Урок 66 Тема: Розв'язування задач на вивчені випадки арифметичних дій. Знаходження значень виразів. Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметромМета: формувати поняття про таблицю множення і ділення на 3; вдосконалювати навички множення і ділення на 2 і 3; розв'язувати задачі з використанням таблиці множення; закріплювати знання про порядок дій у виразах без дужок, обчислювальні навички; навчити обчислювати довжину сторони рівностороннього трикутника за його периметром; розвивати розумові операції (аналіз, синтез, узагальнення), увагу, пам'ять, творчі здібності; прищеплювати інтерес до математики. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Не помилися!». Учитель називає числа. Якщо учні почують число, кратне 3, — вітають його, піднявши руки вгору, якщо ж число буде некратне 3 — ховаються від нього, обхопивши себе руками. 12; 10; 15; 18; 22; 21; 25; 27. 2) Заповніть таблицю. Зменшуване53 35 62 12 Від’ємник183517 Різниця46 1934 717 3) Гра «Мовчанка». 12( 8 1(15 1 С 6)18 УС 9А 3(6 у С 9 ^21 24] ( 7 )(27] Бліцопитування затаблицею 7 • 3 = 2 • 3 = 6 •3 =5 • 1 = 2 • 7 = 3 2 = 7 • 2 = 3 • 5 = 2 •5 =7 • 0 = 2 • 2 = 9 3 = 2 • 4 = 3 • 3 = 62 =1 • 9 = 2 • 8 = 3 6 = 8 • 2 = 8 • 3 = 22 =0 • 3 = 5 • 2 = 4 3 = 21 : 3 =12 : 4 = 15 : 3 =9 : 9 = 2 • 1 = 0 • 7 = 10 : 5 =12 : 2 = 18 : 2 =3 : 1 = 4 • 2 = 8 • 1 = 14 : 2 =27 : 3 = 18 : 3 =0 : 8 = 2 • 6 = 3 • 0 = 9 : 3 =16 : 8 = 24 : 8 =17 : 17 =9 • 2 = 0 • 0 = 14 : 7 = 27 : 9 = 15 : 3 = 18 : 6 = 12 : 3 16 : 2 21 : 3 10 : 2 12 : 6 = 6 : 2 = 24 : 3 = 18 : 2 = 12 : 12 0 : 2 21 : 1 10 : 10 2 Розв'язування задач 1) У трьох відрах знаходиться 21 л води, у кожному відрі порівну. Скільки літрів води знаходиться в одному відрі? 2) З кошику яблука поклали на 6 тарілок, по 2 яблука на кожну. у кошику залишилося ще 5 яблук. Скільки яблук було в кошику? 3 3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням 1) Продовжіть ряди чисел. 10; 12; 14... 11; 13; 15. 2) Продовжіть візерунок. ► Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних знань 1 Пояснення вчителя — Трикутники бувають різні. Назви трикутників залежать від довжини сторін. Трикутник із різними сторонами називається різностороннім. Трикутник з рівними сторонами називається рівностороннім. Учитель показує, як накреслити рівносторонній трикутник. 2 Розв'язування задач 1) Периметр рівностороннього трикутника 18 см. Знайдіть довжину однієї сторони. — Що таке периметр? — Що означає назварівносторонній трикутник? — Як знайти довжину сторони, знаючи периметр? 2) До магазину привезли 20 ящиків печива, по 8 кг у кожному. До обіду продали 18 ящиків. Скільки кілограмів печива залишилося? Поміркуйте, чи треба дізнаватися, скільки кілограмів печива привезли і скільки кілограмів продали до обіду, щоб розв’язати цю задачу? 3 З'єднайте приклади з відповідями 2 ■ 6 + 2 ■ 7 21 18 : 2 - 12 : 26 3 ■ 7 - 3 ■ 5 30 3 ■ 4 + 3 ■ 3 33 3 ■ 2 + 3 ■ 8 26 3 ■ 6 - 6 : 2 3 3■8+27:315 4 Офтальмологічна пауза 5 Розв'язування логічної задачі Батьку і синові разом 40 років. Скільки буде їм разом через три роки? Розв’язання. у цій задачі невідомо, чому дорівнюють доданки: вік батька і вік сина. Проте відома їх сума — 40 років. невідомо і те, скільки буде років кожному з них через 3 роки. Але відомо, що кожен доданок збільшиться на 3, а отже, сума збільшиться на 3 + 3 = = 6, тобто дорівнюватиме 40 + 6 = 46. Корисно зобразити розв’язання на малюнку. Відповідь: 46 років. IV. Підбиття підсумків. Рефлексія | |
| |
Переглядів: 2391 | |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовл... |
Охорона водойм |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? |
Всього коментарів: 0 | |