача. Купили 8 кавунів, по 2 грн кожен, і диню, яка коштує 6 грн. Скільки заплатили за всю покупку? 3) Обчислити. 2 ■ 6 - 1012 : 2 + 48 3 ■ 7 - 1521 : 3 - 2 (27 - 12) : 3(19 - 16)- 6 4) Порівняти вирази. 2 ■ 7 + 57 □ 2 ■ 6 + 80 2 ■ 8 - 7 □ 2 ■ 4 + 27 5) Відрізок завдовжки 12 см розділили на дві однакові частини. Яка довжина однієї частини? Накресли її. 6) Підкреслити «зайве» число: 2; 4; 6; 8; 9; 10; 12; 14; 16; 18. 2 варіант 1) Задача. До сніданку розклали 8 млинців на тарілки, по 2 млинці на кожну. Скільки використали тарілок? 2) Задача. За рік в селі побудували 6 будинків, на 2 квартири кожен, і один будинок на 4 квартири. Скільки побудували всього квартир? 3) Обчислити. 2 ■ 9 - 1516 : 2 +17 3 ■ 6 + 1624 : 3 : 2 (28 - 12) : 219 - 17) ■ 6 4) Порівняти вирази. 2 ■ 8 + 60 □2 ■ 9 + 34 2 ■ 9 + 8 □ 2 ■7 + 9 5) Відрізок завдовжки 15 см розділили на три однакові частини. Яка довжина однієї частини? Накресли її. 6) Підкреслити «зайве» число: 3; 6; 9; 12; 15; 18; 19; 21; 24; 27. Шкала оцінювання 1 завдання — 1 бал; 2 завдання — 2 бали: 1 бал за хід розв’язання; 1 бал за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію); 3 завдання — 4 бали: по 0,25 бала за дію; 4 завдання — 2,5 бала: 2 бали за правильність обчислень (по 0,25 бала за дію); 0,5 бала за нерівність; 5 завдання — 1,5 бала: 0,5 бала за правильність обчислень; 1 бал за побудову відрізка; 6 завдання — 1 бал. ► Фізкультхвилинка III. Розв’язування логічних завдань 1) Гра «Фотограф». На дошці — таблиця. Л 2 О • ? • /V Учитель лічить до 7, потім прибирає таблицю, а учням слід відновити її у своїх аркушах. через 30 секунд — перевірка. 2) Скільки на 1-му малюнку зображено трикутників, а на 2-му малюнку чотирикутників? (7 трикутників, 6 чотирикутників) 3) Відгадування ребусів. Пі 2 лР1 а С3 ж100в пи 4) Новорічне завдання. ялинку прикрасили синіми, червоними і жовтими кульками. Синіх кульок було 8, червоних — 5. Скільки жовтих кульок на ялинці, якщо червоних і жовтих разом на 1 більше, ніж синіх? (4) IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 3121 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Тварини |
Способи згинання паперу |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10 |
Свято Букваря! |
Всього коментарів: 0 | |