Показано матеріалів: 131-140
Урок 14 Тема: Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, які містять дужки. Розв'язування складених задачМета: узагальнювати поняття «складена задача» як задача, що складається з декількох простих задач; повторити порядок виконання дій у виразах, що містять дужки; виховувати інтерес до предмета, дбайливе ставлення одне до одного, етичні навички. |
Урок 13 Тема: Розв'язування складених задач двома способами (ознайомлення). Порівняння виразів. Знаходження периметрів трикутників. Самостійна роботаМета: ознайомити учнів із розв'язуванням задач двома способами; навчати знаходити периметр трикутника; удосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати вирази; розвивати логічне мислення учнів; виховувати взаємодопомогу. |
Урок 12 Тема: Периметр многокутника. Розв'язування складених задачМета: вчити учнів знаходити периметр многокутника; удосконалювати обчислювальні навички, формувати вміння аналізувати задачі, розвивати логічне мислення, математичне мовлення учнів, уміння аналізувати; формувати потребу розв'язувати поставлені завдання швидко і правильно, навички роботи в парі і групі, виховувати навчальну активність. |
Урок 11 Тема: Задачі на дві дії (ознайомлення). Знаходження значень виразівМета: ознайомити учнів із задачами на дві дії; закріплювати вміння розв'язувати прості задачі, знаходити значення виразів з буквеними даними; розвивати спостережливість, уміння міркувати, порівнювати; виховувати інтерес до математики. |
Урок 10 Тема: Многокутник та його елементи: вершини, сторони, кути. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Розв'язування задачМета: вчити розпізнавати многокутники та їх елементи: вершини, сторони, кути; позначати геометричні фігури буквами латинського алфавіту; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати спостережливість, увагу, просторову уяву; виховувати охайність, самостійність. |
Урок 9 Тема: Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою. Знаходження довжини ламаної лінії. Задачі на знаходження невідомого зменшуваногоМета: ознайомити учнів з виразами зі змінною; формувати вміння креслити ламану та знаходити її довжину; розвивати пізнавальні інтереси учнів, образне мислення; сприяти раціональній організації навчальної праці. |
Урок 8 Тема: Таблиці додавання і віднімання. Відрізок. Ламана лінія. Розв'язування простих задач. Знаходження значень виразів на дві діїМета: повторити таблиці додавання і віднімання; формувати поняття «пряма», «промінь», «відрізок», «ламана лінія»; розвивати пам'ять, увагу. |
Урок 7 Тема: Випадки додавання і віднімання в межах 20, пов'язані з нумерацією чисел. Одиниця вимірювання місткості — літр. Порівняння місткості посудинМета: формувати вміння розв'язувати задачі з використанням одиниці вимірювання місткості, розв'язувати текстові задачі і задачі логічного характеру, розпізнавати многокутники; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу. |
Урок 6 Тема: Прийоми додавання і віднімання числа по одному і групами. Порівняння виразу і числа. КілограмМета: повторити прийоми додавання та віднімання по одному і групами, одиницю вимірювання маси; формувати вміння аналізувати задачі, порівнювати вирази і числа; розвивати логічне мислення, математичне мовлення учнів; формувати потребу розв'язувати поставлені завдання швидко і правильно; виховувати навчальну активність. |
Урок 5 Тема: Спосіб додавання і віднімання частинами. Порівняння чисел. Вимірювання довжин відрізків у сантиметрах і дециметрах. Розв'язування задачМета: удосконалювати обчислювальні навички в межах 10, вміння розв'язувати задачі і креслити відрізки; формувати вміння додавати числа частинами; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати товариськість і взаєморозуміння через організацію спільної діяльності. |